Kaip atpažinti ir sukurti turinį, kuris rezonuoja su jūsų klientais

Kaip atpažinti ir sukurti turinį, kuris rezonuoja su jūsų klientais

Kaip įmonei, jūsų skelbiamas turinys yra svarbiausia jūsų galimybė parodyti savo vertę ir sudominti klientus. Todėl labai svarbu, kad turinys būtų patrauklus šiems vartotojams, atsakytų į jų klausimus ir patenkintų jų poreikius.

Aptarkime aštuonis skirtingus šio tipo turinio atpažinimo būdus. Taip pat paaiškinsime įvairius įrankius ir būdus, kuriuos galite naudoti kurdami auditorijai tinkamą turinį. Šie įrankiai leis jums padėti tvirtą pagrindą kuriant nuoseklų turinį jūsų verslui, net jei šiuo metu turinio nekuriate.

Kaip atpažinti savo auditorijai tinkamą turinį

Yra daug skirtingų turinio formų, kurias galite sukurti savo auditorijai. Galite naršyti el. pašto informacinius biuletenius, garso turinį, pvz., podcast’us, vaizdinį turinį ar net tinklaraščio įrašus ir kt. Priklausomai nuo jūsų verslo, kai kurios iš šių turinio formų yra efektyvesnės nei kitos. Tai, ką pasirinksite, priklauso nuo jūsų auditorijos skonio ir pageidavimų. Kad galėtumėte nustatyti savo auditorijai tinkamą turinį, turite aiškiai suprasti, kas jie yra ir jų personažai. Jei tai padarysite iš anksto, sutaupysite laiko ir sutaupysite kančių dėl investicijų į netinkamo tipo turinį. Pavyzdžiui, tarkime, kad išleidžiate daug laiko ir pinigų kurdami tinklaraščio įrašų platformą, kad suprastumėte, jog jūsų auditorija teikia pirmenybę vaizdo turiniui. Tai taip pat leis jums žinoti, kaip panaudoti jau turimą turinį, pakartotinai jį panaudoti ir padaryti jį patrauklų. Tačiau kaip pradėti nustatyti, kas patinka jūsų auditorijai? Štai aštuoni skirtingi būdai, kaip tai padaryti:

1. Nustatykite savo našiausią turinį

Ne visada reikia išradinėti dviratį iš naujo. Kartais jau turite tai, ko jums reikia, kad patrauktumėte savo auditoriją seno turinio pavidalu. Lengva nepastebėti šio metodo, tačiau jis yra labai efektyvus, jei tinkamai įgyvendinamas. Išanalizuokite visą savo turinį, nustatykite, kas auditorijai patiko labiausiai, ir sutelkite dėmesį į tai. Tai gali būti infografika, ritės, patarimai, sąrašai ar net testai. Kad būtų lengviau nustatyti, kas veikia, yra keletas pagrindinių metrikų, į kurias galite sutelkti dėmesį analizuodami turinį. Juos galima suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas:

  • Įtraukimo metrika: Patinka, bendrinimų, išsaugojimų, komentarų ir paspaudimų skaičius, kurio jūsų turinys sulaukia tam tikroje platformoje. Kuo didesnis įsitraukimo lygis, tuo labiau panašus turinys buvo jūsų auditorijai.
  • Žinomumo metrika: Apima parodymus ir pasiekiamumą. Parodymai – tai įrašo parodymų kieno nors laiko juostoje skaičius, o pasiekiamumas – tai potencialus unikalių lankytojų skaičius, kurį gali turėti jūsų įrašas. Jei vykdote verslą, taip pat galite įvertinti persiuntimų ir konversijų skaičių, kurį sukelia jūsų įrašas ar turinys.

Kai kuriuos analizės įrankius rasite toliau pateiktuose skyriuose.

