Jokia paslaptis, kad dažnai oro linijos patiria bankrotus. Tarkime ,,American Airlines” , ,,Delta” ir ,,United” vienu metu pateikė bankroto bylas, tačiau visos atsigavo kai susijungė su kitomis oro linijomis. Yra labai didelis sąrašas, kurioms avialinijoms nepavyko išvengti bankroto. Dažnai žmonėms kyla klausimas, kodėl oro linijų paslaugos tokios reikalingos visame pasaulyje, o jos patiria bankrotus ir didžiulius nuostolius?
Nepelningos oro linijos ir toliau skraidina
Dauguma nuostolingų oro linijų dirba ir toliau, bei nepaiso didelių nuostolių. Tai yra, nes įvairios suinteresuotos šalys negali sau leisti jų uždaryti. Uždarius nepelningą aviakompaniją, tūkstančiai žmonių tiesiog prarastų savo darbo vietas, bei šimtai tūkstančių keliautojų patirtų nepatogumus. Aviakompanijų kreditoriai patiria tiesiog milijoninius nuostolius. Taip pat negali uždaryti kai kurių kompanijų, nes jos tiesiog yra nacionalinis pasididžiavimas ir niekas nenori to prarasti.
Klestinčios aviakompanijos uždarymas būtų politiškai nemalonus sprendimas, todėl vyriausybės dažnai suteikia finansinią pagalbą, kad galėtų toliau tęsti skrydžius. Sunkumus patiriančios oro linijų kompanijos privalo laikytis griežtų kainų, o tuomet stipresni pramonės žaidėjai patiria neigiamą poveikį dėl kainų nustatymo galios trūkumo.
Didėlės išlaidos
Lėktuvai yra labai brangūs, o oro linijos privalo ir toliau mokėti dideles nuomos mokesčius arba atidavinėti paskolos mokėjimus, nepaisant minuso. Dideli komerciniai lėktuvai gali tarnauti net 30 metų. Oro linijų kompanijoms taipogi reikia daug darbo jėgos, kad galėtų vykdyti savo operacijas, todėl atsiranda didelės darbo užmokesčio išlaidos, kurios prisideda prie fiksuotų išlaidų, kurias tenka patirti kiekvieną mėnesį. Naftos kainos pastoviai kinta, todėl atsiranda nepastovumas, kuris sukelia didelius iššūkius. Kadangi naftos kaina vis labiau auga, akivaizdu, kad tik nedaugelis oro linijų gali įveikti šią didžiulę kliūti dėl didelių sąnaudų.
Kiti dalykai gali lemti paklausą
Oro linijų pramonė yra ypatingai pažeidžiama dėl išorinių dalykų, panašių į terorizmus, politinius nestabilumus, stichines nelaimes, kurios smarkiai paveikia įmonių ir pačių keleivių poreikius. Tarkime 2010 m. balandžio mėnesį oro linijų bendrovės patyrė daugiau nei 2 milijardus dolerių nuostolių dėl Europos oro erdvės uždarymo, kurį sukėlė didžiuliai pelenų debesys po ugnikalnio išsiveržimo Islandijoje.
Prasto aptarnavimo reputacija
Dažnai būna ilgos eilės dėl saugumo procedūrų registracijos metu, nepatogūs tvarkaraščiai, ankštos vietos, prastas aptarnavimas. Keliautojų skundų sąrašai būna labai ilgai. Oro linijoms yra labai sunku nustatyti didesnes kainas, kad galėtų pelningai dirbti.
Oro linijos teikia labai svarbias paslaugas, kurios reikalingos daugumai žmonių. Tačiau nuostolingas keleivių skraidinimas, išpūsta sąnaudų struktūra, prastų paslaugų reputacija yra pagrindinės kliūtys pelningumui. Nors nedaug pigių skrydžių bendrovių sugeba uždirbti, tačiau pelningų oro linijų yra labai nedaug.