Į ką būtina atkreipti dėmesį ieškant patalpų verslui?

Į ką būtina atkreipti dėmesį ieškant patalpų verslui?

Komercinės patalpos – tai tarsi namai jūsų verslui. Jeigu verslą vystote nedidelėje gyvenvietėje ar mažame mieste, greičiausiai komercinių patalpų pasiūla yra ribota ir didelės pasirinkimo galimybės nėra. Tačiau jeigu verslo idėją plėtojate sostinėje, komercinių patalpų paieškos yra pakankamai atsakingas, daug pasiruošimo reikalaujantis procesas. Jeigu norite, kad komercinės patalpos Vilniuje prisidėtų prie jūsų verslo plėtros būtina atkreipti dėmesį į kelis aspektus.

Visų pirma – apsidairykite aplinkui. Jeigu komercinėse patalpose planuojate priimti klientus, teikti paslaugas ar siūlyti prekes, tuomet svarbiausias rodiklis – strategiškai patogi vieta. Strategiškai patogi vieta tikrai nebūtinai yra miesto centre. Komercinės patalpos tikrai gali padėti sėkmingai vykdyti veiklą ir kitame sostinės rajone. Patogi parkavimo galimybė – vienas iš svarbiausių kriterijų, jeigu planuojate sulaukti nemažo žmonių srauto. Maža mašinų spūsčių tikimybė – dar vienas, neretai nuvertinamas komercinių patalpų rodiklis. Vilniuje visą dieną šurmuliuoja didelis automobilių srautas, tad nuolatinės mašinų spūstys šalia komercinių patalpų – svarus pavojaus signalas. Prekes, paslaugas klientai dažniausiai įsigyja pakeliui, vykdami iš darbo vietos. Tad sudėtingas privažiavimas, parkavimo vietos nebuvimas – pasekmės, kurios gali įtakoti sumažėjusį klientų ratą.

Konkurentų analizė – dar vienas svarbus veiksnys, kuriam būtina skirti ypatingą dėmesį, jeigu jus domina komercinės patalpos Vilniuje. Jei komercinių patalpų ieškote populiariajai prekybai, tokiai kaip kosmetika, avalynė, drabužiai – šalia įsikūrusių konkurentų greičiausiai nepavyks išvengti. Tačiau jeigu siūlote specifines paslaugas, planuojate atsidaryti grožio saloną, specializuotą automobilių dalių parduotuvę – tinkamai įvertinkite konkurentų kiekį tame pačiame rajone. Jeigu gyvenamajame rajone yra įsikūrusios kelios, sėkmingai veikiančios kirpyklos, tikrai tikėtina, jog jums bus gerokai sunkiau įsitvirtinti, pervilioti klientus. Jūsų siūlomos paslaugos, prekės unikalumas toje miesto dalyje – didelis privalumas, kuris suteiks galimybę nesunkiai pritraukti potencialius klientus.

Sostinė – didelis miestas, tad komercinės patalpos Vilniuje turėtų būti pasirinktos vadovaujantis visai kitais kriterijais, nei mažesniuose Lietuvos miestuose. Mažesniuose miestuose lokacija tikrai neturi didelės reikšmės, kadangi skirtingas miesto dalis galima pasiekti greitai, nesudėtingai. Vilniaus miesto gyventojai daug laiko praleidžia automobilių spūstyse, tad visas paslaugas ir prekes stengiasi įsigyti maksimaliai patogiai pasiekiamose vietose, rajonuose. Tinkamai įvertinkite situaciją ir išsirinkite kokybiškus, strategiškai patogioje vietoje įsikūrusius namus jūsų verslui.