10 žingsnių, kaip apsaugoti ir valdyti savo smulkaus verslo reputaciją internete

10 žingsnių, kaip apsaugoti ir valdyti savo smulkaus verslo reputaciją internete

97% verslo savininkų teigia, kad internetinio verslo reputacijos valdymas yra svarbus. Tačiau dauguma verslo savininkų yra nepatenkinti savo buvimu internete. Vartotojų akyse jūsų prekės ženklas parodo, kas jūs esate. Jei neapsaugosite savo reputacijos ir prekės ženklo įvaizdžio, nukentės jūsų socialinis įrodymas, įtaka ir finansinė padėtis. Taigi, kaip apsaugoti ir pagerinti savo internetinę reputaciją? Ištirkime jūsų skaitmeninio pėdsako mastą ir padėsime sukurti sistemą, kaip valdyti savo reputaciją internete.

Kas yra internetinė reputacija?

Internetinis arba skaitmeninis reputacijos valdymas yra veiksmas, darantis įtaką tam, kaip žmonės internete suvokia jūsų įmonę ar prekės ženklą. Galite plėtoti savo internetinio verslo reputaciją naudodami socialinės žiniasklaidos platformas, svetainės turinį, pranešimus naujienoms ir kitas pastabas. Išoriniai vartotojai, pvz., klientai, žiniasklaidos leidiniai ir influenceriai, prisideda prie jūsų reputacijos teikdami apžvalgas, straipsnius, forumo įrašus, komentarus, žurnalistinius tyrimus ir interviu.

Kas yra reputacijos valdymas?

Reputacijos valdymas apima reguliavimą, kaip vertinamas jūsų verslas, produktai ir paslaugos, ir teigiamos prekės ženklo reputacijos palaikymą. Tam reikia aktyviai stebėti savo prekės ženklo paminėjimus žiniatinklyje ir socialinėje žiniasklaidoje. Tai apima teigiamo turinio iškėlimą, neigiamų komentarų ar atsiliepimų teikimą, interviu užklausų priėmimą ir teisinių ieškinių pateikimą rimto šmeižto aplinkybėmis. Galite stebėti prekės ženklo paminėjimus naudodami trečiųjų šalių socialinio pasiklausymo įrankius, nustatydami „Google Alerts“ arba reguliariai atlikdami rankines prekės ženklo paieškas.

Reputacijos valdymas susideda iš trijų dalių

  • Sąmoningumo gerinimas: Nesvarbu, ar esate nauja įmonė, pristatanti naują produktą/paslaugą, ar besišakojanti su nauja pramonės šaka ar vartotojų baze, pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės ir prekės ženklo reputacijos auginimui.
  • Išlaikyti patikimumą: Sukūrę gerą įmonę ir prekės ženklo reputaciją, turite imtis veiksmų, kad ją išlaikytumėte. Net jei turite gerą reputaciją, turite nuolat ją valdyti.
  • Kova su negatyvumu: Labai svarbu atkurti įmonės reputaciją. Vienas nepalankus atsiliepimas ar komentaras gali pakenkti jūsų įmonės reputacijai, tačiau gali padėti teigiama rinkodara ir reklama.

Kodėl turėtumėte išlaikyti teigiamą savo verslo reputaciją internete?

Ką daryti, kai esate pasirengęs pirkti? Atliekate įmonės, produkto ar paslaugos tyrimą. Tai gali apimti greitą paiešką žiniatinklyje, socialinės žiniasklaidos paskyrų peržiūrą arba apžvalgų skaitymą. Kalbant apie perspektyvą, beveik 9 iš 10 vartotojų skiria laiko vartotojų atsiliepimams perskaityti, o 79 % pasitiki atsiliepimais, kuriuos skaito internete. Norėdami užtikrinti teigiamą reputaciją, turite aktyviai valdyti savo buvimą žiniatinklyje. Tai apima tai, kaip ir kur esate rodomi paieškos rezultatuose, internetinių atsiliepimų kiekį ir nuotaikas ir kaip kitos svetainės nurodo jūsų prekės ženklą.

Kaip galite apsaugoti savo verslo internetinę reputaciją?

Nesvarbu, ką tik pradedate, aktyviai augate ar atsigaunate, galite vadovautis šiais patarimais, kad apsaugotumėte ir valdytumėte savo internetinio verslo reputaciją.

