5 bendros smulkaus verslo rinkodaros klaidos, kurių reikia vengti

5 bendros smulkaus verslo rinkodaros klaidos, kurių reikia vengti

Jei esate vienas iš 47 % smulkaus verslo savininkų, kurie visiškai savarankiškai vykdo rinkodarą, tikėtina, kad ši funkcija yra viena iš daugelio jūsų nešiojamų skrybėlių. Tikėtina, kad nebent pats vykdote rinkodaros verslą, neturite profesionalių rinkodaros žinių. Tai reiškia, kad rinkodaros pastangose ​​tikriausiai yra keletas dalykų, kuriuos darote arba nedarote, kurie gali sulaikyti jūsų verslą.

Dažnos smulkaus verslo rinkodaros klaidos, kurių reikia vengti

Štai penkios rinkodaros klaidos, kurias dažniausiai daro mažos įmonės, ir keletas patarimų, kaip jas ištaisyti.

Rašymas

Atsižvelgiant į profesionalių tekstų rašymo paslaugų kainą, nenuostabu, kodėl daugelis smulkaus verslo savininkų bando išvengti šio žingsnio rašydami patys. Bet kai jie tai daro, tai matosi.

„Copywriters“ rašo ne kažkokius kopijų tekstai. Rašytojų įgūdžiai ir kompetencija gerokai viršija tai, apimantį prekės ženklo valdymą, įtikinėjimo meną, niuansuotų auditorijų ir kanalų supratimą, tikrą kalbos kūrimo ir kūrybinio rašymo nuojautą bei ribines gramatikos žinias.

Jei nesate apmokytas tekstų kūrėjas, geriausia tai patikėti profesionalams. Patyręs tekstų kūrėjas gali pasiūlyti jūsų verslo perspektyvą iš išorės, padėti suformuoti vertės pasiūlymą, kad išsiskirtumėte iš konkurentų, ir sukurti patobulintą kopiją, kuri tikrai bus parduota. Jei ieškote būdo, kaip išskirti savo verslą savo erdvėje, profesionaliai parašyta kopija yra būdas tai padaryti. Ir jei protingai investuosite į tekstų kūrėją, kuris tikrai išmano savo dalykus, greičiausiai greitai susigrąžinsite pinigus su didesniais konversijų rodikliais ir bendra rinkodaros IG.

Dėl profesionalių tekstų rekomenduojama kreiptis į:

seorocket.lt
seorocket.lt

Jūsų svetainės nepaisymas

Jūsų svetainė yra skaitmeninis jūsų verslo veidas. Tai atspindi jūsų praktinę patirtį, jei tokią turite, ir nustato toną, ko klientai turėtų tikėtis dirbdami su jumis. Kai apleidžiate savo svetainę, jūs ne tik rizikuojate atstumti potencialius klientus, kurie gali manyti, kad jūsų verslas nebėra atidarytas arba prastai veikia, bet ir pakenksite savo SEO, o tai reiškia, kad laikui bėgant pritrauksite mažiau srauto iš paieškos sistemų. .

„Search Engine Journal“ rašo: „Imdamiesi iniciatyvių veiksmų, kad jūsų svetainė būtų švari ir sklandžiai veiktų, galite apsisaugoti nuo išorinių veiksnių ir padėti siekti ilgalaikių svetainės ir rinkodaros strategijos tikslų. Jie šį procesą vadina „SEO higiena“ – iš esmės tai yra įprastas patikrinimų ir užduočių atlikimas, siekiant įsitikinti, kad jūsų svetainė atrodo ir veikia geriausiai.

Štai keletas geriausių „Search Engine Journal“ praktikos pavyzdžių, kaip užtikrinti gerą SEO higieną, kurią gali taikyti mažos įmonės:

  • Laikykite savo svetainės kodą švarų.
  • Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems.
  • Išspręskite visas peradresavimo problemas.

Taip pat norėsite užtikrinti, kad puslapio įkėlimo laikas būtų minimalus, kad naudotojai liktų jūsų svetainėje ir užtikrintumėte aukštą SEO našumą.

Jei tvarkote savo svetainę patys, skirkite šiek tiek laiko bent kas mėnesį patikrinti, ar nėra neveikiančių nuorodų, ir, jei reikia, atnaujinti svetainės kopiją, pvz., kontaktinę informaciją ir darbo valandas. Pasamdykite SEO specialistą, kuris padėtų reguliariai (bent kas šešis mėnesius) tikrinti technines SEO problemas ir pasistenkite kasmet atnaujinti prekės ženklą, vaizdus ir pranešimus, kad jūsų svetainė būtų šviežia.

Auditorijos nuovargis

Nors daugelis smulkaus verslo savininkų, atsižvelgdami į savo laiko ir biudžeto suvaržymus, linkę neskelbti pakankamai turinio, kiti gali būti kalti paskelbę per daug – dažniausiai tame pačiame kanale.

Jei neturite tvirtos rinkodaros komandos, suprantama, kad norėtumėte sutelkti dėmesį į vieną ar du kanalus, kuriuos žinote geriausiai, pvz., el. paštą arba „Facebook“. Tačiau nors puiku skleisti savo žinią ir didinti prekės ženklo žinomumą, jūs tikrai nenorite priblokšti savo auditorijos, nes ji išeis. Remiantis „GoodFirms“ apklausa, 42 % vartotojų atsisako prekių ženklų, kurie per daug skelbia turinį.

„Kad užimtumėte pakankamai erdvės jų mintims, kad pasiektumėte sandorį, turite nuolat priminti kontaktams ir ryšiams apie savo vertę. Bet jūs turite tai padaryti taip, kad jie „nenuvargintų“, – aiškina „The Paperless Agent“ rinkodaros ekspertai. „Siekdami išvengti nuovargio, geri rinkodaros specialistai naudoja kelis komunikacijos kanalus, kad palaikytų ryšį su savo auditorija.

