Ar susitelkimas į nuorodų kūrimą turi įtakos jūsų el. prekybos verslui? El. prekybos įmonėms prilygsta fizinės parduotuvės turėjimas judrioje gatvėje pagal atitinkamas sąlygas. Sugeneruosite daugybę pardavimų vien todėl, kad esate tinkamoje vietoje tinkamu laiku, kai žmonės nori leisti pinigus. Norėdami tai padaryti, jums reikia tvirtų nuorodų iš atitinkamų svetainių, nukreipiančių atgal į jūsų svetainę, kartu su veiksmingomis vidinėmis nuorodomis. Norėdami pradėti, išnagrinėsime kelis svarbiausius jūsų el. prekybos parduotuvės nuorodų kūrimo patarimus.
Kas tiksliai yra nuorodų kūrimas?
Hipersaitų apsaugos kitose svetainėse, kurios grįžta į jūsų puslapį, veiksmas vadinamas nuorodų kūrimu. Nuorodų kūrimas yra svarbus internetinėms įmonėms, nes tai padeda plėtoti pasitikėjimą ir autoritetą. Nors nuorodų kūrimas nėra vienintelis veiksmingos SEO strategijos elementas, jis yra labai svarbus dalykas, galintis padėti sustiprinti kitas jūsų pastangas. Nuorodos vaidina labai svarbų vaidmenį didinant jūsų svetainės srautą ir yra vienas iš pagrindinių reitingavimo veiksnių paieškos sistemos (pavyzdžiui, Google) algoritmuose. Nuorodos rodo palaikymą iš vienos svetainės į kitą ir suteikia lankytojams tiesioginį kelią į jūsų svetainę. Nuorodų kūrimas pagerina jūsų svetainės reitingą, padidina srautą ir padeda parduoti daugiau produktų. Jei norite gauti gerą reitingą konkurencingomis ir pelningomis sąlygomis, kurdami saitus turėsite būti kūrybingi.
Paaiškintos skirtingų tipų nuorodos
Vidinės ir išorinės nuorodos yra dvi dažniausiai naudojamos nuorodų formos, kurias gali naudoti jūsų el. prekybos svetainė. Įvairių tipų nuorodų supratimas yra toks pat svarbus kaip ir jų padėties jūsų SEO strategijoje suvokimas.
Vidinės nuorodos
Vidinės nuorodos yra ryšiai tame pačiame domene, jungiantys puslapius. Daug nuorodų, nukreipiančių į vieną jūsų svetainės puslapį, signalizuoja „Google“, kad tame puslapyje esanti medžiaga yra būtina. Vidinės nuorodos iš pagrindinių naršymo ir kategorijų puslapių yra pateiktos el. prekyboje. Juos taip pat galima sukurti naudojant „Panašių produktų“ kanalą, kuris rodomas kiekviename produkto puslapyje ir tinklaraščio turinyje. Vidinės nuorodos gali būti naudingos bet kokio tipo tinklalapiuose – net produktų puslapiuose. Šiame perforavimo maišelių produkto puslapyje pateikiamas pavyzdys, kaip kurti turinį, kuris užtikrina patikimumą naudojant informaciją, nukreipiančią į konkrečius produktus, palaikančius antraštę.
Išorinės nuorodos
Išorinės nuorodos yra hipersaitai, kurie susieja jūsų svetainės turinį su kitu aukšto rango tinklalapiu. Apsvarstykite šiuos balsavimus dėl pasitikėjimo ir reputacijos. Išorinės nuorodos, jungiančios atgal į jūsų svetainę, parodo „Google“, kad esate teisėtas ir patikimas. Tačiau ne visos išorinės nuorodos yra lygios. Lygiai taip pat, kaip „Google“ naudoja nuorodas kaip metodą jūsų svetainės autoritetui ir vertei įvertinti, taip ji darys tą patį su svetaine, nukreipiančia į jus. Patikimumas, populiarumas, tinkamumas ir daugelis kitų patirties veiksnių gali turėti įtakos nuorodos vertei. Kai kuriais atvejais netgi galite matyti išorines nuorodas iš neveikiančių arba nepageidaujamų svetainių, kurių nenorite nukreipti į savo. Tokiu atveju norėsite pašalinti šias nuorodas arba atlikite atsisakymo procesą, kuris įtraukiamas į juodąjį sąrašą. Tai gana sudėtingas veiksmas, kurio greičiausiai nereikės atlikti anksti arba labai dažnai.
