EBIZ.LT
  • Automobiliai
  • Horoskopai
  • Įdomu
  • Namai
  • Patarimai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Ebiz
  • Automobiliai
  • Horoskopai
  • Įdomu
  • Namai
  • Patarimai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Ebiz
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Home Patarimai

Žurnalistas ar komercinių tekstų kūrėjas?

Evelina Jakutytė Paskelbė Evelina Jakutytė
2022-01-08
Kategorija Patarimai
0
Žurnalistas ar komercinių tekstų kūrėjas?

Žurnalistas ar komercinių tekstų kūrėjas?

Share on FacebookShare on Twitter

Žurnalistas ar komercinių tekstų kūrėjas?

Nėra kur trauktis – atėjo metas pradėti bendrauti su savo klientais, nes klientai tapo greitesni ir jaučiate, kaip jums kvėpuoja į nugarą? Kad ir kokiais kanalais savo klientus planuojate pasiekti, jums reikia efektyvios ir gerai apgalvotos žinutės (teksto). Jei pats anksčiau niekada nesate rašęs ko nors panašaus – teks paplušėti. Arba galite ieškoti pagalbininko. Ką pasirinktumėte: žurnalistą ar komercinių tekstų kūrėją?

Žmogus, kuris informuoja

Su žurnalisto darbo vaisiais susiduriate kiekvieną dieną, skaitydami informacinius portalus, įvairius straipsnius ar pranešimus spaudai. Tikriausiai pastebėjote, kad tokie straipsniai – objektyvios tikrovės atspindžiai. Dienos naujienos, politikos ir visuomenės aktualijos, pikantiški faktai – žurnalistinės virtuvės tematiniai prioritetai. Gilinamasi į aprašomo įvykio esmę ir detales, skiriama laiko informacijai rinkti ir apdoroti. Jeigu žurnalisto darbo tikslą reikėtų įvardyti vienu žodžiu, tas žodis būtų informuoti.

Žurnalistas negali formuoti jokios išankstinės nuomonės, skaitytojas pats turi apsispręsti, kurią pusę palaiko. Žurnalistai straipsniams informaciją renka ir pateikia iš kuo daugiau skirtingų šaltinių, pateikiamos įvairių žmonių nuomonės, pabrėžiamas kontrastas. Straipsnis arba pranešimas spaudai privalo būti neutralus ir nešališkas.

Tačiau įsivaizduokite, jog išankstinės nuomonės formavimo ir tam tikro įvaizdžio kūrimo tikslai patenka į jūsų efektyvesnės komunikacijos su partneriais ir pirkėjais planą. Ar žurnalistas gali būti tas sėkmingos komunikacijos tiltas tarp jūsų ir auditorijos? Ar jis gali išlikti neutralus, atstovaudamas konkrečią įmonę arba jos kuriamus produktus, teikiamas paslaugas?

Jus gali sudominti

Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone

Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone

2025-12-21
Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono

Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono

2025-12-21

Štai kodėl ant kiekvieno M&M saldainio yra „M“ žymėjimas

2025-12-21

Dešimt labiausiai policijos prižiūrimų miestų Amerikoje

2025-12-21

Žmogus, kuris parduoda

Komercinių tekstų kūrėjui, priešingai nei žurnalistui, svarbu formuoti išankstinę nuomonę. Dar svarbiau, kad toji nuomonė įmonės atžvilgiu būtų kuo palankesnė. Tekstas neapsiriboja vien informavimo tikslu, siekiama šališkai reprezentuoti, sudominti, palenkti į savo pusę, todėl geriausiai komercinių tekstų kūrėjo tikslą įvardijantis žodis – parduoti.

