Kaip padidinti vidutinę užsakymo vertę

Kaip padidinti vidutinę užsakymo vertę

Kiekvienas naujasis verslininkas, kuriam priklauso internetinė parduotuvė, dažnai užduoda klausimą: kaip padidinti vidutinę užsakymo vertę? Internetinių parduotuvių savininkai dažniausiai stebi vidutinę užsakymo vertę, kad suprastų savo siūlomų produktų arba paslaugų vertę tiksliniam klientui, konversijų kanalo optimizavimą ir bendrą kliento vertę. Vidutinę užsakymo vertę taip pat svarbu sekti, nes tai yra dalykas, kurį jūs galite šiek tiek kontroliuoti. Yra įvairiausių metodų, kaip jūs galite pakelti vidutinę užsakymo vertę ir taip pasididinti savo pajamas.

Privalumai didinant vidutinę užsakymo vertę

Vidutinio užsakymo vertės didinimas prisidės prie didesnių bendrųjų pajamų ir žinoma didesnio pelno, o tai ir taip aišku, kad tai yra naudinga. Taip pat pagerins jūsų rinkodaros euro grąžą, nes padidėja kiekvieno kliento įnašas. Kitas pranašumas įmonėms, kurios pardavinėja fizinį produktą, kad tai leis jiems efektyviau tvarkyti atsargas ir galės dažniau atnaujinti savo pasiūlą, bei nereikės rūpintis neparduotomis atsargomis.

Kaip galima padidinti užsakymo vertę?

Kuomet suprasite kuo svarbus vidutinio užsakymo didinimas, tuomet toliau reikės nagrinėti, kaip jį galite padidinti. Mūsų komanda atrinko naudingus patarimus, kad galėtumėte padidinti vidutinę užsakymo vertę:

"<yoastmark

Nemokamas pristatymas viršijant kokią nors sumą

Vienas iš dažniausiai naudojamų būdų yra nemokamas pristatymas, nuo tam tikros sumos. Tarkime asmenims kurie turi krepšelyje įsidėję daiktų už daugiau nei 100 eurų, gaus nemokamą pristatymą. Pagal tyrimus matoma, kad 93% pirkėjų internetu nori pirkti daugiau daiktų, kad būtų taikomas nemokamas pristatymas.

Žinoma pasiūlymas nereiškia, kad jūs galite siųsti prekes nemokamai. Jums reikės patiems apmokėti už siuntimo išlaidas. Prieš darant tokį pasiūlymą, pirmiausia apskaičiuokite savo pelningumo kaštus, kad jūsų pelningumas nenukentėtų.

Papildomos prekės atsiskaitant

Nėra svarbu kokį platų asortimentą turite, ar jis didelis, ar jis mažas. Svarbiausia turėti daugiau nei kelis pasirinkimas vienoje kategorijoje, tuomet bus galimybė parduoti prekes kryžminiu būdu. Kryžminis pardavimas gali padidinti jūsų verslo pelną iki 30 %, o tai yra tikrai daug.

Vienas iš efektyviausių būdų, taikant kryžminio pardavimo strategiją, yra remtis savo ankstesniais pirkėjais ir pažiūrėti į prekes, kurios yra labiausiai perkamos. Tuomet galite atspėti, kas jūsų svetainės lankytojams labiausiai domina, remdamiesi prekes, kurias jau jie peržiūrėjo, įsidėjo į krepšelį arba įsigijo. Pagal tuos duomenis galite padaryti pagrįstas rekomendacijas, kurias vartotojas matys prieš baigdamas pirkimą, o tai juos paskatins kažką įsidėti papildomai į krepšelį.

Nuolaidos ir panaši produkcija

Artimas dalykas kryžminiam pardavimui yra papildomo produkto rekomendacija. Klientą galite skatinti su panašaus produkto pirkimu, o ne originalaus. Vidutiniškai įmonės, kurios taiko veiksmingus papildomo pardavimo strategijas, padidina savo pajamas net 10 – 30 %, o 95% viso pelno yra gaunama iš prenumeratos produktų arba papildomų pardavimų.

Išpardavimo patrauklumas yra tas, kad jūsų klientui yra rekomenduojama alternatyvi prekė, su panašia kokybe, didesniu produkto kiekiu  Tai gali nudžiuginti jūsų klientas, kuris nori įsigyti daugiau prekių ir pasinaudojęs išpardavimu gali sutaupyti pinigų. Ir kai kurios parduotuvės, savo išpardavimuose uždeda didesnes kainas, o klientas nukreipiamas į išpardavimą su didesnėmis kainomis ir pelno marža.

Lanksti prekių grąžinimo politika

Vidutinių pardavimų didinimas gali atrodyti prieštaringai su grąžinimo politika. Tačiau tai gali būti reikšminga jūsų klientui, kadangi lengviau galės apsispręsti iš kurios įmonės pirkti. Net 94% klientų motyvuoja lankti grąžinimo politika, o tai reiškia, kad ji gali jūsų pardavimus.

Socialiniai tinklai ir atsiliepimai

Pagal įvairiausius tyrimus, žmonės dažniausiai pasikliauja kitų asmenų atsiliepimais ir tai juos paskatina pirkti produktą. Nuo socialinių tinklų sunku atsekti vidutines pajamas.  Jums svarbu susikurti stiprų įvaizdį socialiniuose tinkluose, turėti bent keliolika atsiliepimų, o tai galės paskatinti pardavimus. Kai puslapis turi daug atsiliepimų, paprasčiausiai klientai pradeda pasitikėti jūsų verslu.

Visus mūsų siūlomus patarimui verslui, galite rasti Patarimai skiltyje