10 PS4 žaidimų su geriausiomis istorijomis pagal reitingą

10 PS4 žaidimų su geriausiomis istorijomis pagal reitingą

Nors Sony vis dar visiškai nepaliko PlayStation 4 dėl kryžminių žaidimų leidimų, šios konsolės biblioteka yra beveik baigta su įspūdingu pasirinkimu pasakojimo turtingų žaidimų. Tai buvo stipri konsolės karta PlayStation su siūlomais žaidimais, apimančiais įvairius žanrus, požanrius ir įtraukiančius pasaulius.

Tarp pirmosios šalies PlayStation pavadinimų ir trečiųjų šalių kryžminių platformų žaidimų, daugelis šių patirčių pasižymėjo stipriu veikėjų rašymu, pasaulio kūrimu ir siužetais, į kuriuos verta emocionaliai įsitraukti. Žaidimai, tokie kaip PS3 originalas „The Last of Us“, buvo atnaujinti PS4 kartai, o trečiųjų šalių žaidimai, tokie kaip „The Witcher 3: Wild Hunt“, pateikė vieną iš kartos būtinų žaisti RPG fantazijos epų.

Horizon Zero Dawn is a Creative Spin on Sci-Fi

Nors „Guerilla Games“ buvo geriausiai žinoma dėl savo pirmojo asmens šaudyklės serijos „Killzone“, studijos komanda parodė savo universalumą plečiantis į veiksmo RPG sritį su „Horizon Zero Dawn“. Žaidimas seka Aloy, jauną medžiotoją, gyvenančią distopiniame peizaže, kuriame gyvūnų pavidalo mašinos tapo naująja vyraujančia laukinės gamtos forma.

Be to, kad tai nuostabus PS4 žaidimas, kuris dar geriau veikia per PS5 atgalinį suderinamumą, „Horizon Zero Dawn“ istorija yra vienas iš novatoriškiausių sci-fi pasakojimo ir pasaulio kūrimo pavyzdžių šiuolaikiniame žaidimų pasaulyje. Tai turtingas pasaulis, pilnas atrandamų legendų, ir yra labai patenkinti matant, kaip Aloy dėlioja dėlionę, kuri yra jos paslaptinga praeitis ir kaip pasaulis tapo priešistoriniu/sci-fi hibridu.

The Last of Us Part II is Unforgettably Harrowing

„Naughty Dog” sukurtos „The Last of Us Part II” siužeto elementai sukėlė prieštaringų nuomonių, tačiau iš esmės žaidimas pasirodė sėkmingas kaip tęsinys. Įvykiai vyksta penkerius metus po pirmojo žaidimo, o istorija pasakojama lygiagrečiai – Ellie pradeda kraujo trokštančią keršto kelionę, tuo tarpu Abby milicija įsivelia į konfliktą su religine sekta.

„The Last of Us Part II” grąžina trečiojo asmens veiksmo, išlikimo ir siaubo elementų derinį žaidimo mechanikoje, ir viskas tarnauja kaip fonas vienodai šokiruojančiai ir įtraukiančiai istorijai. Siužeto elementai galėjo būti skaldantys, tačiau personažų ansamblis tęsia vieną iš labiausiai neišdildomų ir jaudinančių kinematografinių patirčių žaidimų pasaulyje.

Persona 5 Royal is an Immersive JRPG

Kaip atšaka iš platesnės „Atlus” „Shin Megami Tensei” serijos, „Persona” žaidimai tapo pagrindine žaidimų srauto dalimi su penktuoju leidimu. Papildytas dar daugiau turinio su „Royal” versija, žaidimas sukasi aplink aukštosios mokyklos mokinį Tokijuje, kuris naktį yra dalyvis antgamtiškojo sargybinio grupės.

