Lėktuvų bilietų kainos yra labai nepastovios – vieną dieną skrydis gali kainuoti 300 USD, o kitą dieną – 600 USD. Tereikia paklausos padidėjimo arba skrydžio, kad būtų pasiektas tam tikras procentas parduotų vietų pagal algoritmą, kuris nustato skrydžių kainas, kad padidintų tarifus.
Paskutinės minutės keliautojams kainos gali būti ypač nestabilios, nes oro linijos žino, kad verslo keliautojai yra pasirengę mokėti didelius pinigus už paskutines kelias vietas. Paskutinės minutės laisvalaikio keliautojai linkę nukentėti – tai yra, nebent jie turi apdovanojimų mylių arba oro linijų taškų, kuriuos reikia panaudoti. „Jei mokate grynaisiais, tai gali būti juokingai brangu užsakant paskutinę minutę, tačiau mokėdami taškais ir myliomis dažnai galite matyti tą pačią apdovanojimo kainą, kurią būtumėte mokėję, jei rezervuotumėte kelis mėnesius iš anksto – ne visada, bet dažnai“, – sakė Katy. Nastro, kelionių ekspertas ir „Going“ atstovas spaudai Kelionės + Laisvalaikis. “Kai grynųjų pinigų kainos yra didelės, o tai paprastai būna paskutinė minutė, tai iš tikrųjų yra vieta, kur jūs gaunate daugiausiai pinigų, kai naudojate apdovanojimus. Kol yra laisvų vietų, Nastro teigė, kad oro linijos paprastai leis keliautojams naudotis savo taškais iki išvykimo dienos. Be to, kai skrydis beveik baigsis, apdovanojimų vietų skaičius gali būti apribotas, o „kai kurios oro linijos taip pat ima mokesčius už užsakymo iš arti arba padidina ridos išlaidas skrydžiams per ateinančias 30 dienų“. Trumpai tariant, galima užsisakyti paskutinės minutės skrydį su taškais ar myliomis – ir paprastai tai yra geresnis pasiūlymas nei mokėjimas grynaisiais, tačiau norint rasti gerą pasiūlymą, reikia tam tikrų žinių. Štai keletas patarimų, kuriuos Nastro ir „Going“ komanda siūlo nepamiršti.
Oro linijų bendrovės paprastai išleidžia apdovanojimų vietas po metų, o apdovanojimų užsakymai atidaromi iki paskutinės minutės.
Paprastai oro linijos paskelbia savo skrydžių tvarkaraštį prieš metus, o apdovanojamas sėdimas vietas netrukus po to. Pavyzdžiui, „Air France“ išleidžia savo apdovanojimų kainas prieš 359 dienas, o „Delta Air Lines“ laukia iki 331 dienos iki išvykimo. (Kiekvienos oro linijų bendrovės apdovanojimų kalendoriaus išleidimo datą rasite čia.) Jei keliaujate paskutinę minutę, greičiausiai vis tiek bus apdovanojimų vietų, tačiau jų gali nebūti konkrečiame skrydžiui arba jūsų pageidaujamoje paslaugų klasėje. „Oro linijų bendrovės paprastai nepanaikina galimybės užsisakyti skrydį su taškais ir myliomis. Galite užsisakyti net išvykimo dieną”, – T+L sakė Nastro ir Danielis Burnhamas, „Going” vyresnysis produktų operacijų specialistas. „Tačiau kadangi daugeliu atvejų yra ribotų vietų, kurias galima užsisakyti su myliomis, bet kuris konkrečias skrydis ar paslaugų klasė paskutinės minutės gali būti arba ne.
Tikėtina, kad jūsų mylias ar taškus geriausiai panaudos ne tos aviakompanijos, su kuriomis juos naudojate.
