Kaip sukurti, paleisti ir automatizuoti persiuntimo programą jūsų verslui

Kaip sukurti, paleisti ir automatizuoti persiuntimo programą jūsų verslui

Tikriausiai girdėjote apie persiuntimo rinkodarą, bet ar kada nors bandėte ją anksčiau?

Jei ne, dabar pats tinkamiausias metas prisijungti prie šio veiksmingo ir lengvai įgyvendinamo vartotojų įgijimo kanalo. Šiame tinklaraščio įraše apžvelgsime, kaip galite sukurti jūsų verslui tinkamą nukreipimo programą ir lengvai ją paleisti. Taip pat aptarsime, kaip automatizuoti persiuntimo rinkodarą, kad jums nereikėtų praleisti viso laiko rankiniu būdu sekti, kas gaus kokį atlygį.

Kaip veikia persiuntimo rinkodara

Persiuntimo rinkodara yra vartotojų įgijimo kanalas, leidžiantis padidinti esamą vartotojų bazę skatinant juos atlygiais.

Po pradinės sąrankos didžiąją dalį rinkodaros pastangų atlieka jūsų vartotojai ir persiuntimo programoje dalyvaujantys asmenys. Štai kodėl nukreipimo programos yra puikus mažos rizikos kanalas. Rekomendacijų programos dalyviai, dažnai vadinami persiuntimo teikėjais, teikia rekomendacijas jūsų verslui, siūlydami paskatas mainais už nukreipimus.

Siuntimo paskatos dažnai yra skirtos paskatinti dalyvius pateikti kuo daugiau siuntimų.

Persiuntimo rinkodaros kampanijos yra labai veiksmingos, nes visi programoje dalyvaujantys asmenys tam tikra prasme gauna naudos. Įmonė uždirba naujus verslus, o rekomendacijų programos dalyviai gauna atlygį. Aktyvūs dalyviai gauna savo atlygį, įmonė gauna naują verslą.

Veiksmingos ir efektyvios nukreipimo kampanijos raktas yra planavimo etapuose. Kaip ir bet kuris kitas vartotojų įgijimo kanalas, jūsų pastangos turi būti ekonomiškos. Neįprasta turėti pradinių sąrankos mokesčių ir rodyti IG ankstyvoje pirmosios kampanijos pradžioje. Persiuntimo rinkodara yra vienas iš ekonomiškiausių būdų plėsti verslą, nes jis sustiprina pasitikėjimą, kurį jau sukūrėte su klientais.

Norėdami pradėti, turėsite užduoti sau tokius klausimus:

  • Kokios paskatos iš tikrųjų rūpintųsi jūsų vartotojams?
  • Ar pakankamai pageidautina, kad jie dalytųsi, bet vis tiek pelninga jums?

Kodėl turėtumėte pradėti nukreipimo programą

Akivaizdžiausias nukreipimo programos privalumas yra tai, kad ji pritrauks naujų vartotojų ir padidins pajamas. Visi džiaugiasi, kai (kas mėnesį pasikartojančios) pajamos didėja, tačiau yra ir dar keletas privalumų, be paprasčiausių dalykų:

Prekės ženklo kūrimas

Didesnis prekės ženklo žinomumas reiškia, kad jums bus lengviau uždirbti didesnę rinkos dalį, kai plečiatės. Kiekvienas pokalbis apie jūsų prekės ženklą yra galimybė naujai pažvelgti į tai, ką galite pasiūlyti. Kadangi jūsų ištikimiausi ir patikimiausi klientai dažniausiai kalba apie jūsų prekės ženklą, nukreipimo programos paleidimas yra neprotingas. Nepriklausomai nuo to, ar persiuntimas konvertuoja, ar ne, jis vis tiek didina jūsų įmonės prekės ženklo žinomumą.

Ekonomiškai efektyvus vartotojų augimas

Persiuntimo rinkodara yra vienas iš ekonomiškiausių vartotojų pritraukimo kanalų, todėl galite plėsti savo įmonę nepažeisdami banko.

Be to, kad jie įsigyjami pigiau nei kiti įsigijimo kanalai, yra didesnė tikimybė, kad užsiregistravusieji pirks pakartotinai. Nurodytų prisiregistravimų vidutinė kliento viso laikotarpio vertė (VLV) yra didesnė nei nenukreiptų asmenų.

Sumažina susitraukimą

Kiekvienas SaaS verslas turėtų sekti ir stebėti savo dingimo dažnį. Tiesą sakant, kiekviena „SaaS“ turėtų būti optimizuojama kaip įmanoma geriau, kad sumažintų svyravimą. Juk brangiau pritraukti naujų klientų, nei išlaikyti jau turimus.

Atsisakymo rodiklis apibrėžiamas kaip procentas klientų, kurie per tam tikrą laikotarpį atšaukia jūsų produkto ar paslaugos prenumeratą. Paprastai jis matuojamas kas mėnesį ir lyginant su ankstesniais mėnesiais, kad būtų galima palyginti našumą. Kuo didesnis jūsų atsisakymo rodiklis, tuo didesnė tikimybė, kad klientai nebus patenkinti jūsų sprendimu.

Klientai, kurie prisiregistruoja verslui po persiuntimo, turi 37 % didesnį išlaikymo rodiklį nei nesiuntimo. Tai reiškia, kad persiuntimo registracija gali padėti stabilizuoti jūsų MRR, sumažindama prenumeratos atsisakančių žmonių skaičių.