Sekite ir nofollow nuorodas
Stebėjimo nuoroda nurodo paieškos sistemoms, kad nuoroda yra patikima, o nofollow nuoroda praneša paieškos sistemoms, kad nuoroda neturėtų būti naudojama. Kai kurių nuorodų sukūrimas „nofollow“ gali padėti optimizuoti paieškos variklį ir iš esmės ištrinti „balsą“. Nofollow ir sekimo atgalinių nuorodų balansas yra įprastas tinklalapyje.
Kas yra inkaro tekstas ir kaip jis veikia su nuorodomis?
Prieraišo tekstas yra nuorodos dalis, kurią galima spustelėti, ir paprastai ją lengva pastebėti, nes ji pabraukta ir mėlynomis raidėmis. Prierašo tekstas yra nepaprastai svarbus, nes padeda „Google“ suprasti, apie ką yra jūsų svetainė. Turėtumėte stengtis, kad prierašo tekstas atrodytų natūraliai, ir įtraukite raktinius žodžius, pagal kuriuos norite, kad jūsų svetainė būtų įvertinta kiek įmanoma. Tai yra skirtingi inkaro teksto tipai, kuriuos naudosite kurdami nuorodas.
Tikslus atitikimas
Tikslios atitikties raktiniai žodžiai naudojami kaip prieraišo tekstas. Kalbant apie „Google“ reitingą, raktinių žodžių įtraukimas kaip inkaro tekstas gali būti gana naudingas.
Dalinis atitikimas
Kai naudojate dalinės atitikties prieraišo tekstą, naudojate su jūsų svetaine susijusių raktinių žodžių derinį. Nors tai nėra tiksli atitiktis, tai vis tiek yra puikus būdas informuoti „Google“, apie ką yra jūsų svetainė, ir pritraukti lankytojų.
Raginimas veikti
Raginimas veikti yra pastaba, skatinanti skaitytoją imtis veiksmų, ir tai būtina kuriant nuorodą. Įrodyta, kad raginimo veikti padidina paspaudimų rodiklius, o tai lemia didesnį srautą ir jūsų svetainės sėkmę. Frazė „Sužinokite daugiau“ su nuoroda į jūsų remiamą socialinės žiniasklaidos puslapį yra raginimo veikti, kai naudojamas tekstas, pavyzdys.
Firminis
Kai naudojate prekės ženklo pavadinimą kaip prierašo tekstą, jis vadinamas prekės ženklo prierašo tekstu. Pavyzdžiui, jei kalbate apie „Google“ ir norite susieti atgal į jų svetainę, jūsų prierašo tekstas būtų „Google“.
5 nuorodų kūrimo patarimai el. prekybos įmonėms
Nuorodų profilio stiprumas ir nuorodų kūrimo žinios turi tiesioginės įtakos tam, kur jūsų svetainė bus rodoma paieškos rezultatuose. Labai svarbu nustatyti turinį, į kurį galite kurti nuorodas, taip pat pasinaudoti informavimo metodais, kurie naudoja tinklaraštininkus ir kitas svetaines, kad padėtų jums gauti srautą ir įgyti patikimumo. Norėdami padidinti savo auditoriją ir sukurti patikimumą kaip el. prekybos svetainė, būkite kūrybingi kurdami nuorodas ir pasinaudokite šiais naudingais nuorodų kūrimo patarimais.
1. Sukurkite tinklaraštį ir tyrinėkite konkurentus
Tinklaraščio įtraukimas į svetainę su atitinkamu turiniu ir informavimas, kad žmonės pateiktų nuorodas į jūsų straipsnius, yra puiki strategija norint gauti nuorodas. Susiedami į puslapius, kurių konversija yra didesnė, galite perduoti teigiamą persiuntimo poveikį. Ahrefse ieškokite konkurento ir pažiūrėkite į sritį „Populiariausi puslapiai pagal nuorodas“, kad sužinotumėte, kuriuose puslapiuose yra persiuntimų. Naudodamiesi šiomis idėjomis galite sukurti turinį, kuris konkuruoja su panašiais puslapiais ir padidina tikimybę, kad kas nors pateiks nuorodą į jūsų išteklius. Stebėkite savo geriausius konkurentus ir sužinokite, ar jie neturi naujų grįžtamųjų nuorodų perspektyvų, kurių jūs neturite. Konkurencinės analizės atlikimas, siekiant nustatyti trūkstamas grandis, yra būtinas norint suprasti konkurentų padėtį.
