5 žingsniai, kaip optimizuoti savo svetainę, kad pritrauktumėte investuotojų

5 žingsniai, kaip optimizuoti savo svetainę, kad pritrauktumėte investuotojų

Vienas iš labiausiai paplitusių startuolių tikslų yra gauti finansavimą. Tačiau pagrindinis klausimas yra, kaip pritraukti investuotojų į savo verslą? Nors įmonės svetainė gali būti ne pirmoji vieta, kurią manote naudoti siekdami šio tikslo, ji gali atlikti pagrindinį vaidmenį pritraukiant daugiau investuotojų ir partnerių. Šiandieninėje rinkoje dauguma tinklų kūrimo ir sąveikos su klientais vyksta skaitmeniniu būdu, o tai reiškia, kad yra mažiau galimybių akis į akį sužavėti potencialų investuotoją. Jūsų įmonės svetainė paprastai yra pirmasis potencialaus investuotojo įspūdis apie jūsų verslą. Tai gali sustiprinti patikimumą arba kelti susirūpinimą. Taigi, į ką turėtumėte atkreipti dėmesį, kad jūsų svetainė atspindėtų jūsų verslo vertę? Štai keturi pagrindiniai dalykai, kuriuos norės pamatyti potencialūs investuotojai ir jūsų idealūs klientai.

1. Investuokite į profesionalų dizainą

Investuotojus pritraukiančios svetainės pagrindas yra kokybiškas interneto dizainas, profesionaliai reprezentuojantis jūsų verslą. Kokybė nebūtinai reiškia, kad ją įgyvendinti brangu. Daugelis pradedančiųjų įmonių pradeda nuo paprastos svetainės, kuri plečiasi plečiantis savo verslui. Tai gali būti puslapis „netrukus“ arba vieno puslapio svetainė, kuri užtikrina aukštą kokybę be didelių išankstinių investicijų.

Venkite šablonų

Net jei turite tik vieno puslapio svetainę, geriau nenaudoti šabloninio dizaino. Šablonus gali naudoti konkurentai ir jie dažnai per daug išnaudojami, todėl sunku atskirti savo verslą. Žemos kokybės svetainės dizainas ir šabloninės parinktys gali sudaryti investuotojams klaidingą įspūdį apie jūsų verslą – kad jūs neturite jokio finansavimo arba kad į šią įmonę žiūrite rimtai. Pasirinktinis „WordPress“ žiniatinklio dizainas ar kitas pasirinktinio dizaino sprendimas gali pasiūlyti daugiau lankstumo ir galimybių. Kuo kokybiškesnis ir pritaikytas jūsų dizainas, tuo geriau.

Sukurkite pasitikėjimą vaizdiniais elementais

Vizualinis pasitikėjimas taip pat turi įtakos nustatant, ar svetainė veiksmingai įtraukia žiniatinklio lankytojus, įskaitant klientus ir investuotojus. Vizualinis pasitikėjimas reiškia pasąmoningą sąveiką, kurią kažkas patiria, kai ateina į svetainę. Tai emocinis ryšys, kylantis iš vaizdų, šrifto ir naudojamų spalvų. Profesionalūs dizaineriai žino, kaip vizualiai perteikti pasitikėjimą naujausiomis žiniatinklio dizaino tendencijomis taip, kad šablonas ar „sukurk pats“ parinktis gali nepasiekti.

2. Perteikti pramonę ir socialinį pasitikėjimą

Smulkaus verslo svetainė turėtų ne tik sudaryti profesionalų pirmąjį įspūdį, bet ir padėti sukurti pramonės pasitikėjimą. Pramonės pasitikėjimas grindžiamas jūsų verslo pripažinimu ir pasiekimais jūsų pramonėje. Tai galite pademonstruoti pateikdami pramonės apdovanojimus ar filialus, kuriems priklauso jūsų verslas. Jei jūsų įmonė užsitikrino gaminio patentą arba pradėjo paraiškos teikimo procesą, svetainėje galite tai pažymėti JAV patento ženkleliu ir pridedama informacija. Taip pat galite pabrėžti bet kokius spaudos pripažinimus, paminėjimus pramonės naujienose ar turinio svetaines, kad padidintumėte patikimumą. Geriausia šiuos logotipus ar apdovanojimus pateikti gerai matomoje svetainės pagrindinio puslapio skiltyje, kaip tai daro Bestow, su reklamjuoste „kaip matyti“ tiesiai po jų herojaus skyriumi. Jei jau sulaukėte investuotojų ir ieškote papildomų lėšų, jau užsitikrintą pinigų sumą galite nurodyti tinklalapyje esančiame reklaminiame skydelyje arba pranešime. Pavyzdžiui, bendrovė Mutiny savo svetainės poraštėje turi pranešimą, kad reklamuotų savo B serijos finansavimo etapą su nuoroda, kad sužinotumėte daugiau ir perskaitytumėte pranešimą spaudai.

Socialinių įrodymų naudojimas pasitikėjimui sukurti

Kita pasitikėjimo rūšis yra socialinis pasitikėjimas. Tai sukurta naudojant socialinius įrodymus, kurie įrodo, kad kitos įmonės ir klientai sėkmingai dirbo su jūsų verslu. Socialinio įrodymo formos gali būti jūsų aptarnaujamų klientų skaičiaus, verslo metų skaičiaus arba teigiamų klientų atsiliepimų rodymas. Pradedantiesiems gali neturėti daug klientų ar atsiliepimų. Vis tiek galite paryškinti kai kurių žinomų klientų ar partnerių logotipus. Jūs netgi galite parodyti leidėjus, kurie teigiamai atsiliepė apie jūsų verslą.