„Persona 5 Royal” yra milžiniškas žaidimas dėl savo platusių veikėjų vedamo siužeto, šalutinių užduočių ir socialinio simuliavimo mechanikos, kulminuojančios vienoje iš labiausiai įtraukiančių istorijų. Žaidimas, pasižymintis stilinga anime ir rūgščiojo džiazo estetika, praleidžia dešimtis valandų atskleisdamas pagrindinių veikėjų ir piktadarių, kuriuos „Phantom Thieves” bando pertvarkyti, asmenybes.

Uncharted 4: A Thief’s End is a Triumphant Finish for Natha

„Naughty Dog” sukurti „Uncharted” žaidimai buvo vieni iš didžiausių ir originaliausių sėkmių PS3 kartos metu, ir jie pasiekė patenkinančią pabaigą žaidime „A Thief’s End”. Veiksmas vyksta po metų nuo „Drake’s Deception” įvykių, o pagrindinis veikėjas Nathan Drake vėl patenka į savo aukštų pančių lobio medžioklės gyvenimą, kai jį ištraukia iš pensijos ilgai dingęs brolis Samuel.

Kaip ir kiti serijos leidimai, „Uncharted 4: A Thief’s End” didžiuojasi savo pasakojimo meistriškumu, būdamas nesigailintis video žaidimo atitikmuo Indianos Jonesui. Pastatytas ant kelerių metų gerų santykių, šis paskutinis pagrindinės serijos žaidimas suteikia emocionaliai patenkinančią pabaigą Nathan Drake’o ilgai trunkančiai veikėjo arkai – su visomis perdėtomis veiksmo scenomis.

Hellblade: Senua’s Sacrifice is an Intense Psychological Character Study

„Hellblade: Senua’s Sacrifice” buvo vienas iš drąsiausių žaidimų, išleistų 2017 metais. Žaidimas vyksta tamsiame fantazijos pasaulyje, kuris smarkiai remiasi norvegų ir keltų kultūra, kur pagrindinė veikėja leidžiasi į sunkią kelionę į Helheimą, siekdama išgelbėti savo mirusio mylimojo sielą.

Tiek techninėje, tiek koncepcinėje srityse, „Hellblade: Senua’s Sacrifice” yra ambicingas žaidimo ir pasakojimo pastangas iš studijos „Ninja Theory”. Derinant trečiojo asmens veiksmą ir netgi siaubą, žaidimas naudoja savo mechaniką ir kvapą gniaužiančią grafiką, vaidybą bei bauginančią atmosferą, siekiant pasakoti vieną iš emocionaliausių psichologinių veikėjų studijų šioje srityje. Šios savybės lengvai daro jo tęsinį vienu iš labiausiai laukiamų žaidimų 2024 metais.

Red Dead Redemption II Was a Western Saga Worth the Wait

Nors „Rockstar Games” yra garsus dėl to, kad reikia laukti ištisas konsolių kartas, kol bus išleisti pagrindiniai žaidimai, „Red Dead Redemption II” buvo vertas laukimo. Jis yra skaičiuojamas kaip tiesioginis tęsinys, bet žaidimo siužetas yra priešistorė 2010 metų pavadinimui ir seka Arthur Morgan, kaip jis ir jo įstatymus pažeidžianti gauja susiduria su Vakarų laukinių vakarų eros nuosmukiu ir bando išvengti vyriausybės pajėgų, konkuruojančių gaujų ir daugiau jų medžiojant.

Kaip ir originalas, „Red Dead Redemption II” yra įtraukianti kinematinė patirtis, papildyta įtraukiančio Vakarų pasaulio tyrinėjimu ir žaidimu. Aktorių vaidyba kartu su įvairia veikėjų palete daro siužetą emocionaliai įtraukiančia šiuolaikine klasikinio špageti vakarų filmų žanro interpretacija.

God of War Reinvented Kratos in Dramatic Fashion

„God of War” serija yra viena iš ilgiausiai veikiančių PlayStation simbolių frančizių, o pradinės jos dalys labiausiai orientuotos į gryną veiksmą. Tačiau „Santa Monica Studio” gilinasi daugiau į veiksmo-nuotykių žanrą su kinematinėmis pasakojimo savybėmis, kurios sukuria dramatišką Krato kovos su savo praeities žiaurumais istoriją, kol jis ir jo sūnus Atreus vykdo velionės žmonos prašymą paskleisti jos pelenus.

