6 būdai plėsti verslą naudojant „Instagram“ rinkodarą

6 būdai plėsti verslą naudojant „Instagram“ rinkodarą

Socialinė žiniasklaida yra galingas būdas pasiekti auditoriją autentišku ir patraukliu būdu. Tiesiog nėra geresnio būdo reklamuoti savo verslą ir rasti naujų klientų išlaikant ribotą biudžetą. „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“ siūlo įmonėms ir prekių ženklams galimybę prisijungti.

Iš visų šių dalykų „Instagram“ tapo dominuojančiu būdu prekių ženklams įsilieti į skaitmeninį ir socialinį pasaulį – išsiaiškinkime, kaip pasinaudoti „Instagram“ rinkodara ir plėsti savo verslą.

Kodėl jūsų verslai turėtų naudoti „Instagram“.

Jei dar nesate susipažinę su Instagram, tai socialinės žiniasklaidos platforma, kurios patrauklumas labai priklauso nuo vaizdinių vaizdų. Tradiciškai „Instagram“ sklaidos kanalas buvo kvadrato formos statiniai vaizdai, tačiau pastaraisiais metais jis išsiplėtė į kelis formatus – trumpus, trumpalaikius vaizdo įrašus, pavadintus „Instagram Stories“, kurie buvo išleisti dar 2016 m. (atrodo, tik vakar, tiesa?), ilgus. formuoti vaizdo įrašą „Instagram“ televizijoje ir ritės, Iššūkį kelianti „Instagram“ „Tik-Tok“ portretų vaizdo įrašų platforma.

Visų šių formatų rezultatas yra tas, kad dėl jų nepaprastai lengva sukurti vizualiai patrauklų turinį – kam sakyti auditorijai, koks esate puikus, kai galite jį parodyti?

Be to, „Instagram“ yra labai integruota į „Facebook“, o tai reiškia, kad galite kurti skelbimus „Instagram“ ir tuo pačiu metu juos rodyti „Facebook“. Platformose skelbimai rodomi pakaitomis. Galite naudoti įtaisytuosius įrankius, pvz., „Facebook“ skelbimų tvarkyklę ir „Power Editor“, išskirtinius verslo paskyroms skirtus įrankius, ir pamatyti, kokios funkcijos jums pasiekiamos.

Rafinuota demografija

Kai reklamuojate savo verslą, žinote, kad statistika rodo kelią. Na, „Instagram“ jus aprėpė – platformoje yra daugiau nei milijardas aktyvių mėnesinių vartotojų, iš kurių beveik trys ketvirtadaliai naudojasi platforma produktui įsigyti. Tai daug potencialių klientų!

„Instagram“ turi jaunosios kartos mėgstamos platformos reputaciją – remiantis naujausia jų pačių statistika, trys iš keturių 15–24 metų amžiaus žmonių turi aktyvų profilį. Tačiau „Instagram“ populiarėja visose amžiaus grupėse, o 47% 30–49 metų amžiaus žmonių taip pat užsiima platforma. Kadangi verslas auga, negalite sau leisti ignoruoti šios auditorijos.

Nuorodų nėra

Vienas dalykas, kurį pasakysime prieš pradėdami dirbti su vadovu, yra tai, kad „Instagram“ negalite naudoti per daug nuorodų. Sukurti savo profilį, kad būtų aktyvus sekėjų skaičius, labai svarbu, tačiau per daug prekių ženklų susivilioja žemai kabantys vaisiai: sekėjų pirkimas. Visada džiugina, kad jūsų sekėjai auga, ir jums gali kilti pagunda išleisti šiek tiek pinigų, kad padidintumėte šiuos skaičius, tačiau ši strategija niekada neapsimoka.

„Instagram“ yra autentiškos patirties namai, o „Instagram“ vartotojai yra išmintinga grupė, galinti užuosti klaidingą strategiją iš mylios atstumu. Padidinkite savo pasekėjų skaičių naudodamiesi natūraliomis strategijomis, kad sukurtumėte aktyvią gerbėjų bazę, kuri yra tikrai pasišventusi reklamuoti jūsų produktą, ir jūs gausite pajamas ilgainiui.

