Kaip priimti geresnius verslo sprendimus naudojant „Google Analytics“.

Kaip priimti geresnius verslo sprendimus naudojant „Google Analytics“.

Šiame straipsnyje aptarsime, kaip galite priimti geresnius verslo sprendimus naudodami „Google Analytics“.

Aptardami šias pagrindines temas, parodysime, kokia svarbi yra „Google Analytics“, kai reikia maksimaliai padidinti rinkodaros investicijų grąžą:

  • Kas yra Google Analytics ir kodėl to reikia įmonėms
  • Analitinės platformos integravimas į svetainę
  • Kaip „Google Analytics“ gali padėti priimti verslo sprendimus
  • Kaip naudoti ataskaitas, kad gautumėte įžvalgų ir gautumėte rezultatų
  • Išplėstiniai „Google Analytics“ naudojimo būdai

Kas yra Google Analytics?

„Google Analytics“ yra „Google Marketing“ platforma, kuri analizuoja naudotojų veiklą svetainėse ir jose. Pateikdami statistiką apie tokius elementus kaip seanso trukmė, atmetimo rodiklis, per seansą aplankyti puslapiai ir daug daugiau. Be daugelio kitų, GA yra pati stipriausia, kai naudojama su „Google Ads“.

Stebėdami, kaip vartotojai pasiekia jūsų svetainę ir kaip jie elgiasi joje apsilankę, galite nukreipti savo internetinės rinkodaros strategiją, kad pagerintumėte svetainės lankytojų skaičių ir kokybę. Taip pat galite naudoti duomenis, kad sukurtumėte geriausią būdą paversti svetainės lankytojus potencialiais klientais. Tai padeda nustatyti geriausius ir prasčiausius jūsų svetainės puslapius ir jos turinį.

Ne mažiau svarbūs yra jūsų svetainės lankytojų demografiniai rodikliai. Be jų judėjimo, supratimas, kas yra jūsų svetainės lankytojai, taip pat padeda užtikrinti, kad pasiekiate savo tikslinę auditoriją.

Kodėl „Google Analytics“ yra labai svarbi verslui

„Google Analytics“ renka daugybę informacijos apie vartotojų elgesį internete. Tai daro jį esminiu jūsų interneto rinkodaros strategijos ir svetainės valdymo varikliu. Trumpai pažvelkime į kai kuriuos svarbiausius duomenų taškus, kuriuos gali pateikti GA.

Įsigijimas

Iš kur atvyko jūsų svetainės lankytojai? Kurios svetainės, „Google Ads“ kampanijos ar paieškos varikliai atvedė juos į jūsų svetainę? „Google Analytics“ gali parodyti lankytojų, kuriuos sukūrė kiekvienas šaltinis, skaičių ir kiek iš jų tapo potencialiais klientais, reaguodama į raginimą veikti jūsų svetainėje.

Sąveika

Norint užtikrinti, kad jūsų svetainė nuolatos teiktų aukštos kokybės lankytojų patirtį, labai svarbu suprasti, kaip jie su ja sąveikauja. „Google Analytics“ gali pasakyti, kiek laiko jie praleido kiekviename puslapyje, taip pat su kuo jie bendravo tame puslapyje.

Tai labai naudinga informacija, nes jei sulaukiate, jūsų nuomone, daug lankytojų, bet jūsų konversijų rodiklis žemas (lankytojai atlieka veiksmus), gali kilti problemų su jūsų svetaine. Pavyzdžiui, kontaktinė forma gali neveikti arba galbūt reikia patobulinti turinį.

Laikas

„Analytics“ parodys, kuriuo paros metu jūsų svetainėje lankoma daugiausia. Turėdami šią informaciją galite užprogramuoti skelbti naują turinį, pvz., tinklaraščio įrašą, kai jis greičiausiai bus skaitomas.

Prietaisai

GA leis jums pamatyti, koks įrenginys buvo naudojamas, kai lankytojai pasiekė tam tikrą jūsų svetainės turinį. Remdamiesi šia ir su naudotojais susijusia informacija, galite pasirinkti geriausias galimybes susisiekti su tais žmonėmis.

Lankytojo vieta

Tai dar viena svarbi duomenų dalis, kurią galima naudoti dviem pagrindiniais tikslais. Jei ruošiatės kurti rinkodaros strategiją, žinodami, kurioje pasaulio vietoje yra jūsų lankytojai, galite pritaikyti savo komercinį planą atitinkamai rinkai. Jei jau nustatėte savo tikslus sistemoje „Google Ads“ ir taikėte pagal konkrečias vietoves, galite patikrinti, ar pasiekiate tinkamus žmones.

Kaip pradėti naudoti Google Analytics savo svetainėje

Nesvarbu, ar turite tik asmeninį tinklaraštį, ar savo verslo svetainę, nėra prasmės turėti svetainę, jei niekas jos neranda. Štai čia atsiranda „Google Analytics“.