3. Sukurkite tvirtą vertės pasiūlymą

Stiprus vertės pasiūlymas ir aiškūs pranešimai yra svarbūs ryšiui užmegzti. Kai lankytojas ateina į svetainę, jis paprastai puslapyje praleidžia apie 10 sekundžių. Kad patrauktumėte jų dėmesį, jūsų vertė turi būti priekyje ir centre. Pradedantiesiems vertės pasiūlymą galvokite kaip apie savo lifto žingsnį. Jame turėtų būti aiškiai nurodyta, kas jūs esate, ką veikiate ir kuo jūs išsiskiriate iš konkurentų. „Slack“ turi labai vertingą rekvizitą, kuris yra jų pagrindinio puslapio herojaus skiltyje.

Nenaudokite ilgų, tankių teksto pastraipų ir į savo pagrindinį puslapį neįtraukite visų detalių apie produktus. Paprastai naudojant perteklinį tekstą gali būti atitrauktas skaitytojų dėmesys ir gali būti sunku išlaikyti juos puslapyje. Tai tiesiog nėra patogu vartotojui. Sutelkite dėmesį į aukšto lygio pranešimus ir naudokite antraštes, paantraštes ir ženklelius, nes lankytojai, apsilankę tinklalapyje, pirmiausia linkę slinkti ir nuskaityti visą turinį. Žiniatinklio dizaineris gali padėti jums su vaizdiniu pranešimų komponentu ir nustatyti vaizdinę hierarchiją, kad aukšto lygio pranešimai ir raginimai veikti išsiskirtų.

4. Sukurkite ryšių su investuotojais arba partnerių puslapį

Tinklalapiai pritraukia įvairių lankytojų. Esami klientai, nauji klientai, investuotojai ar net potencialūs darbuotojai. Visi šie lankytojai turi skirtingus motyvus ir ieško konkrečios informacijos. Paprasčiau tariant, kiekvienas iš jų turi unikalių tikslų, kuriuos reikia pasiekti apsilankę jūsų svetainėje. Norėdami nukreipti investuotojus į reikiamą informaciją, galite sukurti ryšių su investuotojais arba partnerių puslapį. Puslapyje gali būti pateikiama svarbi informacija, pvz., pranešimai spaudai apie papildomą finansavimą, galimybes investuotojams ir verslo rėmimo naudą. „Total Technology“ partnerių puslapis yra vienas iš pavyzdžių, apibūdinančių esamus partnerius ir tai, kas tinka įmonei.

Turinys taip pat gali apimti įmonės misiją ir viziją, kad potencialūs investuotojai suprastų bendrą jūsų prekės ženklo kryptį. Dabar šis puslapis nėra absoliučiai būtinas, tačiau jis gali padėti jums išsiskirti, suteikdamas lengvesnę patirtį tokio tipo lankytojams. Pro patarimas: Pridėkite registracijos formą el. paštu, kad susidomėję lankytojai galėtų gauti naujienas apie jūsų verslą arba būti įtraukti į būsimo produkto laukiančiųjų sąrašą. Tai leidžia prisiimti nedidelį įsipareigojimą, kuris gali paskatinti didesnį įsipareigojimą, kai jie geriau pažins jūsų prekės ženklą.

5. Pabrėžkite savo komandos kompetenciją

Savo komandos kompetencijos pabrėžimas yra dar viena pasitikėjimo ir patikimumo didinimo strategija. Jis gali parodyti investuotojams, kad už startuolio yra patyrusi komanda, galinti įgyvendinti užsibrėžtą viziją. Puslapis „Apie“ arba „Komanda“ svetainėje yra geriausia vieta parodyti savo žmones. Jame gali būti kiekvieno komandos ar valdybos nario biografija, pabrėžianti jų individualią patirtį, sertifikatus ir kvalifikacijas. Taip pat norėsite pridėti nuotraukų, kad investuotojai ir klientai galėtų geriau susitapatinti su asmenimis, apie kuriuos jie skaito. Biografijas galima įdėti prie kiekvieno komandos nario nuotraukos arba nustatyti kaip šviesdėžės funkciją. Jūs netgi galite įtraukti įžanginį vaizdo įrašą, skirtą pagrindiniams darbuotojams, kaip parodyta „Suburban K9s“ komandos puslapyje.

Puslapis „Apie“ – tai vieta, kur galite perteikti savo startuolio prekės ženklo asmenybę ir kultūrą. Pavyzdžiui, kai kurios įmonės padarys linksmas nuotraukas iš galvos arba pridės asmeninių faktų apie kiekvieną komandos narį. Nesvarbu, ar tai žaisminga, šiuolaikiška ar labiau konservatyvi, galite pasirinkti elementus, kurie tikrai atspindi jūsų prekės ženklo asmenybę. Galiausiai galite rodyti produktų kūrimo laiko juostą arba įmonės gaires. Tai glaustai parodo jūsų įmonės augimą, todėl investuotojams ar klientams nereikia papildomo kasimo. „Swiftmile“ svetainėje yra laiko juosta ir pabrėžiamas produktų pristatymas nuo įmonės įkūrimo 2015 m.

Pradėkite nuo gero įspūdžio

Norint pritraukti investuotojų į savo startuolį, būtina turėti gerą įspūdį paliekančią svetainę. Kokybiškas žiniatinklio dizainas, perteikiantis pramonės ir socialinį pasitikėjimą, tvirtas vertės pasiūlymas, investuotojams skirtas turinys ir puslapis, skirtas parodyti savo komandą – sukursite savo svetainę, kad padarytumėte įspūdį. Jūs tikrai galite sukurti savo svetainę patys. Tačiau lengviausias būdas užtikrinti, kad jūsų svetainė atitiktų visus šiuos tikslus, yra samdyti profesionalų dizainerį. Be to, tai suteikia daugiau laiko susitelkti ties savo verslo valdymu ir plėtra.