Dauguma oro linijų priklauso vienam iš trijų pagrindinių oro linijų aljansų: Star Alliance, Oneworld arba Skyteam. Pavyzdžiui, „United Airlines“ yra „Star Alliance“ dalis, todėl ji, be kita ko, parduos „Lufthansa“ ir „Air Canada“ skrydžius. Apgaulė ta, kad kiekviena oro linijų bendrovė savo ir partnerių skrydžius nustato skirtingai, todėl „United“ skrydis iš tikrųjų gali būti pigesnis užsakant per „Air Canada“. Tai dar labiau atsilieka su kelionių apdovanojimais, kai Nastro ir Burnhamas teigė, kad „geriausią apdovanojimo kainą už konkretų skrydį dažnai galima užsisakyti tik per kitą aviakompaniją partnerę“. Taip, jūs perskaitėte teisingai. Jie paaiškino, kad „jei norite skristi „Delta“, užsakymas tiesiogiai per „Delta SkyMiles“ dažnai yra pati blogiausia vertė, nors ji turės daugiausiai turimų atsargų. Paprastai pigiau užsakyti tuos pačius skrydžius per „Virgin Atlantic Flying Club“. Tačiau dauguma oro linijų išleidžia ribotą skaičių pigesnių apdovanojimo bilietų, kuriuos galima užsisakyti per jų aljanso partnerius (pvz., Delta ir Virgin Atlantic atveju), ir didesnį skaičių brangesnių apdovanojimo bilietų, kuriuos galima užsisakyti tik per savo lojalumo programą. Tai reiškia, kad paskutinės minutės keliautojams gali tekti naudoti daugiau mylių ar taškų ir užsisakyti tiesiogiai iš oro linijų, nors ne visada.
Jei skrendate ne iš didelio oro uosto, jums gali tekti šiek tiek įsilaužti į skrydį, kad rastumėte gerą apdovanojimo vietą.
Nastro pažymėjo, kad jei skrendate iš mažesnio oro uosto ir jungiatės per pagrindinį centrą, pvz., Čikagą ar Niujorką, jūsų mažo pradinio oro uosto įtraukimas gali apriboti, kokį apdovanojimą matote. „Pavyzdžiui, net jei kelionė prasideda Indianapolyje, niekada nepradedate apdovanojimų paieškos iš Indianapolio tarptautinio oro uosto (IND), nes tada galite gauti paieškos variklius, kurie paslėptų pasiekiamumą iš tokių oro uostų kaip Čikaga, Torontas ar Niujorkas vien todėl, kad jie neprilygsta IND apdovanojimui centrui“, – sakė ji. Pavyzdžiui, jei skrendate iš Indianapolio į Frankfurtą, jums gali tekti užsisakyti atskirą skrydį tarp Indianapolio ir Čikagos, kad gautumėte apdovanojimo kainą tarp Čikagos ir Frankfurto.
Norėdami rasti geriausias apdovanojimų kainas, patikrinkite vieną oro linijų bendrovę kiekviename aljanse arba naudokite svetainę, kurioje tikrinamos įvairios atlygio programos.
Trijų pagrindinių JAV oro linijų – „United“, „American Airlines“ ir „Delta“ – patikrinimas yra gera vieta pradėti apdovanojimo vietos paieškas. Kiekviena iš šių oro linijų yra susieta su skirtingu aljansu, todėl bus rodomi visi jų partnerių oro linijų skrydžiai. Tačiau atminkite, kad užsakymas per United, American ir Delta nebūtinai yra pigiausias būdas iš tikrųjų užsisakyti apdovanojimų skrydį. Jei jūsų taškai yra lankstūs, taip pat galite naudoti tokias svetaines kaip point.me arba seats.aero, kurioje ieškoma daugumos oro linijų bendrovių ir lojalumo programų. Jei einate šiuo maršrutu, Nastro pažymėjo, kad vis tiek norėsite pasitikrinti tiesiogiai su oro linijų bendrove, nes svetainėse ne visada yra pati naujausia informacija.
Jei jums nėra realu nuolat tikrinti apdovanojimus, yra paslaugų, kurios tai padarys už jus.
Jei nuoseklios apdovanojimų vietų paieškos (ir reguliaraus tikrinimo) nėra, peržiūrėkite „Elite“ narystės pakopą naudodami „Going“. Jie jums praneš, kai pasirodys geras apdovanojimo bilietas, kartu su taškais ir nuoroda, kaip užsisakyti. Jie taip pat siųs jums skrydžių pasiūlymus taip reguliariai, kaip norite. (Be to, jie žinomi dėl „klaidingų kainų“, pvz., 63 USD vertės skrydžio pirmyn į Čilę arba 249 USD verslo klase į Europą, keliu.)