Ar žinote, kodėl vienas žymiausių keptos vištienos restoranų pasaulyje pakeitė savo pavadinimą? Per daugelį metų apie šį sprendimą sklandė įvairių gandų ir spėlionių, tačiau tikroji priežastis gali nustebinti net ir didžiausius šio tinklo gerbėjus.
Kai viskas prasidėjo
Pirmieji keptos vištienos restorano žingsniai buvo žengti dar 1930-aisiais. Tuo metu, Kentucky valstijoje, pakelėje atsidarė nedidelė užeiga, kurioje lankytojai galėjo paragauti išskirtinės keptos vištienos pagal ypatingą receptą. Žmogus, kuris viską pradėjo, iki tol buvo išbandęs įvairiausių profesijų ir net tarnavo kariuomenėje, tačiau būtent vištienos recepto tobulinimas jam atnešė šlovę. Jau 1939 metais buvo išrasta prieskonių kombinacija, kuri ir šiandien saugoma paslaptyje.
Pavadinimo pasikeitimai: kaip ir kodėl?
Oficialus restorano pavadinimo sutrumpinimas į KFC įvyko 1991 metais. Toks žingsnis buvo natūralus – klientai jau ir anksčiau dažnai vartojo trumpinį. Bendrovė siekė modernizuoti įvaizdį ir pritraukti naujų lankytojų, o kartu padaryti pavadinimą trumpesnį ir patrauklesnį.
Taip pat svarbu buvo tai, kad pačiame pavadinime neliko žodžių, tiesiogiai nurodančių į keptą vištieną. Tai leido restoranui drąsiau pristatyti platesnį meniu, o klientai buvo kviečiami išbandyti ir kitus patiekalus, ne tik vištieną.
Apie legendas ir paslaptis
Pavadinimo pakeitimas sulaukė nemažai dėmesio. Ne vienam kilo įvairių abejonių – žmonės spėliojo, ar tikroji priežastis nėra slepiama. Internete ėmė verstis sąmokslo teorijų banga, nuo pačių fantastiškiausių iki labiau tikroviškų versijų.
Nors gandai kai kuriems atrodė įtikinami, ištikimi restorano lankytojai liko ištikimi – jų meilės išskirtinio skonio vištienai niekas nesumažino.
Esminiai faktai apie šio pavadinimo pokytį
- Pavadinimo pasikeitimas įvyko 1991-aisiais, kai buvo nuspręsta atnaujinti prekės ženklą.
- Trumpesnis pavadinimas buvo lengvai įsimenamas ir jau plačiai vartotas pačių klientų.
- Restoranas siekė parodyti, kad siūlo ne tik keptą vištieną, bet ir kitus patiekalus.
- Pavadinimo pasikeitimas įkvėpė daugybę gandų ir istorijų, tačiau pagrindinė priežastis buvo aiški – noras prisitaikyti prie kintančių klientų poreikių ir rinkos.