Kaip sukurti efektyvią SEO strategiją jūsų verslui

Kaip sukurti efektyvią SEO strategiją jūsų verslui

Visi norime, kad mūsų svetainė būtų reitinguojama Google paieškos rezultatų viršuje. Laimei, tai įmanoma, bet nelengva.

Žinoma, galite pasirinkti mokamos paieškos kampaniją, kad pritrauktumėte daugiau mokamo srauto į savo svetainę. Tačiau tai nėra amžina. Kas veikia, ilgainiui, yra efektyvus SEO planas. Tai gali žymiai padidinti jūsų buvimą internete ir įeinantį srautą.

Taigi, jei dar nenaudojate SEO, darote didelę klaidą. Bet geriau vėliau nei niekada. Pateikiame 5 punktų SEO planą, padėsiantį pagerinti jūsų buvimą internete ir pasiekti geresnį natūralios paieškos reitingą.

Atlikite greitą svetainės auditą

Prieš pradėdami kurti planą, turite žinoti, kur šiuo metu yra jūsų svetainė SEO požiūriu. Atlikę greitą svetainės auditą gausite išsamią svetainės analizę, kuri padės geriau suprasti, nuo ko pradėti. Galite peržiūrėti visą mūsų vadovą, kaip atlikti svetainės auditą, kad gautumėte visą įrankių rinkinį, kad būtų galima pasinaudoti ir įprastomis problemomis, kurias reikia žinoti.

Jei norite greitai pradėti auditą, galbūt norėsite patikrinti tokį įrankį kaip „RankWatch“. Jis siūlo nemokamą svetainių analizatorių, kuris ištiria jūsų svetainę ir per kelias minutes pateikia išsamią SEO ataskaitą. Tai padeda rasti vietoje SEO problemas, kurios gali trukdyti pasiekti aukščiausių SERP pozicijų. Kai išspręsite šias problemas, pastebėsite natūralios paieškos reitingų ir svetainės srauto pokyčius.

Jei jūsų svetainėje nėra dabartinių klaidų ar net neesminių klaidų, galite lengvai pradėti 5 taškų SEO planas. Taigi, nieko daugiau nekalbėkime, pasinerkime.

1. Išmintingai pasirinkite ir naudokite raktinius žodžius

Raktiniai žodžiai yra SEO pagrindas. Norėdami įsitikinti, kad taikote pagal tinkamus raktinius žodžius, turite atlikti išsamų raktinių žodžių tyrimą.

Tai galite padaryti vienu iš dviejų būdų:

  • Naudojant Google paiešką
  • SEO įrankių naudojimas

Kai įvedate kelis paieškos užklausos žodžius, pagal kuriuos norite taikyti savo svetainę, paieškos juostoje bus rodomas pasiūlymų sąrašas. Ši funkcija žinoma kaip „Google“ automatinis užbaigimas, o šie pasiūlymai yra tik raktiniai žodžiai.

Be to, daugiau raktinių žodžių idėjų galite rasti paieškos rezultatų puslapio apačioje, srityje „Susijusios paieškos“.

Nors galbūt norėsite pasirinkti didelės apimties trumpos uodegos raktinius žodžius, patariame pradėti nuo ilgos uodegos raktinių žodžių, kurių sudėtingumas yra palyginti mažas. Juos lengviau reitinguoti, o į savo svetainę galite nukreipti nemažą kiekį organinio srauto, įvertinę kelis variantus.

Be to, žmonės, ieškantys pagal ilgalaikius raktinius žodžius, labiau linkę tapti klientais, nes naudoja konkretesnes užklausas. Tačiau vis tiek verta išvardyti ir sudėtingesnius trumpalaikius raktinius žodžius. Kai pradedate reitinguoti ilgos uodegos raktinius žodžius, turite didesnę galimybę galiausiai pritaikyti ir tuos trumpos uodegos variantus. Todėl, užsirašydami raktinius žodžius, įsitikinkite, kad turite ilgos ir trumpos uodegos raktinių žodžių balansą.

SEO įrankių naudojimas

Kitas raktinių žodžių ištraukimo būdas yra SEO įrankių naudojimas. Internete yra daugybė SEO įrankių, kuriuos galite pasirinkti iš lobių skrynios.