Komercinių tekstų kūrėjas – jūsų įmonės konsultantas komunikacijos klausimais. Tai žmogus, kuriam rūpi įmonės pozicija rinkoje, potencialių klientų pirkimo motyvai, patikimumą lemiantys rodikliai ir pan. Jis iš anksto žino, kokios reakcijos galima tikėtis iš skaitytojų. Norint parengti gerą pardavimo tekstą, reikia išmanyti komercijos, marketingo, ekonomikos, sociologijos, psichologijos bei lingvistikos disciplinas, suprasti reklamos aspektus ir tinkamai pasirinkti įtikinimo įrankius. Komerciniuose tekstuose manipuliuojama informacija ir emocijomis, pataikaujama užsakovo bei pirkėjo norams.

Prieš kreipdamiesi į žurnalistą arba komercinių tekstų rašytoją, apsvarstykite, kokio pobūdžio teksto jums reikia: pranešimo spaudai, komercinio pasiūlymo, naujienlaiškio, el. svetainės turinio ar įmonės, jos prekių ir paslaugų aprašymų? Pagalvokite, kokių tikslų tekstais norite pasiekti: informuoti ar parduoti, pateikti objektyvias naujienas ar skatinti veikti? Visa tai apsvarstę, pasirinkite tinkamą žmogų šiems komunikaciniams tikslams pasiekti.

Evelina Jakutytė

Evelina Jakutytė

Kūrybinga rašytoja, besidominti asmeniniu augimu, psichologija ir harmoningu gyvenimo būdu. Savo tekstuose ji siekia atrasti pusiausvyrą tarp kasdienio gyvenimo iššūkių ir vidinės ramybės, ieškodama ne tik atsakymų, bet ir įkvėpimo keliančių klausimų.

Susiję Pranešimai

Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone
Patarimai

Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone

Paskelbė Evelina Jakutytė
2025-12-21
Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono
Prekių apžvalgos

Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono

Paskelbė Evelina Jakutytė
2025-12-21
Štai kodėl ant kiekvieno M&M saldainio yra „M“ žymėjimas
Įdomūs faktai

Štai kodėl ant kiekvieno M&M saldainio yra „M“ žymėjimas

Paskelbė Lukas Juodagalvis
2025-12-21
Kitas įrašas
Verslo plano funkcijos

Verslo plano funkcijos

Rekomenduojame

trumpi sėkmės palinkejimai

Trumpi sėkmės palinkėjimai: širdingi žodžiai tau

2024-11-19
Slovo pacana

Slovo pacana serialas

2024-12-24
Mendelejevo lentelė

Mendelejevo lentelė

2024-11-19
Eglės dekoracijos patarimai 2024 metais

Eglės dekoracijos patarimai 2024 metais

2024-10-31
Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone

Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone

2025-12-21
Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono

Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono

2025-12-21
Štai kodėl ant kiekvieno M&M saldainio yra „M“ žymėjimas

Štai kodėl ant kiekvieno M&M saldainio yra „M“ žymėjimas

2025-12-21
Dešimt labiausiai policijos prižiūrimų miestų Amerikoje

Dešimt labiausiai policijos prižiūrimų miestų Amerikoje

2025-12-21
Baltas logotipas

Įžvalgų tinklaraštis verslo, technologijų, finansų ir kitomis aktualiomis temomis.

Naujausi įrašai

  • Kaip atšaukti arba redaguoti „iMessage“ žinutę „iPhone“ telefone
  • Štai kodėl visi tiesiog alpsta dėl šio tobulinančio odą retinolio kūno losjono
  • Štai kodėl ant kiekvieno M&M saldainio yra „M“ žymėjimas

Naudinga

  • Būsto paskolos skaičiuoklė
  • Savaitės vardadieniai
  • Vardadieniai rytojaus
  • Vardadieniai šiandien
  • Vardadieniai šiandien ir rytoj
  • Zodiako ženklų suderinamumas

Kita

  • Apie mus
  • Privatumo politika
  • Reklama

2021 - 2025 © Copyright Ebiz.lt. All Rights Reserved.

Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Apranga
  • Augalai
  • Augintiniai
  • Automobiliai
  • Įdomu
  • Investavimas
  • Kelionių patarimai
  • Namai
  • Patarimai
  • Pinigai

2021 - 2025 © Copyright Ebiz.lt. All Rights Reserved.