Audi Q5 2025 apžvalga

Audi Q5 2025 apžvalga

Q5 buvo vienas pagrindinių Audi modelio sėkmės ženklų nuo tada, kai jis pasirodė 2008 m., ir buvo parduodamas dideliais kiekiais beveik visur, kur buvo prieinamas. Iš tiesų ankstesnis modelis, pasak bendrovės, buvo „pasaulio perkamiausias prabangus vidutinio dydžio” visureigis apie šešerius metus, aplenkdamas tokius konkurentus kaip BMW X3, Mercedes GLC ir Porsche Macan, kuris yra Q5 giminaitis.

Dabartinė, antrosios kartos Q5 versija buvo pradėta pardavinėti JK 2017 m., o atnaujinimas buvo atliktas 2020 m. Tai reiškia, kad automobilių pasaulyje jis jau oficialiai laikomas „senas”, o sklinda gandai, kad trečioji karta bus pristatyta 2024 m. Tad jei planuojate aplankyti vietinį Audi saloną, dabar tinkamas metas kalbėti apie nuolaidas. Q5 naudoja tą pačią „MLB” platformą, kaip ir modeliai A4, A5 bei kiti. Audi asortimente jis yra viršesnis už mažesnį Q3, bet žemesnis už septynių vietų Q7.

Kas naujo Audi Q5 2025?

Be patobulintų LED šviesų ir privalomų „didesnės grotelės” dizaino pakeitimų, atnaujinime buvo pristatyta lengvojo hibrido technologija, skirta gerinti degalų ekonomiją ir efektyvinti start-stop sistemą. Taip pat pasirodė ir plug-in hibridinis modelis, kuris Audi internetinėje konfiguratoriuje pateikiamas kaip atskiras automobilis, kaip ir visi kiti Audi PHEV modeliai. Keista. Automobilio viduje Audi atsisakė savo patogios ir paprastai naudojamos sukamąsios meniu sistemos, pakeisdama ją jutikliniu ekranu. Todėl dabar bus daugiau pirštų antspaudų, o žvelgsite nuo kelio dažniau. Kur čia logika? Laimei, klimato kontrolės valdymas nebuvo integruotas į ekraną – šių klaidų Audi paliko naujesniems modeliams, tokiems kaip Q8 ir A6.

Ką rinktis vietoje Q5?

Galite pagalvoti apie BMW X3 ar Mercedes GLC, kurie yra panašaus dydžio ir kainos. Taip pat svarstytini Jaguar F-Pace, Volvo XC60 arba Range Rover Evoque ar Velar. Be to, galima paminėti ir Alfa Romeo Stelvio. Audi ilgai atsisakė kupe tipo Q5 versijos, bet kadangi BMW parduoda X4, o Mercedes GLC Coupe, Audi nusileido ir sukūrė Q5 Sportback. Tačiau vertikaliai apdovanoti draugai ir šeimos nariai už tai jums nepadėkos, nes galinė sėdynė yra ankšta.

Daug variklių pasirinkimo?

Deja, ne itin. Standartiniame Q5 modelyje siūlomas 2,0 l turbininis benzininis variklis, generuojantis 262 AG, arba 2,0 l turbininis dyzelinis variklis su 201 AG (ir 400 Nm sukimo momentu). Taip pat yra Q5 TFSI e hibridas, kuriame benzininis variklis derinamas su baterija ir elektriniu varikliu, suteikiančiu galimybę nuvažiuoti iki 60 km vien tik elektra. Puiki žinia keliautojams!

Visuose modeliuose yra automatinė pavarų dėžė ir quattro visų varančiųjų ratų pavara, įskaitant lengvai sportišką SQ5 su galingu 3,0 l V6 dyzeliniu varikliu. Tai greičiausias modelis, pasiekiantis 0-100 km/h per 5,1 sekundės. Maksimalus greitis – net 250 km/h.

Kaina

Q5 kainos prasideda nuo maždaug 39600 eurų sterlingų, o Q5 Sportback S line 40 TDI quattro kaina viršija 55 000 eurų. Jei pasiduosite pagundai pridėti daugybę papildomų funkcijų, kaina gali smarkiai išaugti – tai juk Audi.

Galutinė išvada

Q5 puikiai tinka kaip kruizas ir miesto kamščių ramintojas, vengiant per didelio sportiškumo, kuris gali sukelti diskomfortą. Nors jis nėra toks įdomus vairuoti kaip X3, Macan ar Jag F-Pace, Q5 yra labai tylus, patogus ir praktiškas. Galbūt truputį nuobodus, bet ar kas nors perka prabangų visureigį, kad lėktų kaimo keliukais? Tikrai ne. Q5 pasi kaimo keliukais? Tikrai ne. Q5 pasi\u017ymi kaip patikimas, gerai subalansuotas pasirinkimas. Kalbant apie hibridą, tai yra įspūdinga technologija, tačiau reikia apsvarstyti tam tikrus aspektus. Jei vairuojate įmonės automobilį, jis padės sutaupyti daug mokesčių. Tačiau jei perkate sau, gerai pagalvokite apie savo vairavimo poreikius. Jei jus domina elektromobiliai, galbūt verta apsvarstyti pilnai elektrinį Q4 e-tron?