2. Panaudokite senus gerus daiktus

Antra, galite tiesiog pakartotinai panaudoti arba paskelbti turinį, kuris anksčiau buvo geras. Tai veikė tada, todėl galėjo veikti ir šį kartą. Tačiau patariame jį pritaikyti ir pritaikyti skirtingoms platformoms arba pritaikyti įvairiems formatams. Pavyzdžiui, galite redaguoti gerai veikiantį vaizdo įrašą į ritinį, o tai tiesiog yra kitokia jūsų auditorijos vartojimo forma. Arba galite paskelbti didelio srauto tinklaraščio įrašo dalis kaip socialinės žiniasklaidos turinį, jei informacija vis dar aktuali. Tinkamo turinio, kurį galima pakartotinai naudoti arba pakartotinai paskelbti, nustatymas pirmame aptartame punkte. Naudodami nustatytą metriką galite nustatyti įrašą, kuris sulaukė daugiausiai komentarų, bendrinimų, paspaudimų, parodymų ir pasiekiamumo, ir tai gali būti puiki vieta pradėti. Tačiau viskas tuo nesibaigia. Kūrinio pagyvinimas reiškia ne tik turinio, koks jis buvo, atkūrimą, bet ir naujo gyvybės suteikimą. Tai gali apimti pakartotinį vaizdų panaudojimą kūrybiškai, paprasto statinio įrašo pavertimą dinamine patirtimi, turinio pritaikymą bendrinimui įvairiose platformose ar net įrašų serijos kūrimą iš vienos idėjos.

3. Auditorijos įtraukimas

Dienos pabaigoje kuriate turinį savo auditorijai. Nėra geresnio jausmo ar pasitenkinimo jausmo, nei klientas, žinantis, kad jo indėlis yra vertinamas ir vertinamas. Nedvejodami kreipkitės į savo auditoriją, kad gautumėte įžvalgų. Paklauskite jų, ką jie norėtų matyti, ir pritaikykite jų atsiliepimus į jūsų turinio strategiją. Tai galite padaryti keliais būdais.

  • Galite rengti apklausas arba klausimus ir atsakymus tokiose platformose kaip „Instagram“.
  • Peržiūrėkite auditorijos komentarus apie turinį, kurį jau paskelbėte.
  • Arba galite užpildyti paprastas, greitas anketas, panašias į bendravimo apklausas, dalintis mintimis ir įžvalgomis.

Kitas veiksmingas būdas įtraukti savo auditoriją, ypač kaip verslo savininką, yra atlikti apklausas el. paštu. Tai reiškia, kad reikia pasinaudoti savo adresatų sąrašu, kartu su el. pašto valdymo įrankiais, planuoti el. pašto apklausas ir stebėti klientų atsiliepimus, archyvuoti jų atsiliepimus ir vėliau juos analizuoti, kad turinys būtų tobulesnis.

4. Pasinaudokite analitinėmis priemonėmis

Duomenų rinkimas niekada nebuvo toks paprastas, kaip ir duomenų analizė. Naudodami intuityvius įrankius, tokius kaip „Facebook Insights“, „Instagram Insights“, „Google Analytics“ ir kitus rinkodaros įrankius, galite lengvai nustatyti, kokio tipo turinys patinka jūsų auditorijai. Taip pat galite sužinoti daugiau apie savo auditorijos geografinę vietą, pomėgius, lytį ir amžių. Tai naudinga visiems, nes naudodamiesi įžvalgomis, kurias jums suteikia šie įrankiai, galite pasiruošti, tarkime, „Facebook“ skelbimų kampanijai ar kitoms akcijoms. Taip sakant, sušaudyk dvi užduotis vienu šūviu. Tai yra esminiai veiksniai, galintys geriau pritaikyti turinį pagal jų poreikius ir pageidavimus. Galiausiai jie padidins įsitraukimą ir bendrą veiksmingą rinkodaros kampaniją.

