„Ryanair“ planuoja sparčią plėtrą, nes užsakys iki 300 naujų „Boeing“ lėktuvų

„Ryanair“ planuoja sparčią plėtrą, nes užsakys iki 300 naujų „Boeing“ lėktuvų

Sandoris, kurio vertė siekia kelis milijardus dolerių, dėl 737-Max-10 gali suteikti pigių skrydžių bendrovėms galimybę padvigubinti savo pajėgumus ir sukurti net iki 10 000 naujų darbo vietų.

Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ ketina užsakyti iki 300 naujų „Boeing“ lėktuvų, kurie padės jai per ateinantį dešimtmetį beveik padvigubinti keleivių skaičių. Bendrovė pranešė apie 40 mlrd. USD vertės sandorį su „Boeing“, kuriame numatoma 150 „Max-10“ lėktuvų užsakymas su galimybe pristatyti dar 150 lėktuvų ateityje. Tai yra didžiausias „Boeing“ prekės JAV rinkai užsakymas, nors jo tikslios sąlygos nėra viešos. „Ryanair“ neseniai gavo naujausius „Max“ lėktuvus, kuriuos jie vadino „žaidimų keitikliais“ dėl mažo degalų suvartojimo ir mažų sąnaudų vienam keleiviui. Naujieji „Max-10“ lėktuvai yra 10% didesni už šiuos lėktuvus.

Ryanair planuoja atnaujinti savo senus 737NG lėktuvus naujais Max-10 modeliais, kurie suteiks 40 papildomų sėdimų vietų ir sumažins degalų suvartojimą. Bendrovė jau pasirašė 40 mlrd. USD vertės sutartį su Boeing, pagal kurią užsisakys 150 Max-10 lėktuvų, su galimybe gauti papildomų 150 lėktuvų ateityje. Šis sandoris turėtų leisti Ryanair padvigubinti keleivių skaičių per artimiausius 10 metų ir sukurti daugiau nei 10 000 naujų darbo vietų. Naujieji lėktuvai yra taip pat efektyvesni ir aplinkai draugiškesni. Nors Ryanair negavo tokių pačių sąlygų kaip anksčiau, bendrovė vis dar tikisi sutaupyti ir išlaikyti konkurencingas kainas. Ryanair ir Boeing vadovai pripažino šį sandorį kaip vieną iš labiausiai produktyvių komercinės aviacijos istorijoje.

„Ryanair” oro linijų vadovas Eddie Wilsonas pabrėžia, kad naujausi „Max” lėktuvų modeliai yra ypač svarbūs dėl tvarumo aspekto. Jis pažymėjo, kad keisti kuro rūšis arba sistemas yra sudėtinga ir kad pirmiausia reikia siekti sumažinti kuro suvartojimą ir triukšmą.

Wilsonas taip pat išreiškė „Ryanair” tikslus augti ateityje, ypač Rytų Viduržemio jūros regione ir kai kuriuose Šiaurės Afrikos kraštuose, kur turizmas gali dvigubai augti, taip pat Skandinavijoje, kur yra pakankamai vietos, o esami vežėjai yra silpni.

Jis tikisi, kad aviacija pasveiks po nuosmukio, o Europos aplinka bus stabilesnė, ypač jei Ukrainos krizė bus išspręsta, ir kad tai skatins ekonomikos augimą.