Tačiau rekomenduočiau naudoti nemokamą Rankwatch Keyword Research Tool.

Jums tereikia įvesti tikslinį raktinį žodį, ir jis išspjaus įvairius raktinių žodžių pasiūlymus. Tai taip pat parodys jų paieškos apimtį, MUP ir sunkumus, kurie yra svarbūs veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis raktinius žodžius.

Galite palengvinti raktinių žodžių tyrimo procesą tiesiog pasirinkę atitinkamus raktinius žodžius iš savo svetainės pasiūlymų. Tačiau vien tik raktiniai žodžiai nieko gero neduos. Turite dirbti su savo turiniu.

2. Optimizuokite turinį pagal paieškos tikslą

Turinys yra antras dauguma svarbi bet kurio SEO plano dalis. Raktinių žodžių įtraukimas yra tik pradžia, todėl taip pat svarbu, kad kurdami turinį ir puslapius atsižvelgtumėte į vartotojo poreikius. Galbūt įtraukėte į sąrašą, ko jie ieško, bet neturėdami naudingos informacijos jie iškart iššoks iš jūsų puslapio.

Jei jums kyla klausimas: „Kaip optimizuoti turinį paieškos tikslams? Tai gana lengva.

Tiesiog atsiminkite du dalykus:

  • Kurkite aukštos kokybės turinį
  • Patenkinkite paieškos tikslą

Kurkite aukštos kokybės turinį

Kai sakau kokybišką turinį, nenoriu pasakyti, kad turite parašyti įdomų išgalvotą kūrinį, kad patrauktumėte skaitytojų dėmesį. Vietoj to, jūs turite duoti savo skaitytojams būtent tai, ko jie ieško.

Pavyzdžiui, jūsų skaitytojas „Google“ ieško „geriausias odontologas šalia manęs“.

Jie ieškos šios informacijos apie gerą odontologą:

  • Klinikos adresas
  • Sumokėti mokesčiai
  • Laikai
  • Siūlomas dantų gydymas
  • Atsiliepimai ir kt.

Jei taikote pagal šį raktinį žodį, savo turinyje turite pateikti informaciją apie visas anksčiau minėtas nuorodas. Tai būtų aukštos kokybės!

Kuriant aukštos kokybės turinį bus atlikti du dalykai:

  • Pirma, daugiau žmonių spustelės jūsų svetainę. Ir dauguma SEO ekspertų mano, kad CTR (paspaudimų rodiklis) yra reitingavimo veiksnys.
  • Antra, tai sumažins atmetimo rodiklį ir padidins laukimo laiką.

Kai pradėsite rašyti, įsitikinkite, kad atitinkate paieškos tikslą.

Patenkinkite paieškos tikslą

Paieškos tikslas apibrėžiamas kaip už paieškos užklausos kas ir kodėl. Tai padeda suprasti konkrečios paieškos tikslą ar tikslą.

Pavyzdžiui, žmogus ieško „iPhone X kaina“. Galite atspėti, kad asmuo ketina arba nori įsigyti iPhone x. Panašiai paieška „Facebook prisijungimo puslapis“ rodo, kad asmuo nori apsilankyti „Facebook“ prisijungimo puslapyje.

Rašydami turinį, turite atsiminti šį tikslą ir atsakyti į tikslinę užklausą. Jei jūsų turinys neatitinka tikslo, jis gali nesulaukti ilgalaikio naudotojų dėmesio.

Iš esmės yra keturi paieškos tikslo tipai:

  1. Informacinis: Vartotojai nori apie ką nors sužinoti.
  2. Navigacinė: vartotojai nori žinoti žiniatinklio adresą.
  3. Sandoris: Vartotojai nori ką nors nusipirkti.
  4. Komercinis: Vartotojai nori palyginti ir pasirinkti iš variantų.

Galite lengvai sugrupuoti tikslinius raktinius žodžius į šias paieškos tikslo grupes ir atitinkamai parašyti turinį. Kai jis patenkins paieškos tikslą, jis bus geresnis SERP ir pagerins jūsų buvimą internete.

3. Išsaugokite vartotojus su išskirtiniu UX

Jūsų svetainės dizainas yra gyvybiškai svarbus ne tik naudotojams, bet ir natūralios paieškos reitingams.