„Google Analytics“ savo svetainėje nustatyti paprasta. Tiesiog atlikite šiuos paprastus veiksmus.

  1. Jei dar neturite, susikurkite „Google“ paskyrą.
  2. Prisijunkite prie „Google Analytics“ ir vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas, kad užbaigtumėte sąranką.
  3. Įklijuokite stebėjimo ID kiekviename svetainės puslapyje.
  4. Nustatykite „Google Analytics“ tikslus.

Kai tik analizės duomenys bus pradėti skleisti, pradėsite tiksliai suprasti, kur reikia pagerinti savo svetainės našumą.

Jei naudojate turinio valdymo sistemą (TVS), pvz., „WordPress“, paprastai lengviau įdiegti „Google Analytics“ papildinį. Ypač jei turite svetainę su daug puslapių, papildinys gali sutaupyti daug laiko, nes jums nereikės įklijuoti stebėjimo ID į kiekvieną puslapį. Pavyzdžiui, paprasčiausias būdas įdiegti GA papildinį, skirtą „WordPress“, yra prisiregistruoti gauti trečiosios šalies paslaugą, kuri tuo pasirūpins už jus.

Kaip „Google Analytics“ gali padėti priimti verslo sprendimus

„Google Analytics“ gali pateikti duomenų apie visą potencialaus potencialaus kliento kelionę į svetainę, jos viduje ir toli.

Visa ši informacija gali suteikti jums demografinius jūsų lankytojų rodiklius, svetaines, kuriose jie lankėsi prieš atvykdami į jūsų svetainę, kokius paieškos terminus jie naudojo ir jų elgseną patekus į jūsų svetainę.

Kartu su kita neįkainojama informacija, pvz., kada jie pasiekia jūsų svetainę ir kiek laiko praleidžia kiekviename puslapyje, galite naudoti šią informaciją, kad išvengtumėte spėlionių dėl internetinės rinkodaros.

Vartotojų įgijimo duomenų ataskaita

Naudotojų įgijimo duomenys yra labai svarbūs norint maksimaliai padidinti investicijų į rinkodarą grąžą. Norėdami patekti į jūsų svetainę, klientai naudojasi įvairiais kanalais.

Čia pateikiama dažniausiai naudojamų kanalų santrauka.

  • Natūrali paieška: Dėl tinkamo raktinių žodžių naudojimo jūsų svetainė pasirodė paieškos rezultatuose, kuriuos vartotojas spusteli
  • Mokamos paieškos rezultatai: Sumokėjote, kad jūsų svetainė būtų rodoma kaip remiamas skelbimas paieškos rezultatų viršuje, o vartotojas ją spustelėjo
  • Socialiniai: Vartotojas spustelėjo turinį ar skelbimus, kuriuos paskelbėte socialinės žiniasklaidos kanaluose
  • Tiesioginė rinkodara: Pavyzdžiui, vartotojas spustelėjo nuorodą laiške arba naujienlaiškyje, kad patektų į jūsų svetainę
  • Rekomendacija: Jūs paskatinote savo klientus papasakoti savo draugams apie jūsų įmonę

Taikykite į didelio srauto kanalus

Naudodami „Google Analytics“ galite taikyti įrodymais pagrįstą rinkodaros lėšų paskirstymą. Tai leidžia paskirstyti rinkodaros biudžetą efektyviausiems kanalams.

Kai kurie kanalai, pvz., socialiniai ir organiniai, gali būti suskirstyti, kad galėtumėte dar tiksliau valdyti, kur sutelkti pastangas ir išlaidas.

Pavyzdžiui, socialiniai tinklai gali apimti tokius tinklus kaip „Facebook“, „Instagram“, „YouTube“ ir „LinkedIn“. Vartotojai gali daug valdyti savo naršyklėse naudojamus paieškos variklius, ir nors šiuo metu dominuoja Google, yra alternatyvų, tokių kaip Bing ir DuckDuckGo.

Iš pradžių tikriausiai išbandysite visus šiuos antrinius kanalus. Po kurio laiko pamatysite, kurios turi didžiausią aktyvią auditoriją. Arba matysite šablonus, kuriuos paieškos sistemos naudotojai spustelėjo norėdami patekti į jūsų svetainę.

SEO optimizavimas

Norint padidinti tikimybę, kad jūsų svetainė pasirodys natūralios paieškos rezultatų viršuje arba šalia jos, ji turi būti optimizuota SEO. „Google Search Console“ yra įvairių ataskaitų ir įrankių, leidžiančių gauti įžvalgų apie jūsų svetainės PVO našumą ir siūlyti pataisymus, kai „Google“ aptinka problemų.

Jis netgi gali parodyti žmonių naudojamus raktinius žodžius ir paieškos terminus. Taip galite užtikrinti, kad jūsų svetainei pasirinkti raktiniai žodžiai pakels ją aukštai į paieškos rezultatus.

