Kaip pagerinti hibridinės komandos produktyvumą

Kaip pagerinti hibridinės komandos produktyvumą

Kai atokesnės komandos pereina prie mišrios struktūros, vienas iš daugelio verslo lyderių kylančių klausimų yra, kaip išlaikyti aukštą našumo lygį tiek namuose, tiek biure. Remiantis „Gartner“ ataskaita, 55 procentai darbuotojų, turinčių lanksčias darbo galimybes, yra gerai dirbantys, palyginti su tik 36 procentais dirbančių nuo devynių iki penkių darbuotojų. Tačiau hibridiniai darbuotojai vis tiek gali susidurti su koncentracijos kliūtimis, kurios sumažina jų produktyvumą.

Kai kurie iš šių trukdžių yra el. laiškai ar tekstinės žinutės, neplanuoti telefono skambučiai ar vaizdo pokalbiai, naujienų antraštės, socialinių tinklų pranešimai ir slaugytojo ar namų ūkio pareigos. Tiesą sakant, „Gartner“ tyrimai tęsiasi, kad hibridiniai darbuotojai yra 2,54 karto labiau linkę susidurti su skaitmeniniais trukdžiais nei dirbantys vietoje. Jūsų, kaip komandos vadovo ar verslo savininko, darbas yra sustiprinti produktyvumo kultūrą, pasitelkus toliau pateiktas strategijas.

Tobulinti laiko valdymą

Veiksmingi laiko planavimo įgūdžiai didina savarankiškumą, sąžiningumą, mažina stresą ir gerovę – visa tai pagerina darbo rezultatus, nurodoma PLOS One Journal atliktame tyrime. Tačiau kai kuriems darbuotojams reikia padėti išmokti sisteminti ir valdyti savo laiką, ypač namuose, kai jie nėra taip atsakingi už tiesioginę priežiūrą. Norint padėti jiems įveikti šiuos iššūkius, svarbu apmokyti savo komandos narius šios geriausios nuotolinio laiko valdymo praktikos iš 4PSA:

  • Laikykitės rutinos, dirbdami namuose ar biure.
  • Suplanuokite aukšto prioriteto užduotis pagal optimalų energijos lygį.
  • Skirkite laiko trumpoms, periodinėms darbo dienos pertraukoms.
  • Nustatykite SMART tikslus, kurie ne tik nurodo, ką jie pasieks, bet ir kasn jie tai pasieks.
  • Išskleiskite darbo vietą, kad sutaupytumėte laiko ir padidintumėte efektyvumą.
  • Sukurkite ribas arba ekrano ribas, kad išvengtumėte skaitmeninių trukdžių.

Naudokite tinkamus techninius sprendimus

Bendra verslo sprendimų platformų „Wrike“ ir „Pulse“ apklausa parodė, kad 58 procentai lyderių nori technologijų krūvos, kuri optimizuotų komandos bendradarbiavimą, projektų valdymą ir vidinę komunikaciją. Asinchroninio bendradarbiavimo darbo valdymo (CWM) programinė įranga, pavyzdžiui, Asana arba Microsoft Planner, yra atsakymas. Tai leidžia komandoms išlaikyti visą komunikaciją, įskaitant projekto failus, priskirtas užduotis ir būsenos atnaujinimus, vienoje centralizuotoje internetinėje platformoje.

Projektus lengva koreguoti, o komandos praneša apie visus pakeitimus, nereikalaujant susitikimų ar el. laiškų. Tai reiškia, kad hibridinės komandos nariai gali palaikyti ryšį, kad ir kur jie būtų. Nereikia savo tvarkaraščių orientuotis į virtualius susitikimus tam tikru laiku. Šis lankstus sprendimas sumažina priartinimo nuovargį ir padidina produktyvumą, pašalindamas neatidėliotiną bendravimą, kuris dažnai sukelia psichinę perkrovą.

Išsiaiškinkite tikslus ir lūkesčius

Mišrioje aplinkoje negalite įvertinti komandos narių indėlio naudojant tradicines bazines metrikas, pvz., valandas biure. Vietoj to, svarbu nustatyti aiškius lūkesčius, ko jų darbo rezultatai yra.

Vienas darbas

Kokius tikslus darbuotojas turės išsikelti ir pasiekti vykdydamas savo individualias užduotis?

Viena komanda

Kokiuose projektuose darbuotojas turės bendradarbiauti su kitais komandos nariais?

Vienas klientas

Kaip darbuotojas pavers savo darbą į platesnę klientų poreikių sritį?