1. Stebėkite savo reputaciją

Atlikite reguliarias internetines savo įmonės paieškas, kad pamatytumėte, kaip atrodote paieškos variklio rezultatuose, ir būtinai perskaitykite naudotojų komentarus ir domėkite juos. Galite patys išlaikyti savo reputaciją naudodami „Google Alerts“, socialinio pasiklausymo programinę įrangą arba apžvalgų stebėjimo paslaugą. Pripažinkite, kad negalite daryti įtakos viskam ir kad dėl kai kurių neigiamų paieškos rezultatų turėsite susikurti teigiamą, ją pranokstančią reputaciją. Jei nerimaujate, kad praleisite per daug laiko valdydami savo buvimą internete, visada galite pasisamdyti reputacijos valdymo paslaugą, kuri tai atliktų už jus.

2. Įsitikinkite, kad jūsų tonas socialinės žiniasklaidos platformose yra žmogiškas

Klientų atsiliepimai ir atsiliepimai iš esmės yra šiuolaikiški iš lūpų į lūpas, todėl būtinai skatinkite juos. Tada būtinai atsakykite į juos, net ir nepalankius, o ne bandydami slėpti savo pėdsakus. Atminkite, kad autentiškumas ir skaidrumas yra labai svarbūs kuriant patikimą internetinę reputaciją. Negalite įtikti visiems, kad ir koks geras būtumėte. Išlaikykite ramybę ir sekite. Pasikalbėkite su apžvalgos autoriumi arba atsakykite į kritinį komentarą. Išreikškite apgailestavimą autoriui, kad paslauga neatitiko jų poreikių. Įtikinkite juos, kad jums rūpi jų pasitenkinimas, ir pagalvokite, ką galite padaryti, kad kompensuotumėte nemalonią patirtį. Net jei yra per daug atsiliepimų ir komentarų, į kuriuos reikia atsakyti, pabandykite bent jau atsakyti į visus pateiktus klausimus. Net trumpiausia sąveika rodo, kad atkreipiate dėmesį ir rūpinatės esamais ir potencialiais klientais.

3. Rašykite kokybišką medžiagą, kurią žmonės norėtų perskaityti

Užuot visada naudoję tiesioginę pardavimo strategiją, apsvarstykite galimybę atsilyginti ir bendrauti su savo vartotojais. Įsitikinkite, kad esate profesionalus, rašydami tinklaraščio įrašus kitose svetainėse, atsakydami į klientų klausimus ir net pateikdami nemokamas savo produkto ar paslaugos versijas. Visos šios parinktys parodo jūsų patirtį ir suteikia vertingų išteklių, kuriems nereikia pirkti. Kaip ir klientų atsiliepimai suteikia autentiškumo jūsų verslo kultūrai, vertei ir kokybei – toks turinys patvirtina jūsų žinias apie parduodamus produktus / paslaugas. Tai užtikrina, kad esate šalia, kai klientai užduoda klausimus arba atlieka tyrimus internete.

4. Sukurti kovos su prastos spaudos strategiją

Labai svarbu subalansuotai ir gerai apgalvotai reaguoti į visas neigiamas žiniatinklio naujienas apie verslą ar prekės ženklą. Turėkite strategiją, kaip susidoroti su viskuo – nuo ​​neigiamų atsiliepimų iki melagingos informacijos apie savo verslą demaskavimo. Nors tai paprastai daroma naudojant paprastą internetinį įsitraukimą, kartais jums reikia perkelti dalykus už skaitmeninės platformos ribų. Tai gali apimti šmeižikiško, šmeižikiško ar klaidinančio turinio pašalinimą. Tokiu atveju geriausia samdyti profesionalų internetinio reputacijos valdymo specialistą, pavyzdžiui, Massive, o ne pačiam imtis teisinio darbo.

5. Būkite moralūs

Neetiškų veiksmų ir elgesio vengimas yra puikus būdas išlaikyti ir apsaugoti internetinę reputaciją. Nors verslo moralė neapsiriboja jūsų buvimu internete, ją stebėti ir suvaldyti gali būti daug sunkiau. Nemalonus naujienų straipsnis, klaidingi darbuotojų socialiniai pranešimai ar daugybė viešų skundų gali greitai užsidegti. Taigi, pirmiausia sutelkite dėmesį į savo verslo kultūrą ir tikslus. Tada įsitikinkite, kad jis tinkamai pavaizduotas jūsų pranešimuose ir sąveikoje internete.