Įsitikinkite, kad palaikydami ryšį su klientais laikotės kelių kanalų – pavyzdžiui, el. paštu, SMS žinutėmis, „Facebook“ ir įmonės naujienlaiškiu – ir nepersistenkite jokiame kanale.

Rezultatų nesekimas

Kita dažna klaida, kurią daro verslo savininkai, yra nesekimas savo rinkodaros pastangų rezultatų. Ir nepaisant šio duomenų trūkumo, jie ir toliau investuos į rinkodaros praktiką, nežinodami, ar jos veiksmingos, ar ne.

Neturėdami metrikų, kurios parodytų, kas veikia, o kas ne, galite išmesti rinkodaros dolerius į kanalizaciją ir praleisti galimybes, kurios galėtų žymiai pagerinti jūsų rezultatus. Be to, metrika padeda nuolat tobulinti ir laikui bėgant tobulinti rinkodarą.

Timas Fitzpatrickas iš Rialto Marketing pabrėžia keletą priežasčių, kodėl kai kurie verslo savininkai nepaiso rinkodaros metrikos:

Laiko trūkumas

Kai kurie savininkai mano, kad yra per daug užsiėmę, kad galėtų peržiūrėti duomenų analizę arba peržiūrėti našumo ataskaitas. Tačiau jei turite laiko užsiimti rinkodara, turite laiko peržiūrėti savo pastangas. Kai jį nuleisite, tai gali užtrukti tik kelias minutes.

Technologijos trūkumas

Įprasta klaidinga nuomonė, kad verslo savininkams reikia tam tikrų įrankių ar programinės įrangos sistemų, kad galėtų peržiūrėti metrikas. „Google Analytics“ yra nemokama, o daugelis socialinių kanalų turi savo ataskaitų puslapius.

Žinių stoka

Kai kurie žmonės nežino, ką jie turėtų matuoti, tačiau tereikia šiek tiek patyrinėti internete, kad nustatytų geriausius kiekvieno kanalo KPI (pagrindinius našumo rodiklius).

Susikoncentruokite į tai, kas svarbu

Jums nereikia sekti daugybės metrikų – tiesą sakant, neturėtumėte – kad galėtumėte stebėti savo rinkodaros kampanijas. Norėdami pradėti, skirkite popietę savo rinkodaros kanalų peržiūrai, kiekviename iš jų pateikite keletą metrikų, kad pradėtumėte stebėti, ir sukurkite paprastą skaičiuoklę, kurioje būtų stebimos kiekvieno kanalo rinkodaros išlaidos. Jei dar to nepadarėte, taip pat sukurkite „Google Analytics“ paskyrą, kad galėtumėte analizuoti žiniatinklio metriką. Galiausiai būtinai paklauskite kiekvieno naujo kliento, kaip jis apie jus sužinojo, ir užregistruokite šią vertingą informaciją.

Skirkite valandą ar dvi per mėnesį skaičiuoklei atnaujinti ir duomenims peržiūrėti. Arba turėdami visus pinigus, kuriuos ketinate sutaupyti stebėdami rinkodaros IG, apsvarstykite galimybę pasamdyti rinkodaros konsultantą arba virtualų asistentą, kuris tuo pasirūpintų už jus.

Nekalbėjimas su tiksline auditorija

Ar jūsų rinkodaros ir reklamos kampanijos neduoda rezultato, kurio tikėjotės? „Dažniausiai problema kyla dėl ryšio tarp jūsų – turinio kūrėjo – ir jūsų auditorijos“, – aiškina „Cox Business“ verslo ekspertai. „Kai kūrinys (ar bet kokios kitos formos kūrybinis turinys iš tikrųjų) nesukelia rezonanso, dažniausiai taip yra todėl, kad tai nėra tai, ko auditorija ieškojo.

Kuriant atitinkamą turinį, kuris konvertuoja, būtina žinoti, su kuo kalbate. Galų gale, kaip įtikinti savo potencialius klientus, kad esate puikus jų poreikių sprendimas, jei nesuprantate, kas jie yra?

Puikus turinys prasideda nuo auditorijos tyrimo. Paskambinkite savo geriausiems klientams ir skirkite šiek tiek laiko jiems pažinti. Paprašykite jų šios informacijos:

  • Jų amžiaus grupė, karta ar gyvenimo etapas
  • Kur jie gyvena (jei jie nėra vietiniai)
  • Kultūra ir pageidaujamos kalbos
  • Pomėgiai, pomėgiai ir santykiai
  • Mėgstamiausias turinys, kurį jie mėgsta vartoti ir dalytis
  • Didžiausi jų skausmo taškai
  • Ką jie įveda į „Google“, kad išspręstų savo iššūkius
  • Jų mėgstamiausi socialinės žiniasklaidos kanalai ir svetainės
  • Visa kita, kas padės su jais tiesiogiai pasikalbėti rinkodaros srityje

Naudokite savo atsakymus, kad informuotumėte savo rinkodaros egzempliorių, ir būsite nustebinti pagerėjusiais rezultatais.

Dirbk protingiau, o ne sunkiau

Sunkus darbas generuoti kvalifikuotus potencialius klientus ir nukreipti potencialius klientus per konversijos kanalą, ypač kai turite nerimauti dėl likusio verslo. Tačiau tai neturi užtrukti daug laiko, jei laikotės strateginio požiūrio. Puiki vieta pradėti yra vengti šių rinkodaros klaidų. Net jei tam reikia iš anksto investuoti šiek tiek daugiau nei įprastai į rinkodarą, pamatysite, kad šios pastangos ilgainiui atsipirks.