Liūdesio trikampis filmas

Liūdesio trikampis filmas

Rubeno Östlundo filmas „Liūdesio trikampis“ sukėlė daug diskusijų tarp žiūrovų. Kai kuriems žmonėms jo temos ir tikslai atrodo pernelyg akivaizdūs ir nerafinuoti, tačiau kitiems jie atrodo labai reikalingi. Režisierius naudojasi savo sąmoju, kad sukurtų isteriškai tikslų filmą. Filmas trunka ilgai, todėl galima pamatyti abiejų šio ginčo pusių argumentus. Panaudojęs aštrius dialogus ir įdomius pasakojimo vingius, Östlundas nuvertina elitą, bet kai kuriems jo veiksmai atrodo pernelyg pertekliniai ar paviršutiniški, kaip ir be galo turtingi personažai, kuriuos jis stengiasi nugriauti. Nepaisant to, „Liūdesio trikampis“ yra geras filmas, atskleidžiantis blogą elgesį ir gyvenantis gėrio pakopoje, net jei jis nesiekia didybės.

„Liūdesio trikampis” yra tris veiksmus apimančio filmo dalis, o pirmasis veiksmas gali būti laikomas vienu iš geriausių. Tai trumpas, atskiras filmas, kuriame Harris Dickinson ir Charlbi Dean vaidina du pasimatymų modelius, Carla ir Yaya. Po prašmatnios vakarienės, Carla supranta, kad Yaya neskirs sąskaitos, nors vakar vakare ji pažadėjo tai padaryti. Jie ginčijasi dėl seksualinių lūkesčių, o Östlundo dialogas pereina į viešbutį, kur Yaya slėpia Carla. Tai geras „Liūdesio trikampio” prologas, rodantis, kad filmas pasakojamas nauju ir aštriu būdu, nagrinėjantys lyčių vaidmenis ir sandorinius santykius.

Kaip ir jo ankstesniame filme „Kvadratas”, Östlundas turi įprotį blaškytis nuo savo panašių idėjų ir nesiekti jų sieti su ankstesnėmis. Vidurinė „Liūdesio trikampio” dalis vyksta jachtoje, kurioje Yaya ir Carl buvo pakviesti dalyvauti socialiniame renginyje. Östlundas pateikia „Aukštyn, apačioje” stiliaus vaizdą, kuris susipažina mus su turtingų žmonių grupe, kurie prarado ryšį su realybe ir gauna savo turtą iš verslo, kuris nesuteikia naudos visuomenei. Tai, pavyzdžiui, gali būti seni pora, turinti turtą iš granatų prekybos, ar trąšų magnatas, mėgstantis pasakyti kitiems, kad uždirbo pinigus iš šūdo. Pradedant nuo šio segmento, Östlundas išreiškia socialinę visuomenę, kur turtingi žmonės dega viršuje, vidutiniosios klasės žmonės gauna patarimus, o mažiausiai uždirbantys žmonės sėdi apačioje.