„Redbubble“ prieš „Etsy“: kuri svetainė yra geresnė rankų darbo gaminiams parduoti?

„Redbubble“ prieš „Etsy“: kuri svetainė yra geresnė rankų darbo gaminiams parduoti?

Redbubble daugiausia dėmesio skiria spausdinimo pagal pareikalavimą paslaugoms, todėl lengva greitai pradėti. Nuo pradžios iki pabaigos tai yra rankų nuėmimo procesas. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai sukurti savo gaminių meną, įsteigti parduotuvę ir leisti Redbubble atlikti likusį darbą. Etsy labiau orientuota į rankų darbo ir senovinius daiktus. Daugeliu atvejų, norėdami užsidirbti pinigų Etsy, turėsite patys susikurti elementus ir tada tvarkyti pristatymą klientams. Tai labiau praktinis procesas, tačiau turi neįtikėtinai galingą paieškos variklį ir didelę klientų bazę. Taigi geriausias pasirinkimas priklausys nuo to, kuris iš jų geriausiai atitinka jūsų tikslus ir pageidavimus.

Ką turėtų žinoti Etsy pardavėjai?

Jei galvojate atidaryti verslą kaip internetinį rankų darbo prekių prekybininką, Etsy tikriausiai yra pirmoji vieta, kuri ateina į galvą. Jūs sukuriate prekes, kurias norite parduoti Etsy, įkeliate jas į platformą ir nustatote pardavimo kainą. Žinoma, didžiausias pritraukimas yra tas, kad „Etsy“ yra galingas šaltinis, kai kalbama apie šių unikalių prekių pardavimą. Jų bendras pardavimas siekia apie 3,1 mlrd kiekvienais metais, tad kodėl gi nepanaudojus dalies jų srauto nuvykti į savo parduotuvę? „Etsy“ gyvuoja nuo 2005 m. ir ne kartą įrodė, kad yra viena iš mėgstamiausių internetinių prekyviečių, kuriose menininkai gali parduoti savo sukurtus daiktus. Jie turėjo maždaug 7,1 mln. naujų pirkėjų pirmąjį 2023 metų ketvirtį ir beveik 90 milijonų unikalių pirkėjų. Esant tokiam srautui, tiesiog prasminga čia sukurti buvimą internete.

Ką turėtų žinoti „Redbubble“ pardavėjai?

„Redbubble“ yra šiek tiek kitoks pasirinkimas, palyginti su „Etsy“. Menininkai, kurie čia pateikia savo dizainą, neprivalo iš tikrųjų gaminti savo prekių. Vietoj to, Redbubble tvarko visus spausdinimo proceso aspektus, nesvarbu, ar norite parduoti marškinėlius, ar meno spaudinius. Tiems, kurie nori pasyvesnių pajamų šaltinio, „Redbubble“ gali tikti. Įkurta 2006 m. (praėjus vieneriems metams po Etsy), jų valdose taip pat yra TeePublic.com. Ši Australijoje įsikūrusi įmonė turi didžiulį srautą, kurį galima pamatyti čia esančiose jų metinėse ataskaitose. Jie taip pat turi puikų „Redbubble“ analizės įrankį, leidžiantį pamatyti, kaip sekasi jūsų pardavimui.

Ar „Redbubble“ yra teisėta? Gaukite visą mūsų svetainės apžvalgą čia!

Kalbant apie sąrankos procesą, „Redbubble“ yra labai patogus naudoti. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įkelti savo dizainą ir leisti pardavimams įsijungti. Kitame skyriuje pamatysime šiek tiek daugiau apie tai, koks iš tikrųjų paprastas sąrankos procesas. Peržiūrėkite šį kursą, kaip įvaldyti Redbubble pasaulį.

Kas laimi: „Redbubble“ prieš Etsy?

Šiame skyriuje išsamiau pažvelgsime į tai, kaip pardavimas internetu veikia abiejose platformose. Nuo pradinio verslo kūrimo etapo iki prekės ženklo kūrimo ir rinkodaros, prieš nuspręsdami, kuris internetinis prekybininkas yra tinkama vieta jūsų prekės ženklui, turite žinoti visas smulkmenas. Tai turėtų padėti susiaurinti, kuri internetinė prekyvietė jums bus tinkamiausia.