Kaip plėsti savo verslą Instagram platformoje

Leiskite jums žengti pirmuosius žingsnius link verslo plėtros Instagram. Nuo biografijos kūrimo, turinio planavimo iki geriausių „Instagram“ įsilaužimų reklamai – tai viskas, ką reikia žinoti.

Biografijos kūrimas

Pirmieji įspūdžiai svarbūs. „Instagram“ sukūrė konkurencingo turinio peizažą, kuriame auditorijos dėmesys skiriamas aukščiausios kokybės. Daugelis vartotojų gali būti atsitiktinai patraukti į jūsų profilį, ir jūs turėsite tik kelias sekundes, per kurias priviliosite juos paspausti mygtuką „Sekti“.

„Instagram“ biografija nesuteikia daugybės tinkinimo galimybių – pasirenkamas naudotojo vardas, idealiai glaudžiai susijęs su prekės ženklu, kad būtų galima akimirksniu atpažinti, o profilio nuotrauka yra pirmoje vietoje. Aprašyme turėsite galimybę įdėti keletą spustelėjamų nuorodų – pasinaudokite šia erdve, kad įdiegtumėte patrauklų CTA (raginimą veikti), pritraukiantį naudotojus į jūsų svetainę arba nukreipimo puslapį.

Be to, yra daugybė trečiųjų šalių paslaugų, kurios aiškiai išplečia galimybes, kurias turite naudojant „nuorodą biografijoje“. Tokios paslaugos kaip „Feedlink“ ir „Linktree“ leidžia pridėti daugiau nuorodų į švarų, tinkinamą nuorodų sąrašą, o tai gali būti puiku nukreipiant vartotojus skirtingomis kryptimis, kuriomis norite.

Kita vertus, jei reklamuojate ką nors ypatingo, gali būti puiki idėja išlaikyti švarią nuorodą ir turėti tik vieną nuorodą. Jei reklamuojate priežastį, jums pakaks specialaus produkto išleidimo, pvz., knygos pardavimo, tereikia turėti nuorodą į produkto puslapį.

Dalijimasis puikiu turiniu

„Instagram“ tinkle turinys yra karalius. Visa platforma sukurta taip, kad vaizdinis turinys būtų matomas vartotojo akims, o norėdami plėsti savo verslą Insta, turite gaminti aukštos kokybės vaizdinį turinį. Šiais laikais dauguma mobiliųjų telefonų turi gerą kamerą, todėl jums nereikės investuoti į jokias naujas technologijas. Tačiau fotografuodami ir dalindamiesi vaizdais laikykitės aukštų standartų – nesvarbu, ar vadovaujate bijoux kavinėje, ar esate grandininį pjūklą valdantis medžių chirurgas, įsitikinkite, kad jūsų vaizdai yra švarūs, aiškūs ir unikalūs.

Nepamirškite, jums nereikia prisirišti prie nuotraukų. „Instagram“ turi daugybę turinio parinkčių, įskaitant trumpos formos vaizdo įrašus ritinių pavidalu, ilgos formos vaizdo įrašų turinį IGTV pavidalu ir vaizdo įrašus, kuriuos galite įkelti į savo profilį arba savo istoriją, todėl yra begalė būdų, kaip būkite kūrybingi.

Pabandykite mąstyti už langelio ribų. Apsvarstykite galimybę įtraukti įrašų turinio tipus, pvz., internetinių transliacijų fragmentus ar klipus, infografiką, klientų atvejų tyrimus ir pan.

Taip pat svarbu sudaryti nuoseklų turinio bendrinimo tvarkaraštį. Jei esate pasiryžęs plėsti savo verslą „Instagram“, turite teikti nuolatinį turinio srautą, įkeliamą tinkamais intervalais, kad išliktumėte aktualūs savo sekėjų sklaidos kanaluose. Norėdami automatizuoti šį procesą, galite pasinaudoti kai kuriais internetiniais įrankiais, pvz., „Hootsuite“ – niekada nenorite praleisti nė vieno įrašo.