5. Sukurkite auditorijos personažus

Ši strategija yra susijusi su aukščiau nurodytu punktu. Jūsų tikslinė auditorija greičiausiai jau turi asmenybių. Asmuo yra reprezentacija, pagrįsta elgesio duomenimis ir žiniomis, gautomis supratus jų skonį ir pageidavimus. Kai turėsite įžvalgų apie savo auditoriją, galėsite apibūdinti savo rinkodaros asmenis. Paprastai asmenybės leidžia auditorijai susilieti, o geriau suprasti jų interesus, troškimus, baimes, skausmus ir pageidavimus. Be to, naudodamiesi surinktais duomenimis galite toliau išskaidyti ir paįvairinti konkrečias klientų asmenybes, kad galėtumėte susiaurinti konkrečias nišas ir toliau pritaikyti turinį pagal savo auditorijos pageidavimus. Turėdami šią informaciją galite lengvai sukurti tikslesnę informaciją, kuri vartotojams bus vertinga. Tai gali būti tinkamų tam tikros kampanijos įtakingų asmenų identifikavimas, el. pašto sąrašų segmentavimas, tinkamo laiko rinkodaros kampanijai pradėti parinkimas ir netgi tinkamų kanalų, skirtų konkrečiam turiniui, nustatymas. Tai savo ruožtu leis sukurti geresnę ir efektyvesnę turinio strategiją jūsų verslui.

6. Pasinaudokite socialinės žiniasklaidos priemonėmis

Socialinė žiniasklaida yra geriausia platforma dalytis turiniu, rinkti vartotojų duomenis ir bendrauti su esamais bei potencialiais klientais. Naudodami socialinės žiniasklaidos įrankius gautumėte išsamesnių įžvalgų nei analizės įrankiai, kai kuriuos iš jų minėjome anksčiau. Štai keletas mūsų mėgstamiausių socialinės žiniasklaidos įrankių: Sparčiai besikeičiančiame pasaulyje jums reikia įrankio, kuris parodytų socialinės žiniasklaidos naujienų tendencijas. Naudodami šį įrankį galite matyti skirtingas kategorijas, įvairias temas ir tiksliai matyti, apie ką diskutuoja jūsų auditorija. Tokiu būdu galite pritaikyti arba optimizuoti savo turinį, kad jis atitiktų jūsų vartotojų pageidavimus. „Google Trends“ leidžia matyti, kaip konkretus paieškos laikas laikui bėgant veikia. Galite nurodyti vietą, dienų seką ar net kategoriją ir parodys, kaip veikia konkretus terminas ar žodis. Tai leis jums sukurti turinį taip, kad jis taip pat gerai veiktų paskelbus.

7. Pažiūrėkite, ką daro jūsų bendraamžiai ir konkurentai

Dar kartą, jums nereikia išradinėti dviračio iš naujo. Tiesiog apsidairykite aplink save ir pažiūrėkite, ką daro jūsų konkurentai. Jei jie laikysis konkretaus požiūrio kurdami turinį savo auditorijai, jiems tai gali būti naudinga. Stebėkite juos ir mokykitės iš jų. Tačiau įsitikinkite, kad tai, ką išmokote, pritaikysite konkrečiai jūsų verslui ir konkrečiai auditorijai. Surinkti reikiamą informaciją galite prisijungę prie forumų ir Facebook grupių. Taip pat galite sekti savo konkurentų socialinių tinklų paskyras, peržiūrėti jų atgalines nuorodas ar net dalyvauti konferencijose ir seminaruose, kad įgytumėte reikiamų įžvalgų ir žinių.

8. Eksperimentuokite

Galų gale, visi tiesiog stengiasi, ir jūs turėtumėte taip pat. Įsigykite ir eksperimentuokite su įvairių tipų turiniu. Galite tiesiog suklupti ką nors, kas patinka jums ir jūsų vartotojams, ir tai bus sėkmingo jūsų verslo turinio kūrimo požiūrio laikotarpio pradžia. Vis dėlto jums vis tiek reikia plano. Pirmiausia galite patikrinti esamą turinį. Tada galite nustatyti konkrečius etapus, kuriuos stebėsite, kad įvertintumėte našumą. Tokios struktūros turėjimas leistų sėkmingiau kurti turinį. Tai taip pat reikštų, kad jūsų laikas ir ištekliai nebus švaistomi.