Kavos aparato Philips klaidų kodai

Kavos aparato Philips klaidų kodai

Jūsų Philips kavos aparatas rodo klaidos kodą. Šiame straipsnyje pateikiame dažniausias klaidas ir paaiškiname, kaip jas galite lengvai išspręsti patys.

Klaidos kodas 01: kavos piltuvėlis užsikimšęs

Klaidos kodas 01 praneša, kad kavos piltuvėlis yra užsikimšęs. Problemos sprendimas – išvalyti kavos piltuvėlį. Tai padarykite taip:

  • Išjunkite kavos aparatą ir ištraukite kištuką iš lizdo.
  • Išimkite virimo bloką iš prietaiso.
  • Atidarykite maltos kavos skyriaus dangtį.
  • Šis skyrius yra šalia pupelių talpyklos.
  • Įdėkite šaukšto rankeną į skyrių ir judinkite ją aukštyn ir žemyn, kol užsikimšusi malta kava nukris.

Klaidos kodas 03: virimo blokas nešvarus arba netinkamai pateptas

Klaidos kodas 03 praneša, kad virimo blokas yra nešvarus arba netinkamai pateptas. Sprendimą galite atlikti taip:

  • Išjunkite kavos aparatą pagrindiniu jungikliu.
  • Nuplaukite virimo bloką švariu vandeniu ir leiskite jam išdžiūti.
  • Patepkite virimo bloką silikono tepalu.
  • Įstatykite virimo bloką atgal į aparatą.
  • Įjunkite aparatą.

Klaidos kodas 04: virimo blokas įdėtas netinkamai

  • Klaidos kodas 04 praneša, kad virimo blokas įdėtas netinkamai. Problemos sprendimą galite atlikti taip:
  • Išjunkite kavos aparatą pagrindiniu jungikliu aparato gale.
  • Pašalinkite virimo bloką iš aparato.
  • Patikrinkite, ar virimo blokas nustatytas teisingai.
  • Įstatykite virimo bloką atgal į aparatą.

Vandens bakelis užsikimšęs arba netinkamai įdėtas

  • Išimkite vandens bakelį iš aparato ir išimkite vandens filtrą iš bakelio.
  • Įdėkite vandens bakelį atgal į aparatą be filtro ir pagaminkite puodelį kavos.
  • Jei tai pavyko, galite vėl įdėti vandens filtrą teisingai.

Jei tai nepavyko, vandens filtras užsikimšęs ir jums reikės jį pakeisti nauju.

 

Philips kavos aparatų klaidos pagal skaičių
Nuotrauka https://www.usa.philips.com/

1 Šviesa „vandens bakelis tuščias” dega

Jei ši įspėjimo šviesa dega, tai rodo, kad vandens bakelis beveik tuščias arba neįstatytas. Norėdami tai ištaisyti, išimkite vandens bakelį ir užpildykite jį iki maksimalaus lygio. Įsitikinkite, kad vandens bakelis yra pakankamai stipriai įstumtas į aparatą, kol šviesa užges.

2 Šviesa „ištuštinkite kavos tirščių indelį” dega

Jei ši įspėjimo šviesa dega, tai reiškia, kad kavos tirščių indelis yra pilnas ir jį reikia ištuštinti. Tai padarykite įsitikinę, kad aparatas įjungtas, išimkite lašinimo padėklą ir ištuštinkite kavos tirščių indelį. Viską sudėkite atgal į aparatą.

3 Įspėjamoji šviesa dega

Jei ši įspėjamoji šviesa dega, tai gali reikšti, kad kavos tirščių indelis/lašinimo padėklas neteisingai įstatytas arba atidarytas aptarnavimo duris. Šią problemą išspręskite įstatydami kavos tirščių indelį ir lašinimo padėklą į tinkamą poziciją, išimkite vandens bakelį ir uždarykite aptarnavimo duris.

4 Įspėjamoji šviesa mirksi

Jei ši įspėjamoji šviesa mirksi, tai rodo, kad virimo grupė nėra įstatyta, neteisingai įstatyta arba užsikimšusi. Norėdami tai ištaisyti, sekite žemiau pateiktus veiksmus:

  • Visiškai išjunkite aparatą
  • Išimkite vandens bakelį ir atidarykite aptarnavimo duris
  • Išimkite virimo grupę ir nuplaukite ją po čiaupo vandeniu. Įstatykite ją atgal į aparatą, kol ji įsifiksuos
  • Uždarykite aptarnavimo duris, įstatykite vandens bakelį atgal
  • Įjunkite aparatą

Pastaba: Jei rastas sausas kavos miltelių kiekis kavos tirščių indelyje, virimo grupė buvo perpildyta malta kava. Naudodami iš anksto maltą kavą, paimkite vieną pilną kavos šaukštą maltos kavos ir nubraukite viršų.