2. Nuoroda į produktų puslapius su išteklių puslapių nuorodų kūrimu
Kadangi daugeliui el. prekybos svetainių savininkų sunku sukurti nuorodas į kategorijų ir produktų puslapius, išteklių nuorodų kūrimas yra naudingas nuorodų kūrimo būdas, kuriuo pateikiamos nuorodos į produktus. Galite pradėti nuo tradicinio požiūrio į išteklių puslapius. Naudokite inurl:resources ARBA inurl:links „PRODUCTCATEGORY” kaip paieškos terminus. Suradę kelis tos produktų kategorijos nuorodų puslapius, apverskite pateiktus puslapius, kad rastumėte daugiau atgalinių nuorodų galimybių. Yra plataus vartojimo produktų išteklių puslapiai, kurie tiesiogiai susiejami su produktais ir kategorijomis. Pavyzdžiui, namų sporto salės entuziasto tyrimo puslapyje gali būti nuorodų į mankštos drabužius, vandens butelius, apsaugines priemones ir sporto salės įrangą. Šiame namų treniruočių įrangos puslapyje pabrėžiama paieškos frazė „treniruotis namuose“, kad būtų galima susieti su įvairiais susijusiais produktais, kuriuos parduoda įmonė.
3. Naudokite DUK puslapį
DUK puslapiai yra naudingi ištekliai sprendžiant jūsų sektoriaus problemas. Tai yra tam tikra susiejimo priemonė, kurios tikslas – pasiekti, kad puslapis gerai reitinguotų paieškos sistemose pagal daug ilgos uodegos raktinių žodžių viena tema. Žmonės ras jūsų turinį, jei ieškos šių terminų.
4. Patikrinkite savo nuorodos profilį
Nuorodų profilis yra visų jūsų svetainėje aptiktų nuorodų rinkinys. Laikykite tai savo svetainės nuorodos piršto atspaudu. Gerame nuorodų profilyje yra tik švarios nuorodos, be nieko, kas atrodo kaip šlamštas ar priverstinai / manipuliuojama. Svetainės amžius, verslas, kuriame dirbate, nuorodų kokybė ir kiti veiksniai gali turėti įtakos jūsų nuorodų profiliui. Toliau pateikiami jūsų svetainės nuorodų profilio komponentai:
- nuorodų, kurios grįžta į jūsų svetainę, tipai
- tų nuorodų inkaro tekstas
- kaip tos nuorodos buvo gautos
Aukščiau nurodytus elementus Google atsižvelgia, kad SEO būtų kuo švaresnis. Naudodami tokias paslaugas kaip „Moz Link Explorer“, galite patikrinti savo nuorodos profilį ir suprasti, kodėl jūsų el. prekybos puslapiai yra ten, kur jie yra paieškos rezultatuose. Taip pat galite atlikti konkurencinę analizę, rasti neveikiančias nuorodas, peržiūrėti ir stebėti savo atgalines bei įeinančias nuorodas ir dar daugiau. Dažnai būtent jūsų pagrindinis puslapis gauna daugiausiai nuorodų iš garsiausių šaltinių.
5. Plėtoti dukterines partnerystes
Filialų nuorodos paprastai pažymėtos kaip „Nofollow“, o tai rodo, kad jos neturės didelės įtakos jūsų rezultatams. Tačiau jie padidins jūsų parodymą ir pritrauks daugiau srauto į jūsų el. prekybos svetainę. Dėl to gali atsirasti natūralesnių atgalinių nuorodų. Filialų partnerystės su tinklaraštininkais ir influenceriais plėtojimas yra puikus būdas ne tik padidinti pardavimus ir srautą į savo svetainę, bet ir puikus būdas įgyti nuorodas, vedančias į ją. Galite gauti ryšius iš aukštos kokybės svetainių, jei pasirinksite tinkamus susijusius partnerius. Kitas privalumas yra tai, kad šios nuorodos dažnai siunčiamos į jūsų produktų puslapius.