Istorijų funkcijos tyrinėjimas

Tai, kas kadaise buvo statinių vaizdų pagrindu sukurta platforma, peraugo į klestinčią ryškių vaizdo įrašų bendruomenę. Instagramas Istorijos funkcija tapo puikiu būdu patraukti auditorijos dėmesį. Tai vieta, skirta ribotam laikui, vaizdams ar vaizdo įrašams, kurie ekrane rodomi penkiolika sekundžių ir išnyksta po 24 valandų. Pasidalijimas pasiūlymais ir dovanomis savo istorijose tikrai sukels šurmulį aplink juos.

Galite išsaugoti mėgstamas istorijas savo profilyje, išsaugoti reklamas ir pridėti prie savo puslapio kitą aspektą. Istorijos yra tokios svarbios. Ypač tada, kai vidurkiai rodo, kad apie 70 % žmonių yra linkę pasilikti iki verslo istorijos pabaigos, kai įkeliami 7–8 skirtingi failai.

70% žmonių žiūri jūsų istorijas iki galo. Tai puiki galimybė išsiųsti žinutę, todėl nepamirškite pasinaudoti šia funkcija ir išbandyti ją patys!

Hashtag įsilaužimai

„Instagram“ leidžia prie kiekvieno bendrinamo įrašo pridėti iki trisdešimties žymų su grotelėmis, o norint užtikrinti, kad įrašas rastų tinkamą auditoriją, labai svarbu naršyti, kurias žymas su grotelėmis įtraukti. Kelias dienas spustelėję „Instagram“, kad pamatytumėte, ką dalijasi jūsų pramonės konkurentai, sužinosite, kas yra tendencija, tačiau nepamirškite ištirti turinio, kuriuo dalijasi jūsų vartotojai, kad sužinotumėte geriausią būdą su jais susisiekti. .

Nepamirškite, kad vienas geriausių būdų naršyti ir bendrinti turinį „Instagram“ yra naudoti žymas su grotelėmis. Stenkitės vengti šlamšto žymų su grotelėmis, pvz., LIKE4LIKE ir pan., bet vietoj to naudokite internetinio įrankio įrankius, kad galėtumėte ieškoti atitinkamų žymų su grotelėmis, kuriomis galite išsiskirti.

Kurios grotažymės ne naudojimas yra vienodai svarbus. Dėl aukščiausios kokybės „Instagram“ naudotojų bazės autentiškumas vertinamas, nesvarbios žymos su grotelėmis į savo įrašus, siekiant pasiekti platesnę auditoriją, gali būti pralaimėjimo strategija. Įsitikinkite, kad laikotės žymų su grotelėmis, su kuriomis jūsų prekės ženklas yra tikrai susijęs.

Pasinaudokite išskirtiniais pasiūlymais ir dovanomis

Reklamos yra jūsų būdas pritraukti naujų klientų į jūsų prekės ženklą ir gali būti puikiai derinamas su platesne auditorija. „Hashtag iššūkis“ yra vienas iš būdų, kaip įtraukti savo stebėtojus dalintis savo prekės ženklu – sukurti žymą su grotelėmis ir paskatinti sekėjus naudoti ją savo įrašuose, būtinai pažymėdami savo profilį.

Siūlydami nuolaidas ar dovanodami produktus, žmonės bus skatinami reklamuoti jūsų prekės ženklą ir suteikia galimybę autentiškai bendrauti su jūsų vartotojų baze. Galite imtis kitų būdų, pavyzdžiui, bendradarbiauti su kitomis įmonėmis ir influencerių puslapiais arba sukurti žymą su grotelėmis, kad žmonės galėtų įkelti savo atvaizdus, ​​kad galėtumėte bendrinti. Tai puikus būdas kurti savo bendruomenę!

Analitikos įžvalgos

„Instagram“ verslo paskyroms teikia daugybę analizės duomenų, kad galėtumėte įvertinti, kurie įrašai jums tinka, o kuriems trūksta. Įsitikinkite, kad pakeitėte savo profilį į verslo režimą. Galėsite matyti, kiek žmonių bendrino jūsų įrašą žinutėje, kiek išsaugojo jį vėlesniam naudojimui ir kurie įrašai pritraukė daugiausia srauto į jūsų profilį. Naudodami šią informaciją savo strategijai vadovaudamiesi padėsite jums sėkmingai „Instagram“.