Kaip įkelti parduotų prekių dizainus ir tipus

Čia pradeda skirtis diskusijos „Redbubble vs Etsy“. Kiekviena iš šių internetinės parduotuvės parinkčių turi skirtingą dėmesį, kai kalbama apie parduodamų prekių tipą. Redbubble leidžia paimti skaitmeninius dizainus ir paversti juos spaudos gaminiais. Atrodo, kad yra begalinis produktų pasirinkimas, kuriame galite išdėstyti savo dizainą. Pavyzdžiui, jie leidžia parduoti savo dizainą tokiais daiktais kaip:

  • Sienų menas
  • Telefonų dėklai
  • Lipdukai
  • Laikrodžiai
  • Antklodės
  • Puodeliai
  • Ir dar!

Jei galvojate apie ką nors, ką norėtumėte parduoti su savo dizainu, „Redbubble“ greičiausiai turi parinktį, leidžiančią teikti spausdinimo pagal pareikalavimą paslaugą. Tai suteikia maksimalų lankstumą kuriant vitriną ir leidžia parduoti viską, ko pageidauja jūsų klientai. Kita vertus, Etsy naudojama parduodant rankų darbo prekes ar senovinius daiktus. Turėsite iš tikrųjų fiziškai pagaminti kiekvieną prekę, kurią norite parduoti. Nors „Redbubble“ veikia kaip spausdinimo pagal pareikalavimą parduotuvė, „Etsy“ pardavėjas apsiribos tuo, ką gali fiziškai pagaminti iš anksto. Tai reiškia, kad galite parduoti savo dizainą ar daiktą beveik viskuo, ką galite pagaminti. Jei turite kūrybinę idėją, kurios Redbubble neleidžia įgyvendinti, Etsy gali būti tinkamiausias jūsų dizainui ir gaminiams.

Nugalėtojas: Redbubble

Kaina, sandorio mokesčiai ir kainų struktūra

Kiek jums kainuos parduoti savo produktus „Redbubble vs. Etsy“? Svarbu suprasti savo potencialias pajamas, jei tai bus tikras šalutinis šurmulys ar net visos dienos pajamos. Pirmiausia pažvelkime į „Redbubble“ mokesčius. „Redbubble“ leidžia nustatyti, kiek norite uždirbti iš kiekvienos prekės savo parduotuvėje. Jie parodys bazinę Redbubble kainą, į kurią įeina faktinės prekių gamybos ir pristatymo į naujus namus sąnaudos. Jūs nustatote kiekvienos prekės maržas, kurias norite padaryti, o Redbubble apskaičiuoja, už ką ją parduoti. Žinoma, jūs taip pat turėsite sąskaitos mokesčius, atsižvelgiant į tai, kiek uždirbate. Tai gali svyruoti nuo 1,00 USD iki 92,00 USD, atsižvelgiant į jūsų uždarbį. Atminkite, kad sąrašo mokesčio nereikia. Niekada neturėsite skolingi pinigų platformai, jei niekada neparduosite. Etsy turi daug skirtingą mokėjimo modelį. Pirma, turėsite 0,20 USD mokestį už prekę savo parduotuvėje. Sąrašas galioja iki keturių mėnesių arba tol, kol prekė bus parduota. Iš čia turėsite sumokėti dar kelis operacijos mokesčius:

  • 6,5% operacijų mokesčiai
  • 3% + 0,25 USD mokėjimo apdorojimo mokesčiai
  • 15 % skelbimų ne svetainėje mokestis (jei jūsų pardavimas vyksta per skelbimą)

Nugalėtojas: Redbubble

Spausdinti paklausos rinkoje

Jei jus domina spausdinimo pagal pareikalavimą modelis savo rankų darbo prekėms, čia yra tik vienas aiškus nugalėtojas. „Redbubble“ yra pirmaujanti spausdinimo pagal pareikalavimą įmonė, kuri nepriklausomų menininkų darbus perduoda daugiau žmonių. Jie valdo patikimą svetainę, leidžiančią spausdinti bet kokio skaičiaus fizinių produktų dizainą, ir jie tvarko gamybą. Jei norite turėti Etsy parduotuvę, bet nenorite patys gaminti prekių, vis tiek galite naudotis spausdinimo pagal pareikalavimą paslauga. Svarbiausia, kad turėsite atlikti papildomą veiksmą: norėdami įvykdyti užsakymą, turėsite įsigyti prekes iš spausdinimo pagal pareikalavimą įmonės, pvz., „Printify“ ar „Printful“.

