Ieškote galimybių, kur dar galima sumažinti įmonės išlaidas? Tekstai jūsų verslui galėtų būti ta niša, kurios dar neišnaudojote. Šiame įraše rasite atsakymus į klausimą, kaip galima sutaupyti rašant tekstus įmonės blog’o įrašams, naujienlaiškio straipsniams ar komerciniams pasiūlymams.
Kiek kainuoja jūsų laikas?
Nors daugelis kaštus skaičiuoja tam tikra valiuta, tačiau labai svarbios – laiko sąnaudos. Norint parengti tekstą, kuris efektyviai didintų pardavimus, reikia skirti nemažai laiko. Nors jūsų tiesioginis darbas yra susijęs su tam tikra svarbia įmonei veikla, tačiau jūs reguliariai rašote įvairius reikiamus tekstus.
Laiką, kurį skiriate tekstų rašymui, galite išnaudoti taktinių pardavimo veiksmų planavimui arba konkurentų paslaugų analizei. Bet neskiriate, nes užsiimate jums pagal pareigybes nepriklausančia veikla. Taigi, kuris darbas jums yra svarbesnis ir kuriam teiktumėte pirmenybę, jei galėtumėte pasirinkti?
Darydami darbus, kuriuos geriausiai išmanote, jūs sutaupote savo laiką, o rezultatas būna toks, kokio ir siekiate. Tekstų rašymas, kuriam buvo skirtas tam tikras laikas, gali būti įvertintas pinigine išraiška. Čia svarbiausia palyginti, kiek pinigų galėjote uždirbti įmonei, kol rašėte reikiamą tekstą.
Pigiausiai tekstus rašo biuro administratorės, bet ar tai geriausia alternatyva?
Administratorės arba sekretorės paprastai atlieka daug įvairių darbų, o taip pat joms tenka rašyti įvairius pasiūlymus ar verslo laiškus. Nors papildomai darbuotojams už tai nereikia mokėti, tačiau nuo to dažnai nukenčia tekstų kokybė. Taigi, kam duoti rašyti – specialistui ar administratorei?
Jeigu tekstas, kurį rengia tam tikras įmonės darbuotojas (sekretorė, vadybininkas ar įmonės vadovas), nėra labai svarbus ir nelemia įmonės pardavimų, ryšių su partneriais stabilumo, tuomet užtenka paprasto informacijos perdavimo. Tačiau tekstas, skirtas aktyviems pardavimams arba partnerystei užmegzti, yra kur kas daugiau nei įprasta žinutė.
Parašyti geram tekstui yra reikalingi įgudžiai
Tekstai verslui reikalauja tam tikrų įgūdžių ir žinių, kurias panaudojus tinkamai, komerciniai tekstai iš tiesų padeda parduoti, įtikinti ar pasiekti kitų tikslų. Specialistai, kurių Lietuvoje nėra daug, jūsų įmonei gali sutaupyti ne tik laiko, bet ir pinigų, nes kiekvienas negautas užsakymas – tai prarastas pelnas. Tegu neprofesionalūs tekstai negadina sėkmingos įmonės veiklos.
Jūsų laikas, darbuotojų kompetencijos trūkumas verslo tekstų parengimui yra per didelė prabanga. Profesionalo samdymas po kurio laiko atsipirks su kaupu, o jūsų darbuotojai galės dirbti tai, ką geriausiai išmano.