„God of War” priima labiau per petį vaizduojamą kovos būdą, kuris suteikia intymų ir išgijimą skatinantį efektą, o istorija pasirodo esanti meistriška Krato charakterio evoliucija. Epinė norvegų fantazija ir giliai asmeniškas naujas pasakojimo stilius daro šią dalį įtraukiančia nauja kryptimi „God of War” serijoje.

The Witcher 3: Wild Hunt is an Open-World RPG Gold Standard

Nors CD Projekt Red neseniai baigė „Cyberpunk 2077” atgimimo istoriją, „The Witcher 3: Wild Hunt” vis dar yra, galbūt, kūrėjo didžiausias pasiekimas. Remiantis autorius Andrzej Sapkowski knygomis, bet nustatytas savo kanone, žaidimas sukasi aplink pagrindinį pabaisų medžiotoją Geraltą iš Rivijos, kuris keliauja po Kontinentą, siekdamas išgelbėti savo įvaikintą dukterį ir užkirsti kelią kitokio pasaulio apokalipsei.

„The Witcher 3: Wild Hunt” yra RPG aukso standartas, tiek savo pasaulio dizainu, tiek pasakojimo meistriškumu. Pagrindinė siužeto linija yra įtraukiantis tamsios fantazijos epas su unikaliai kintančia pagalbininkų veikėjų palete, visi atsižvelgiantys į pradinės medžiagos mitologiją. Taip pat „The Witcher 3” siūlo daugybę šalutinės užduoties turinio (įskaitant DLC), kuris net gali pralenkti pagrindinę istoriją, tuo pačiu meistriškai išplėsdamas pasaulio kūrimą.

God of War Ragnarök is a Thrilling Conclusion to the Norse Arc

Ilgai laukta „Santa Monica Studio” tiesioginio tęsinio pavyko atitikti atnaujintus aukštus serijos lūkesčius su 2022 m. „God of War Ragnarök”. Šiame tęsinyje Kratas ir Atreus keliauja po Skandinaviją, tvarkydamiesi su Baldūro mirties padariniais ir artėjančia norvegų apokalipse Ragnarök.

Kalbant apie žaidimo mechaniką, „God of War Ragnarök” išlaiko tas pačias pagrindines principes, tobulindamas jas naujais kovos manevrais, o siužetas imasi platusių priemonių, siekiant užbaigti su norvegų įkvėpta istorijos arka, prasidėjusia su 2018 m. leidimu. Žaidimas buvo plačiai įvertintas dėl stipraus veikėjų vedamo rašymo ir pasaulio kūrimo, pateikiant naują ir pagarbingą norvegų mitologijos interpretaciją ir sutvirtinant ją šeimos temomis.

The Last of Us Remastered Shows How Well the PS3 Swansong Holds Up

Atsižvelgiant į tai, kaip gerai 2014 m. atnaujinimas išlaiko savo kokybę net ir šiandien, ypač per PS5 atgalinį suderinamumą, galima teigti, kad „Naughty Dog” sukurtam „The Last of Us” nereikėjo neseniai išleisto perkūrimo. Atnaujinimas suteikia originaliai versijai veikimo ir grafikos patobulinimą PS4, pasakodamas Joelio ir Ellie žiaurią kelionę per grybelinių zombių apleistą pasaulį.

„The Last of Us” buvo puikus atsisveikinimas su PS3 konsolės karta tiek kinematinės kokybės, tiek techninių pasiekimų požiūriu. Kaip žaidimas, „The Last of Us Remastered” siūlo įtraukiantį trečiojo asmens šaudyklės, išlikimo ir siaubo mechanikų derinį, ir šie aspektai kartu sudaro meistrišką papildymą vienam iš labiausiai įtraukiančių ir emocionaliai jaudinančių postapokaliptinių dramų žaidimų pasaulyje.