5 Įspėjamoji šviesa dega ir pradžios šviesa mirksi

Jei ši įspėjamoji šviesa dega, tai rodo, kad aparate yra įstrigęs oras. Norėdami išleisti orą iš aparato, sekite žemiau pateiktus veiksmus:

  • Pripildykite vandens bakelį vandeniu
  • Padėkite puodelį po klasikiniu pieno plaktuviu ir paspauskite mirksinčią pradžios/stabdymo mygtuką. Aparatas pradės tiekti karštą vandenį, kad pašalintų orą iš sistemos.

Jei problema neišspręsta, sekite šiuos veiksmus:

  • Išjunkite aparatą
  • Ištuštinkite vandens bakelį ir išimkite AquaClean filtrą (jei jis įdėtas)
  • Užpildykite jį šviežiu vandeniu ir įstatykite atgal
  • Įjunkite aparatą ir leiskite jam įšilti
  • Pasirinkite karštą vandenį ir išleiskite 2-3 puodelius karšto vandens
  • Jei tai veikia, įstatykite atgal AquaClean filtrą ir vėl išleiskite 2-3 puodelius karšto vandens.

6 Mirksi AquaClean šviesa

Jei ši įspėjimo šviesa mirksi oranžine spalva, tai rodo, kad reikia įdėti/pakeisti ir aktyvuoti AquaClean vandens filtrą. Įdiegus ir pradėjus veikti, šviesa pasikeis į mėlyną.

Norėdami gauti išsamių žingsnis po žingsnio nurodymų, kaip atkalkinti savo aparatą, prašome kreiptis į naudojimo instrukciją arba žiūrėti mūsų vaizdo pamoką žemiau.

7 Dega atkalkinimo šviesa

Jei ši įspėjimo šviesa dega, tai rodo, kad jūsų aparatą reikia atkalkinti.

Norėdami gauti išsamių žingsnis po žingsnio nurodymų, kaip atkalkinti savo aparatą, prašome kreiptis į naudojimo instrukciją arba žiūrėti mūsų vaizdo pamoką žemiau.

8 Mirksi visų įspėjimų šviesos

Jei mirksi visos įspėjimo šviesos, tai rodo, kad reikia iš naujo nustatyti jūsų aparatą. Tai padaryti galite taip:

    1. Išjunkite aparatą ir ištraukite kištuką iš lizdo.
    2. Išimkite AquaClean vandens filtrą iš vandens bakelio (jei įdėtas).
    3. Užpildykite vandens bakelį vandeniu ir įdėkite jį atgal.
    4. Atidarykite maltos kavos skyriaus dangtį ir patikrinkite, ar jis nėra užsikimšęs kavos milteliais. Jei matote užsikimšimą, išvalykite jį su kavos šaukšto rankena.
    5. Įjunkite aparatą atgal į tinklą ir įjunkite.
    6. Pasirinkite karštą vandenį ir išleiskite 2-3 puodelius karšto vandens.

Pastaba: Jei šviesos toliau mirksi, aparatas gali būti perkaitęs. Išjunkite aparatą, palaukite 30 minučių ir vėl įjunkite. Jei šviesos vis dar mirksi, kreipkitės į vartotojų aptarnavimo centrą savo šalyje.

9 Įspėjimo ženklai aparatams su Wi-Fi ryšiu Wi-Fi šviesa išjungta

  • Kavos aparatas neprijungtas prie namų Wi-Fi (kol kas nebuvo atlikta pradinė Wi-Fi sąranka).
  • Aparato Wi-Fi ryšys išjungtas.
  • Namų Wi-Fi ryšys neveikia tinkamai.
  • Prarastas ryšys su namų Wi-Fi, pavyzdžiui, dėl to, kad pasikeitė namų maršrutizatorius arba tinklo pavadinimas arba slaptažodis.
  • Per didelis atstumas tarp kavos aparato ir maršrutizatoriaus.

Wi-Fi šviesa įjungta

  • Wi-Fi sąranka sėkmingai baigta ir kavos aparatas prijungtas prie namų Wi-Fi.

Wi-Fi šviesa dega po išjungimo

  • Norint gauti atnaujinimus, Wi-Fi modulis turi būti pasiekiamas, todėl Wi-Fi šviesa lieka įjungta.

Wi-Fi šviesa mirksi

  • Kavos aparatas yra sąrankos režime Wi-Fi sąrankos metu. Aparato mygtukai yra neaktyvūs.
  • Jei aparatas jau buvo prijungtas, mirksinti šviesa rodo, kad aparatas bando vėl prisijungti prie namų Wi-Fi.
  • Jei aparatas prijungtas prie Wi-Fi tinklo, lėtai mirksinti šviesa rodo, kad aparatas atnaujina programinę įrangą. Šis atnaujinimas gali užtrukti kelias minutes ir šiuo metu kavos aparato naudoti negalima.