Išlaikyti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą

Nors 70 procentų darbuotojų nori lanksčios hibridinio modelio pasirinkimo, vienas iš penkių mano, kad jų vadovui nerūpi darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra. Be to, 93 procentai darbuotojų jaučiasi pervargę arba išsekę, rodo „Microsoft“ apklausa.

Jei ši tendencija tęsis, tai gali sukelti perdegimą, dėl kurio sumažėja energija, motyvacija, tikslo jausmas ir bendra veiklos kokybė. Todėl labai svarbu rodyti pavyzdį savo komandai darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros srityje. Bendraukite, kai nesate pasiekiami, ir kiekvieną dieną po tam tikro laiko nuolat atjunkite kištuką. Atsispirkite norui siųsti arba atsakyti į el. laiškus po darbo valandų ir leiskite darbuotojams susikurti savo ribas.

Nustatykite virtualių susitikimų limitus

Remiantis tuo pačiu aukščiau cituojamu „Microsoft“ tyrimu, per pastaruosius metus virtualiuose susitikimuose praleidžiamas laikas padvigubėjo. Kiekvieno susitikimo trukmė taip pat pailgėjo nuo 35 iki 45 minučių. Be to, 62 procentai šių susitikimų yra neplanuoti. Tai nutraukia darbuotojų, kurie turi prisijungti, darbo eigą.

Kitas 2019 m. tyrimas parodė, kad pertraukos darbo vietoje padidina stresą, susilpnina dėmesio koncentraciją ir sukelia klaidų. Kai kuriais atvejais būtini virtualūs susitikimai. Tačiau, kai jas prikaustote prie darbuotojų arba viršijate skirtą laiką, galite padidinti skaitmeninę perkrovą, kurią dažnai jau patiria hibridiniai darbuotojai.

Daugiau nei tikėtina, kad jūs ir jūsų komanda įtraukėte papildomų susitikimų, kai vykstate nuotoliniu būdu. Dabar pats laikas nustatyti, kurie susitikimai yra gyvybiškai svarbūs norint išlaikyti našumą. Jei galite, netgi gali būti naudinga konkrečią savaitės dieną paskirti „nesusitikimų“ dienai, kad padėtumėte darbuotojams skirti tam skirtą darbo laiką. Kad ir kaip nuspręstumėte supaprastinti savo virtualius susitikimus, tiesiog įsitikinkite, kad patikrinate, kas svarbu ir kas trukdo jums ir jūsų komandai.

Sutelkti dėmesį į komandos dvasios ugdymą

Prisitaikantys darbuotojai, galintys palaikyti santykius su bendradarbiais tiek asmeniškai, tiek virtualioje platformoje, linkę klestėti mišrioje komandoje. Tačiau tiems, kurie nėra pakankamai įgudę užmegzti ryšius, gali būti sunku naršyti nuotolinio vietoje stratifikaciją. Šiems darbuotojams sanglaudos trūkumas sukelia „nesinchronizavimą su kolegomis ir vadovais“, o tai trukdo jiems bendradarbiauti, praneša „Harvard Business Review“.

Prastas bendradarbiavimas taip pat gali pakenkti produktyvumui, todėl šiomis iniciatyvomis sustiprinkite komandinės dvasios kultūrą.

Reguliarūs darbuotojų atsiliepimai

Kiekvieną savaitę skirkite laiko darbuotojams pateikti darbo eigos ar organizacinių patobulinimų idėjas, o tada kaip komanda balsuokite, kuri idėja yra nugalėtoja.

Komandos veikla

Organizuokite komandos pietus arba kavos pertraukėlę asmeniškai arba per vaizdo konferenciją. Atsižvelgdami į prisijungusių darbuotojų skaičių, taip pat galite koordinuoti mažesnius pertraukų seansus, kad būtų lengviau užmegzti asmeninius ir gilesnius ryšius.

Skatinkite asmeninę gerovę

Koordinuokite virtualias mankštos pamokas ar kūno rengybos iššūkius, kad paskatintumėte draugišką konkurenciją tarp bendradarbių ir investuotumėte į jų gerovę.

Kartu rinkkite lėšas labdaros misijai, nes tai gali padėti visiems siekti bendro tikslo ir pakelti komandos moralę per bendruomenės aktyvumą.

Darbuotojo balsas

Suteikite darbuotojams nuosavybės teisę į jų komandos susiejimo ritualus. Kai grupė turi balsą renkantis šias veiklas, ji gali būti labiau susijaudinusi, kad galėtų dalyvauti.