Jei jūsų svetainė nesuteikia lankytojams geros patirties, greičiausiai jie tiesiog aplankys vieną iš jūsų konkurentų. Be to, paieškos sistemos laikys tai neigiamu signalu ir nuvertins jūsų svetainę SERP. Niekas, įskaitant mane, to nenorėtų.

Taigi, būtina išlaikyti vartotojus svetainėje, suteikiant puikią patirtį.

Trys svarbiausi veiksniai, prisidedantys prie geros naudotojo patirties, yra šie:

Patogumas mobiliesiems

64% JAV gyventojų naudojasi internetu išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais.

Tai reiškia, kad jie lankosi svetainėse keliaudami ir turi santykinai mažesnio dydžio ekranus. Jei jie negali lengvai pasiekti jūsų svetainės mobiliaisiais įrenginiais, jie jūsų svetainėje neliks.

Be to, „Google“ savo paieškos rezultatuose teikia pirmenybę mobiliesiems pritaikytoms svetainėms.

Taigi, turite padaryti savo svetainę pritaikytą mobiliesiems.

Geriausias būdas tai padaryti – naudoti interaktyvų svetainės dizainą arba temą. Jis automatiškai prisitaiko prie skirtingų ekrano dydžių ir skiriamųjų gebų, kad gautumėte norimus rezultatus.

Greitesnis puslapio įkėlimo greitis

Niekas nemėgsta lėto, ypač naršant internete. Štai keli skaičiai, patvirtinantys jo autentiškumą:

  • Kas 1 iš 4 lankytojų uždaro skirtuką, jei įkėlimo greitis viršija 4 sekundes.
  • 46 % vartotojų daugiau nesikreipia, jei svetainės reakcijos laikas yra lėtas.
  • Net antras vėlavimas sumažina klientų pasitenkinimą 16%.

Taigi, labai svarbu optimizuoti savo svetainę, kad ji būtų greita ir naši.

Galite pasiekti greitesnį puslapio įkėlimą suglaudindami vaizdus ir vaizdo įrašus, sumažindami CSS ir HTML failus, taikydami atsainį įkėlimą ir pan. Norėdami gauti išsamų vaizdą apie viską, kas gali turėti įtakos jūsų svetainės greičiui ir našumui, žr. mūsų „Google Core Web Vitals“ vadovą. .

Lengvas išdėstymas ir navigacija

Svetainės naršymas nėra tinkama vieta dideliam alternatyvų sąrašui, žaidimams su spustelėjimu arba aklavietėmis, dėl kurių vartotojas gali sutrikti.

Tai turėtų padėti vartotojams naršyti svetainėje ir lengvai pasiekti norimus puslapius.

Tas pats pasakytina ir apie išdėstymą. Turėtumėte įdėti tinkamus elementus tinkamose svetainės vietose, kad naudotojai galėtų lengvai juos rasti.

Galite pasiūlyti savo lankytojams paprastą išdėstymą ir naršymą, pridėdami pagrindinio puslapio piktogramą prie antraštės, naudodami strateginį mėsainio meniu, naudodami vieno puslapio slinkimą ir pan.

Kai jūsų svetainė bus paruošta priimti lankytojus, turite patobulinti savo puslapio SEO.

4. Tobulinkite savo puslapio SEO

Puslapio SEO yra būtinas, kai norite, kad jūsų svetainė būtų reitinguojama pagal konkrečius terminus paieškos sistemose.

Jį sudaro keli puslapyje esantys SEO elementai, pvz., pavadinimo žyma, meta aprašymas, alternatyvus tekstas ir kt., kurie padeda paieškos robotams suprasti, kas yra tinklalapis.

Kai tikrinimo programos gauna pagrindinę puslapio temą, jos gali lengvai ją reitinguoti pagal atitinkamas paieškos užklausas. Taigi, čia kyla klausimas, kaip tai padarėte?

Puslapio optimizavimo procesas prasideda nuo raktinių žodžių paskirties vietos.

