Ką reikėtų žinoti prieš bendradarbiaujant su influenceriais?

Ką reikėtų žinoti prieš bendradarbiaujant su influenceriais?

Influencerių rinkodara yra viena iš efektyviausių skaitmeninės rinkodaros metodų, kurie padeda parduoti prekes ir pagerinti prekinio ženklo žinomumą.

Manoma, kad 2022 metais, visame pasaulyje bus išleista influenceriams apie 15 milijardų. Dauguma žmonių yra linkę pasitikėti influenceriais ir jų naudojama produkcija.

Daugelis labiau pasitiki nuomonės formuotojų nuomone nei įmonių pasisakymais apie save.

Bendradarbiaudami su influenceriais, jūs galite išplėsti savo verslą. Tačiau yra keli dalykai, kuriuos turėtumėte žinoti.

Pasirinkite tinkamus influencerius

Labai svarbu, kad išsirinktumėte tinkamus influencerius, kurie atitinka jūsų norimą auditoriją. Tarkime norite reklamuoti kosmetikos produktus, tad geriausia rinktis tą influencerį, kuris yra susijęs su kosmetika.

Pasirinkdami tinkamą influencerį, jūs sukursite auditorijos pasitikėjimą.

Nepamirškite, kad yra įvairių tipų influencerių, tad iš kiekvieno tipo galite tikėtis skirtingų rezultatų. Yra net keturi pagrindiniai influencerių tipai :

  • Nano influenceriai – 10 000 sekėjų arba mažiau.
  • Mikro influenceriai – nuo 10 000 iki 100 000 sekėjų.
  • Makro influenceriai – nuo 100 000 sekėjų iki 1 milijono sekėjų.
  • Mega influenceriai – 1 milijonas ir daugiau sekėjų.

Kol kas dar Lietuvoje nėra nei vieno ,,Mega” influencerio. Jeigu norite geriausiai padidinti prekinio ženklo žinomumą, tuomet rekomenduojama rinktis makro ir mikro influencerius, nes jie gali pasiekti didesnę auditoriją ir jau turės patirties, kad įtikintų žmonės jumis pasitikėti.

Peržiūrėkite siekėjus

Kad įsitikintumėte, kad influenceriai yra tinkami, rekomenduojama peržvelgti jų sekėjus. Šiais laikais galima rasti nemažai žmonių, kurie perka netikras sekėjus ir reklamuojasi, kad yra influenceriai. Visuomet patikrinkite jų ,,Patinka” skaičių ant nuotraukų ar vaizdo įrašų. Tuomet galite atsidaryti kelias atsitiktines paskyras iš ,,Followers” sąrašo ir pažiūrėti ar paskyros yra tikros.

Dažniausiai netikros paskyros turi labai mažai įkeltų nuotraukų ir mažas skaičius patiktukų.

Taip pat galite visuomet pasiteirauti, su kokiomis įmonėmis jau yra dirbę.

Leiskite influenceriams būti kūrybiškiems

Auditorijai pateikiamas turinys turi būti autentiškas. Visuomet galite su influenceriais aptarti apie reklamos įvaizdį. Tačiau leiskite jiems dirbti savo darbą ir padaryti kaip jie galvoja, kad būtų geriausia.

Stebėkite rezultatus

Socialinės žiniasklaidos klausymas yra identifikavimas ir įvertinimas, ką klientai galvoja apie prekės ženklą. Tai leis įmonei įvertinti kompanijos sėkmę ir žinoti ar viskas vyksta gerai, o gal reikėtų pataisyti kokias nors klaidas.

Visuomet svarbu stebėti ir žmonių nuomonę,  o ne vien influencerių. Yra internetiniai įrankiai, kurie padeda rinkodaros specialistams suprasti savo auditoriją, stebėti konversijas ir prekės ženklo paminėjimus.

Jeigu su influencerių pagalba bandote pritraukti srauto į savo internetinę svetainę, tuomet naudokite ,,Google Analytics”, kad pamatytumėte kompanijos našumą, lankytojų skaičių ir atmetimo rodiklį.