Žinoma, jūs norite maksimaliai padidinti savo galimybes paversti svetainės lankytojus potencialiais klientais. „Search Console“ gali suteikti jums profilį, kas ieško pagal tam tikrus paieškos terminus, o tai gali padėti jums efektyviau nukreipti rinkodaros pastangas.

Auditorijos duomenų ataskaita

Priversti žmones apsilankyti jūsų svetainėje yra gera pradžia, tačiau turite juos išlaikyti tol, kol atsakys į raginimą veikti (CTA).

Norėdami tai padaryti, turite suprasti, kas jie yra, kur jie yra, kokios svetainės dalys jiems patinka ir kurios jiems nepatinka, ir kokius įrenginius jie naudoja prisijungdami prie svetainės. „Google Analytics“ vadina šiuos auditorijos duomenis.

Nukreipimas į tinkamą auditoriją

Atlikę savo produkto ar paslaugos rinkos tyrimą, jau būtumėte nustatę savo tikslinę auditoriją. Naudodami išsamią informaciją iš „Google Search Console“, galite lengvai sužinoti, ar būtent tokio lankytojo sulaukiate savo svetainėje.

Jei į savo svetainę nepritraukiate reikiamų žmonių, tikriausiai turėsite persvarstyti savo SEO ir kanalo parinktis.

Taikymas pagal įrenginį

Remiantis 2020 m. Statista ataskaita, 50,2% viso interneto srauto yra per mobiliuosius telefonus.

Duomenų apie naudojamo įrenginio tipą ir atmetimo rodiklį derinys gali pabrėžti galimas svetainės problemas. Pavyzdžiui, jei naudotojams, kurie pasiekia jūsų svetainę mobiliuoju telefonu, sunku naršyti, galbūt norėsite patikrinti savo svetainės dizainą, kad įsitikintumėte, jog ji pritaikyta mobiliesiems.

Panašiai informacija apie tai, kurie įrenginiai naudojami, gali padėti valdyti „Google Ads“ mokėjimo už paspaudimą paslaugą, taikant tinkamą įrenginio tipą.

Vartotojo srautas

Naudotojų srauto ataskaita padeda suprasti naudotojo judėjimą svetainėje. Be to, ji gali pasakyti, kaip jie sąveikavo su jūsų svetaine, taip pat gali pasakyti, kuriame puslapyje jie buvo, kai išėjo iš jūsų svetainės, ir kiek laiko jie praleidžia jūsų svetainėje, kol pasiekia tašką, kurį norite atlikti.

Šis naudotojo patirties supratimas yra būtinas norint peržiūrėti jūsų SEO efektyvumą, raginimus veikti ir bendrą skaitmeninės rinkodaros strategiją.

Išplėstinė Google Analytics

„Google Analytics“ gali įsigilinti į naudotojų duomenis, suteikdama itin išsamių įžvalgų apie potencialius klientus.

Realaus laiko ataskaitos, segmentavimas ir tikslai yra trys papildomi naudotojo informacijos šaltiniai.

Realaus laiko ataskaitos

Norėdami sukurti skubumą ir susidomėjimą, galite sukurti riboto laiko rinkodaros kampaniją. Šio tipo kampanijos gali būti labai judrios, o realiuoju laiku pateikiamos naudotojų elgsenos, naudotojo šaltinio ir konversijų rodiklių ataskaitos, kurias galite maksimaliai išnaudoti.

Realiojo laiko ataskaitos yra naudingiausios, kai jos yra integruotos su tikslais ir „Google“ žymomis.

Segmentavimas

Segmentavimas puikiai tinka norint gauti išsamią informaciją apie auditoriją. Galite suskirstyti jį į skyrius, pvz., vietą, veiksmus, kuriuos jie atlieka jūsų svetainėje, atmetimus nuo jos ir daug daugiau.

Turint tiek daug išsamios informacijos, nesunku suprasti, kurie rinkodaros elementai veikia gerai, o kurie ne.

Tikslų nustatymas

Pagrindinis bet kurios skaitmeninės rinkodaros kampanijos tikslas yra pritraukti potencialius klientus į jūsų svetainę ir nukreipti juos žemyn pardavimo kanalu, kad jie taptų klientais.

Nusprendę, kaip norite juos nukeliauti į tą kelionę, nustatykite šiuos tikslus kaip tikslus. Būtent šie tikslai yra žymeklis svarstant konversijų rodiklius. Nepriklausomai nuo jūsų tikslo, užsiregistruodami svetainėje, atsisiųsdami turinį ar perkant, turite žinoti, kaip tai veiksminga. Jei „Google Analytics“ duomenys rodo, kad lankytojai nereaguoja į jūsų raginimą veikti, turėtumėte peržiūrėti raginimą veikti.