6. Venkite būti pažymėti nuotraukose, kurios gali pakenkti jūsų reputacijai

Bendrinimas socialiniuose tinkluose yra pagrindinė žiniatinklio sudedamoji dalis ir suteikia veiksmingų įrankių, skirtų praktiškai kiekvienam, kad galėtų įkelti tai, kas, jų nuomone, yra susiję su jūsų verslu. Tai puikiai tinka autentiškumui ir visuomenės įtraukimui, tačiau ne visada norėsite būti susijęs su turiniu. Galbūt gerai nusiteikęs draugas pažymi jus nuotraukoje, kurioje jie dalyvauja elgesyje, kuris neturėtų būti matomas. Arba kas nors nufotografuoja labai nepatinkantį jūsų įmonės vaizdą ir jis pradeda pasirodyti šalia jūsų „Google“ mano verslo profilio. Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti norėdami pabandyti valdyti tokius įvykius. Pirma, galite tiesiogiai susisiekti ir paprašyti žmonių pašalinti turinį arba žymą. Taip pat galite koreguoti savo privatumo nustatymus tam tikrose platformose, kad prieš susiedami su savo įmone būtų reikalingas patvirtinimas. Galiausiai galite nuolat įkelti savo prekės ženklo medžiagą, kad ji nuolat būtų viršuje.

7. Prieš skelbdami ką nors tinkamai patikrinkite

Kalbant apie savo turinį, jis gali tapti toks pat problemiškas, jei jis netinkamai valdomas. Prieš spustelėdami mygtukus „bendrinti“ arba „komentuoti“, patikrinkite, ar jūsų veikla atitinka jūsų prekės ženklą. Paprastai venkite skelbti socialiniuose tinkluose, kai esate nusiminęs, ir, nepaisant jūsų privatumo nustatymų, venkite kritikuoti bendradarbius, verslo partnerius ar klientus. Visada patikrinkite savo komentarų ir įrašų rašybą, kad išlaikytumėte savo prekės ženklo stiprumą. Galiausiai atminkite, kad viskas, ką bendrinate internete, reprezentuoja jus pasauliui.

8. Pabandykite pasiekti inkaro nuorodas

Prieraišo nuoroda yra reikšmingo teksto dalis, kuri jūsų svetainėje rodoma kaip hipersaitas. Nuorodų į savo svetainę gavimas paprastai yra naudingas dėl daugelio priežasčių, įskaitant SEO. Kuo geresnė jūsų reputacija „Google“, tuo daugiau kitų svetainių prisijungia prie jūsų ir tuo geresnis jūsų matomumas. Nuorodos ne tik padidina tiesioginį srautą į jūsų svetainę, bet ir suteikia jai patikimesnę ir gražesnę išvaizdą. Galite juos gauti natūraliai atlikdami kai kuriuos ankstesnius šiame straipsnyje nurodytus veiksmus arba aktyviai jų ieškodami. Abu metodai užtrunka, todėl nesitikėkite, kad iš karto pamatysite rezultatus, kurie drastiškai pagerins jūsų internetinę reputaciją.

9. Bendradarbiauti su specialistais

Puikus būdas patvirtinti savo autoritetą ir užmegzti ryšius yra partnerystė. Tai gali būti taip paprasta, kaip paprašyti konkrečios citatos jūsų turinyje arba taip pat svarbu, kaip pakviesti ekspertą kaip kviestinį pranešėją jūsų suplanuotame seminare. Yra keletas būdų, kaip susisiekti su įtakingais savo sektoriaus ekspertais. Galite pasinaudoti LinkedIn ir kitomis socialinių tinklų platformomis, kad sukurtumėte profesionalų internetinį tinklą, lankytumėte kursus, seminarus ir pan. Tačiau neabejotinai susidursite su keletu sunkumų. Daugeliu atvejų jūs jau turite turėti puikią įmonės reputaciją, kad galėtumėte ką nors suteikti mainais tikrai įtakingam verslo partneriui. Tai nereiškia, kad neturėtumėte bandyti bendradarbiauti, bet galbūt būtų geriausia anksti daugiau laiko praleisti kitur.

10. Tobulink save

Kad ir kokia puiki, jūsų manymu, jūsų įmonė, turėtumėte ir toliau siekti, kad viskas būtų geriau. Sukurkite savo verslo tikslus, įskaitant reputacijos internete gerinimą. Panaudokite klientų nuotaikas kaip sėkmės metriką ir patobulinkite čia aprašytus veiksmus, kuriuos reikia labiausiai patobulinti arba kurie yra sėkmingiausi. Pradedantiesiems verta reguliariai atlikti savo buvimo internete auditą. Žinokite, kur naudojamas jūsų logotipas arba prekės ženklas, ieškokite pasenusios informacijos ir įsitikinkite, kad jūsų svetainėje yra naujausi prekių ženklai ir nustatytos taisyklės, kaip naudoti prekės ženklo turtą.