Kaip nustatyti pirmąją persiuntimo programą

Privalumai yra akivaizdūs, o rodikliai yra paruošti skaičiuoti ir matuoti. Dabar laikas pradėti nukreipimo kampaniją, bet pirmiausia reikia atlikti parengiamąjį darbą, kad įsitikintumėte, jog ji veikia efektyviai ir, dar svarbiau, teikia gerą klientų patirtį.

Nusistatyti tikslus

Pirmas žingsnis – nustatyti efektyvius kampanijos tikslus. Ką norite pasiekti su nukreipimo rinkodaros kampanija? Daugiau klientų, daugiau pardavimų ir daugiau prenumeratų yra bendri persiuntimo programos tikslai. Tačiau verta pasigilinti šiek tiek toliau, kad pamatytumėte, kas gali būti pasiekta ir kaip platesni tikslai gali būti pasiekti mažesniu mastu.

Klientų segmente galbūt norėsite padidinti prisiregistravimų skaičių. Galite pabandyti parduoti tam tikrą produktą tiems, kurie yra nukreipti. Galima nustatyti daugybę skirtingų tikslų. Svarbu juos nustatyti nuo pat pradžių, pagalvoti apie juos ir kampanijos eigoje patikrinti. Einant į priekį nereikia nerimauti pridedant ar keičiant savo tikslus. Tik stenkitės nejudinti vartų stulpų, kad galėtumėte juos lengviau pasiekti ir būtumėte auksiniai.

Nepamirškite kiekvienam tikslui nustatyti išmatuojamų duomenimis pagrįstų tikslų ir susietų KPI, kad galėtumėte įvertinti sėkmę pagal savo tikslus. Įprasti persiuntimo programose naudojami KPI yra įtraukimo rodiklis, dalyvavimo rodiklis ir konversijų rodiklis.

Pasirinkite premijas už siuntimą

Sprendžiant, kam atiteks prizas, yra dvi tipiškos konfigūracijos: vienpusė paskata ir dvipusė paskata. Priklausomai nuo teikiamų atlygių ir paskatų skaičiaus, nukreipimo rinkodaros pastangos yra sėkmingesnės.

Vienpusis paskatinimas

Kitas etapas – atlygis suteikiamas tik vienam asmeniui, kuris gali būti siuntėjas arba nurodytas asmuo. Pavyzdžiui, jei esamas klientas suteikia naujam klientui 500 sąskaitos kreditų, tai yra nukreipimo rinkodaros pavyzdys. Tai panašu į filialų rinkodarą, tačiau dėmesys sutelkiamas į asmeninį tinklą, o ne į nusistovėjusią viešąją auditoriją.

Dvipusė paskata

Populiariausia nukreipimo rinkodaros rūšis – dvipusės paskatos, kurių metu kiekvienas kažką laimi. Kai „Uber“ debiutavo, jie pasinaudojo dvipuse paskata, suteikdami kreditą nukreipėjui ir suteikdami nemokamą pirmąją kelionę tiems, kurie buvo nukreipti.

Pasikalbėkite su savo klientais

Yra keli būdai susisiekti su esamais vartotojais. Pradiniuose diegimo ir planavimo etapuose galite pasiteirauti, kur jie nori kalbėtis internetu, kokius atlygius jie nori matyti esamiems klientams ir dar daugiau.

Pasirinkite reklamos kanalus

Dabar atėjo laikas pagalvoti apie subtilius persiuntimo proceso aspektus, pvz., kaip gausite pasiūlymą savo klientams ir kokius kanalus jie naudos reklamuodami jūsų persiuntimo programą. Puiki vieta pradėti – apsvarstyti, kurie kanalai šiuo metu jums sėkmingi.

Jei ankstesnė el. pašto kampanija jums buvo menka arba visai nepasisekė, dabar nėra prasmės ją pradėti. „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“ yra socialinės žiniasklaidos kanalai, kuriuose nukreipimo rinkodara pasirodė geriausiai.

Automatizuokite stebėjimą ir reklamą naudodami nukreipimo programinę įrangą

Daugiausiai laiko atimantis diegimo aspektas jau atliktas. Dabar atėjo laikas nukreipimo kampaniją padaryti sklandžiau ir greičiau dėka persiuntimo programinės įrangos.

Dėl persiuntimo programinės įrangos kampanijų valdymas yra paprastas ir atima mažiau laiko. Galėsite stebėti visų kampanijų rezultatus, atskirus dalyvius ir optimizuoti, kad efektyviau plėstumėte savo verslą. Neautomatinis sėkmingų persiuntimų sekimas, kam atlygis atiteks, ir persiuntimo nuorodų generavimas gali užtrukti daug laiko. Persiuntimo programinė įranga visa tai pašalina automatizavus.

Įprastos persiuntimo programinės įrangos savybės:

  • Persiuntimo nuorodų generavimas ir stebėjimas
  • Įterpiami elementai
  • Elektroninio pašto automatizavimas
  • Rekomendacijų automatizavimas
  • Apsauga nuo sukčiavimo
  • Kampanijos analizė

Raktai išsinešti

Persiuntimo rinkodara yra vienas iš ekonomiškiausių įsigijimo kanalų, nes jis išnaudoja pasitikėjimą, kurį jau sukūrėte su savo klientais. Nėra geresnio būdo tvariai plėsti savo verslą, nei sukurti sistemą, kuri paskatintų reklamą iš lūpų į lūpas.

Kaip ir viskas versle, pasiruošimas ir planavimas galiausiai atsipirks. Pasirinkus atlygį, reklamuojamus kanalus ir įdiegus automatizavimą, priežiūros nereikia. Persiuntimo rinkodara gali būti „iki rakto“ operacija, kurią reikia tinkamai nustatyti, ir tikimės, kad šis vadovas padėjo jums pasiekti tą kelią.