Tradicinė rinkodara kas minutę darosi vis mažiau efektyvi; kaip į ateitį mąstantis rinkodaros specialistas žinote, kad turi būti geresnis būdas.
Turinio rinkodara yra strateginis rinkodaros metodas, orientuotas į vertingo, aktualaus ir nuoseklaus turinio kūrimą ir platinimą, siekiant pritraukti ir išlaikyti aiškiai apibrėžtą auditoriją ir, galiausiai, paskatinti pelningus klientų veiksmus.
Užuot siūlę savo produktus ar paslaugas, teikiate tikrai aktualų ir naudingą turinį savo potencialiems klientams, kad padėtumėte jiems išspręsti problemas.
Turinio rinkodarą naudoja pirmaujantys prekių ženklai
Kasmetiniai tyrimai rodo, kad didžioji dauguma rinkodaros specialistų naudoja turinio rinkodarą. Tiesą sakant, jį naudoja daugelis žinomų pasaulio organizacijų, įskaitant P&G, Microsoft, Cisco Systems ir John Deere. Jos taip pat kuria ir vykdo mažos įmonės ir vieno asmens parduotuves visame pasaulyje. Kodėl? Nes tai veikia.
Turinio rinkodara naudinga jums ir jūsų klientams
Konkrečiai, yra keturios pagrindinės priežastys ir pranašumai, kodėl įmonės naudojasi turinio rinkodara:
- Padidėję pardavimai
- Išlaidų taupymas
- Geresni klientai, kurie turi daugiau lojalumo
- Turinys kaip pelno centras
Turinys yra rinkodaros dabartis ir ateitis
Grįžkite ir dar kartą perskaitykite turinio rinkodaros apibrėžimą, bet šį kartą pašalinkite aktualų ir vertingą. Tai yra skirtumas tarp turinio rinkodaros ir kitų informacinių šiukšlių, kurias gaunate iš įmonių, bandančių jums parduoti „daiktus“. Įmonės visą laiką mums siunčia informaciją – tiesiog dažniausiai ji nėra labai aktuali ar vertinga. Štai kodėl turinio rinkodara yra tokia intriguojanti šiandieninėje aplinkoje, kai vienam asmeniui per dieną tenka šimtai rinkodaros pranešimų.
Rinkodara neįmanoma be puikaus turinio
Nepriklausomai nuo to, kokią rinkodaros taktiką naudojate, turinio rinkodara turėtų būti jūsų proceso dalis, o ne kažkas atskiro. Kokybiškas turinys yra visų rinkodaros formų dalis:
- Socialinės žiniasklaidos rinkodara: turinio rinkodaros strategija yra prieš jūsų socialinės žiniasklaidos strategiją.
- SEO: paieškos sistemos apdovanoja įmones, kurios skelbia kokybišką, nuoseklų turinį.
- PR: sėkmingos PR strategijos turėtų spręsti skaitytojams rūpimus klausimus, o ne jų verslą.
- PPC: kad PPC veiktų, reikia puikaus turinio.
- Atvykimo rinkodara: turinys yra labai svarbus norint pritraukti srautą ir potencialius klientus.
- Turinio strategija: Turinio strategija yra daugelio turinio rinkodaros strategijų dalis.