Nugalėtojas: Redbubble

Gamyba ir pakavimas

Kaip galite valdyti gamybos ir pakavimo procesą? Jei norite būti praktiški, galbūt norėsite atkreipti dėmesį į šį pagrindinį savo internetinės parduotuvės valdymo komponentą. Kalbant apie gamybą ir pakavimą, „Redbubble“ nesuteikia daug galimybių. Vietoj to, kiekviena pakuotė bus pažymėta „Redbubble“, o ne jūsų unikalia parduotuvės filialo informacija. Niekada neuždedate rankų ant paruoštos pakuotės, todėl negalite suteikti asmeninio prisilietimo. „Etsy“ pardavėjai turi aiškų pranašumą gamindami ir pakuodami savo gaminius. Būtent jūs esate atsakingi už visą savo prekių siuntimą. Tai reiškia, kad galite juos supakuoti taip, kaip norite. Įtraukite panašių produktų reklamą, ranka rašytus padėkos raštus arba apvyniokite prekę minkštu popieriumi savo prekės ženklo spalvomis.

Nugalėtojas: Etsy

Siuntimas

Jei nenorite trikdyti siuntimo etikečių ir skaičiuoti siuntimo mokesčius, „Redbubble“ gali būti tinkamas būdas. Redbubble laivai daugumoje šalių, ir jie tiksliai apskaičiuoja, kiek bus pristatyta kiekviena prekė. Jie nustato savo pristatymo mokesčius pagal prekės tipą, dydį ir paskirties vietą. Be to, jie turi du pagrindinius pristatymo būdus: standartinį ir greitąjį. „Express“ yra brangesnis, bet greičiau pristato prekes į paskirties vietą. Etsy yra šiek tiek sudėtingesnis, kai reikia skaičiuoti siuntimo mokesčius. Galite apskaičiuoti savo rankų darbo ir senovinių gaminių siuntimo išlaidas, atsižvelgdami į siuntimo tipą, pakuotės dydį ir siuntimo sritis. Pirkėjai sumoka siuntimo mokestį, tačiau jūs turite jį iš tikrųjų supakuoti ir nuvežti į paštą. Tačiau siuntimo etiketes taip pat galite spausdinti tiesiai iš Etsy iki 30 proc išjungti USPS ir FedEx.

Nugalėtojas: Redbubble

Integracijos

Kartais parduotuvių savininkai nori galimybę integruoti savo parduotuvę su kitomis svetainėmis ir programomis. Tai gali būti puiki reklamos priemonėms, bet kas laimi, kai kalbama apie integravimą? Šiuo metu „Redbubble“ neturi daug galimybių integruoti trečiąsias šalis. Jis neveikia su Shopify ar kitomis trečiųjų šalių vitrinomis. Tačiau galite jį naudoti norėdami rodyti prekes savo individualaus atlikėjo svetainėje. Kita vertus, jūsų Etsy parduotuvė bus šiek tiek lankstesnė. Yra daugybė variantų, kaip lengvai integruoti su spausdinimo pagal pareikalavimą rinka, pvz., „Printify“. Taip pat galite integruoti savo parduotuvę su buhalterinės apskaitos programine įranga, pvz., „QuickBooks“.

Nugalėtojas: Etsy

Turėtumėte pasirinkti „Redbubble vs Etsy“?

Internetinės prekyvietės yra puiki galimybė parduoti lipdukus, marškinėlius ir bet kokias kitas rankų darbo prekes su jums priimtinu pelno marža. Kyla klausimas: ar turėtumėte pasirinkti Redbubble prieš Etsy? „Redbubble“ tinka bet kuriam parduotuvės savininkui, kuris nori spausdinimo pagal pareikalavimą paslaugos, kuri jiems būtų visiškai nepriekaištinga. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įkelti dizainą, pasirinkti gaminius ir leisti Redbubble atlikti visus sunkius darbus už jus. Jums niekada nereikės trikdyti pristatymo ar prekės ženklo naudojimo. Tai labai pasyvus pajamų srautas. Etsy geriau tinka rankų darbo prekėms, pvz., papuošalams, tačiau tam jums reikia šiek tiek daugiau praktinio laiko. Jei neprieštaraujate praktiniam laikui, būsite apdovanoti galimybe pritaikyti individualų prekės ženklą ir suburti lojalius savo Etsy parduotuvės gerbėjus. Turėsite nusipirkti amatų reikmenų ir iš tikrųjų pagaminti daiktą, tačiau tai puikus būdas sužinoti apie savo gaminį. Nuspręskite, kuriuo keliu norite eiti ir kuri internetinė parduotuvė jums tinka!