5 būdai, kaip pagerinti savo verslo finansų valdymą

5 būdai, kaip pagerinti savo verslo finansų valdymą

Nuolatinis finansų planavimas ir prognozavimas yra labai svarbūs verslo augimui. Tačiau, kaip smulkaus verslo savininkui, gali būti sunku visa tai atlikti kruopščiai ir efektyviai. Galbūt nesate skaičiai arba manote, kad iš tikrųjų jūsų verslui reikia laiko.

Dabar verslo finansų valdymas ir analizavimas neturi būti varginantis procesas. Iš tiesų, aktyviai ieškodami patobulinimų, galite pasiruošti efektyvesniam ir vaisingesniam finansų valdymui.

Štai keli patarimai, padėsiantys geriau valdyti savo verslo finansus.

Investuokite į finansų valdymo technologijas

Rinkoje netrūksta apskaitos ir finansinių technologijų (fintech) programėlių. Šios pažangios platformos gali padėti mažoms įmonėms, pradedantiesiems ir individualiems verslininkams automatiškai registruoti operacijas ir stebėti sąskaitų likučius. Daugelis šių sprendimų taip pat gali parengti mokesčių formas arba integruoti su mokesčių paruošimo programine įranga.

Bet kuriuo atveju nėra jokio pasiteisinimo neinvestuoti į vieną (ar kelis) iš šių išteklių. Taip darydami galėsite nuosekliau valdyti biudžetą ir išlaidas, taip pat daugiau laiko skirsite savo įmonės misijai svarbesnėms, pajamas generuojančioms užduotims. Atlikite tyrimą, nustatykite, kokias su apskaita susijusias užduotis galite optimizuoti, ir pradėkite bandyti sprendimus.

Jei griežtai nepritariate bet kokios apskaitos programinės įrangos naudojimui, vis tiek turėtumėte sekti dalykus skaičiuoklėse, kad galėtumėte generuoti paprastas ataskaitas. Tai gana lengvas žingsnis; Pavyzdžiui, bankai paprastai leidžia eksportuoti finansines ataskaitas kaip skaičiuokles. Atsižvelgiant į tai, gali prireikti pakankamai laiko, kad vertėtų perduoti duomenis laisvai samdomam darbuotojui, kad būtų galima įvesti ir patikrinti duomenis.

Pasirinkite apskaitos metodą ir laikykitės jo

Yra keletas būdų, kaip stebėti savo verslo finansus, o įmonės paprastai naudoja kaupimo arba grynųjų pinigų metodus. Skirtumas tarp šių dviejų yra sutelktas, kai keičiate likučius. Taikant grynųjų pinigų metodą mokėjimas įrašomas jį gavus, o kaupimo metodas – pardavimo dieną.

Kaupimo metodas yra tikslesnis momentinis vaizdas ir gali padėti apmokestinti mokesčius, tačiau taip pat kyla pavojus, kad jis gali priversti jus manyti, kad turite daugiau pinigų nei turite. Tuo tarpu grynųjų pinigų metodas suteikia aiškų vaizdą apie dabartinį ir istorinį pinigų srautą, tačiau jį prognozuoti yra daug sunkiau, todėl jis taip pat turi trūkumų.

Nepriklausomai nuo pasirinkto metodo, svarbu jo laikytis. Negalite tiesiog kiekvienais metais atsirinkti pagal tai, kas verslui naudingiau. Tai yra receptas, dėl kurio galite greitai prarasti sandorius ir sukurti netyčinį apskaitos sukčiavimą, dėl kurio jūsų verslas gali patekti į teisinių problemų.

Supraskite savo finansines ataskaitas

Nereikia būti apskaitos ekspertu, kad galėtumėte valdyti savo verslą. Tačiau turėtumėte bent jau bendrai suprasti, kokios yra jūsų finansinės ataskaitos, kaip jos veikia ir kaip jos sąveikauja viena su kita. Trys pagrindinės finansinės ataskaitos, nuo kurių reikia pradėti, yra jūsų pelno ir nuostolių, balanso ir pinigų srautų ataskaitos.

Pelno ir nuostolio ataskaitoje pateikiama jūsų verslo veiklos apžvalga. Balansas yra pagrindinė jūsų verslo būklės ir stabilumo apžvalga, pagrįsta jūsų turtu ir negrąžinta skola. Jūsų pinigų srautų ataskaita parodo, ar esate pakankamai likvidus, kad galėtumėte tęsti veiklą ir apmokėti sąskaitas.

Atskirai šie teiginiai yra puiki priemonė norint suprasti konkrečius jūsų verslo aspektus. Kartu jie pateikia aiškų vaizdą apie tai, kaip sekasi, todėl daug lengviau priimti protingus ir strateginius finansinius sprendimus. Skiriant laiko jas suprasti, daug lengviau pradėti kurti prognozes ir aktyviai pasiruošti įvairiems scenarijams.

Automatiškai generuokite ataskaitas

Dabar gali būti sunku analizuoti šias finansines ataskaitas, jei visą laiką skiriate jas sudaryti. Taip pat gali būti nemalonu nagrinėti šiuos teiginius, kai juos peržiūrite ir atnaujinate atskirai. Jau nekalbant apie tai, ar norite pateikti konkrečias darbo užmokesčio, TVS ar kitas ataskaitas, kad finansinei apžvalgai būtų suteikta daugiau spalvų.

Taigi, užuot tvarkius šiuos dalykus atskirai, dažnai vertingiau naudoti įrankį, galintį kaupti ir automatiškai generuoti finansines ataskaitas. Tai leidžia daug lengviau nustatyti aukščiausio lygio galimybes naudojant atskirą prietaisų skydelį ir tada pasinerti į atskiras finansines ataskaitas.

Turėdami šią funkciją galite tiksliai sureguliuoti tai, kas pateikiama, lengvai dalytis informacija ir kai kuriais atvejais netgi atlikti koregavimus tiesiai iš pačios ataskaitos.

Pasikonsultuokite su buhalteriu

Net ir apsiginklavus visais naujausiais įrankiais, apskaitą tvarkyti vis dar sunku ir varginantis. Štai kodėl buhalteriai privalo turėti skirtingus sertifikatus, atsižvelgiant į jų tikslią specializaciją, nes jie gali skirtis.

Nors jūsų verslas gali būti per mažas, kad būtų pateisinamas nuolatinis buhalteris, užsakomosios buhalterinės paslaugos gali būti puikus būdas gauti à la carte patirtį pagal poreikį. Galite rasti įvairių paslaugų ir laisvai samdomų darbuotojų, kurie specializuojasi tokiose nišinėse srityse kaip mokėtinos / gautinos sumos, banko derinimas, darbo užmokesčio apskaičiavimas, mokesčiai ir kt.

Buhalteriai taip pat gali užsidirbti sutaupydami, suprasdami dabartines einamųjų mokestinių metų vyriausybės programas, taisykles ir reglamentus bei būsimus teisės aktų pakeitimus. Dideli įvykiai, tokie kaip COVID-19 pandemija, paskatino daugybę vyriausybės finansuojamų programų, ir jūs galite nesuvokti, kiek iš jų jums tinka. Žinoma, net ir su buhalteriu vis tiek turėtumėte žinoti savo skaičius.