Geriausios vietos pridėti raktinius žodžius puslapyje yra šios:

  • Pirmieji 100 žodžių iš jūsų tinklaraščio įrašo arba nukreipimo puslapio turinio
  • Meta aprašymai
  • URL, pavadinimas ir antraštės
  • Likusi turinio dalis

Be to, štai ką dar turite padaryti, kad patobulintumėte savo puslapio SEO:

  • Rašykite patrauklius metaapibūdinimus, kurių ilgis mažesnis nei 160 simbolių
  • Turinio struktūrai naudokite H1, H2, H3 ir kt
  • Naudokite vidines nuorodas (įskaitant susijusias nuorodas pabaigoje)
  • Kurkite trumpus ir aprašomuosius URL
  • Pridėkite aprašomąjį alternatyvųjį tekstą prie savo vaizdų
  • Turinio ilgis turi būti 800–2000 žodžių

Paskutinis dalykas, kurį norite apsvarstyti, yra nuorodų kūrimas.

5. Eiti į tikslinę nuorodą kūrimo

Atgalinės nuorodos yra labai galingos, kai reikia padidinti jūsų svetainės paieškos reitingą, taigi ir matomumą internete.

Taigi nuorodų kūrimas daugelį metų buvo SEO pagrindas ir yra aktualus net ir šiandien. Tačiau gauti atgalinių nuorodų iš bet kurios svetainės, su kuria susiduriate, gali būti nenaudinga. Norėdami pasiekti norimų rezultatų, turėtumėte pasirinkti tikslinį nuorodų kūrimą.

Tai praktika pasiekti atitinkamas svetaines ir bandyti iš jų gauti strategines atgalines nuorodas. Paprastai kalbama apie nuorodų į konkrečius URL ar tinklalapius jūsų svetainėje gavimą, kad būtų padidintas jų paieškos reitingas.

Štai žingsniai, padėsiantys pradėti:

1. Ištirkite savo konkurento atgalinės nuorodos profilį

Naudodami SEO įrankį galite lengvai sužinoti visus domenus, nukreipiančius į jūsų konkurentus. Surinkite juos į sąrašą ir rūšiuokite pagal tinkamumą.

2. Raskite su tais domenais susietus el. pašto adresus

Daugelis internetinių el. pašto ištraukimo įrankių, pvz., Hunter, Snovio ir kt., padės gauti su domenu susietus el. laiškus. Tiesiog masiškai įkelkite domenus, su kuriais norite susisiekti, ir suraskite jų kontaktus.

3. Susisiekite su jais ir pateikdami pasiūlymą dėl nuorodų kūrimo

Nuorodų galite užsidirbti įvairiais būdais – pateikdami svečio įrašą, mainais duodami atgalinę nuorodą ir pan. Jūsų pasirinkimas – tereikia pateikti pasiūlymą, kurio niekas negali atsisakyti. Kreipkitės į domenus su juo (el. paštu) ir laukite jų atsakymų.

4. Uždirbkite atgalinių nuorodų į savo tinklalapius

Kai domenai sutinka suteikti jums atgalines nuorodas, vykdykite savo pažadą. Jei liepėte jiems pateikti svečio įrašą, pateikite aukštos kokybės turinio dalį su savo nuorodomis. Arba, jei kalbama apie keitimąsi nuorodomis, pridėkite jų nuorodą į savo tinklaraštį ir stebėkite.

Tokiu būdu galite sukurti daug atgalinių nuorodų į savo svetainę. Norėdami stebėti savo nuorodų kūrimo pažangą, galite naudoti nemokamą RankWatch atgalinių nuorodų tikrinimo įrankį. Tačiau nepamirškite pirmiausia sukurti nuorodas į svarbiausius savo svetainės puslapius ir pirmiausia taikyti pagal aktualiausias svetaines. Tai padės greičiau progresuoti.

Visiems geriems dalykams reikia laiko

Taip pat ir SEO. Tiesą sakant, gali prireikti nuo 3 iki 6 mėnesių, kol bus parodyti išmatuojami rezultatai.

Nuolat dėdami pastangas ir parengę šį 5 taškų SEO planą, tikrai pastebėsite skirtumą.

Norėdami gauti geriausių rezultatų, stebėkite „Google“ algoritmo atnaujinimus ir atitinkamai atnaujinkite savo SEO planą.

 

Šaltinis: Bplans