Jokia paslaptis, kad socialinė žiniasklaida yra labai stiprus įrankis mažoms įmonėms, kad jos padidintų savo svetainių srautą ir sugeneruotų naujus klientus ir padidintų pajamas. Iš visų galimų socialinės žiniasklaidos platformų „Facebook“ skelbimai yra pirmasis rinkodaros specialistų pasirinkimas skaitmeninei reklamai. ,,Facebook” platforma yra daugiau, nei tik palaikyti ryšį su savo artimaisiais. 2019 metais ,,Facebook” skelbimų parodymų skaičius išaugo net 37 procentais. Ir kiekvieną dieną būna aktyvių vartotojų daugiau nei 1,62 milijardo.
Taikymas jūsų auditorijai ir ne tik
,,Facebook” reklamos kampanija gali būti labai galinga, dėl daug skirtingų priežasčių. Tačiau svarbu, kaip skelbimai gali būti pritaikyti konkrečiai ir jums svarbiai demografinei grupei. Svarbu pritaikyti skelbimus ne vien pagal miestus, bet ir pagal kitus veiksnius, tokius kaip amžius, lytis, pomėgiai, elgsena, ryšiai. Be to, „Facebook“ suteikia jūsų smulkiajam verslui galią išaugti už jūsų tikslinės auditorijos ribų, sukurdama „panašias auditorijas“, kurios pirko panašiai kaip ir dabartiniai jūsų klientai. Šiuos sąrašus galima tinkinti ir jie yra vertingas įrankis mažoms įmonėms, siekiant ne tik padidinti parodymą, bet ir tuo pačiu metu pagerinti įtraukimą bei pajamas iš skelbimų.
Reklamos per įvairias priemones
Ne mažiau galingos yra daugybė įvairių „Facebook“ siūlomų skelbimų parinkčių. Priešingai daugeliui iš mūsų pažįstamų paprastų iššokančiųjų skelbimų, „Facebook“ siūlo:
- Paveikslėlių skelbimai.
- Vaizdo įrašų skelbimai.
- Istorijos skelbimai (story).
- Kolekcijos skelbimai ir dar daugelis kitų.
Šiais laikais nebėra taip lengva išreklamuoti savo norimą produktą. Todėl svarbu ir pats skelbimo pateikimas, nes tai turės įtakos paspaudimų rodikliams ir juos galite stebėti naudojant ,,Facebook” reklamos kampanijos įrankius. Žinodami, kokią metriką analizuoti, galėsite nustatyti sėkmingus kampanijos aspektus ir sritis, kurias reikia tobulinti.
Pakartotinė rinkodara yra geriausias jūsų turtas
Pakartotinė rinkodara – tai procesas, kai jūsų įmonės skelbimas rodomas asmeniui, kuris jau kažkaip susidomėjo jūsų prekės ženklu. Tai puiki strategija, kuomet siekiama būti potencialaus kliento galvoje ir jam vis apie tai priminti. Net jei jie nebuvo pasiruošę pirkti per pirmąjį apsilankymą jūsų svetainėje arba sąveikaudami su jūsų programa mobiliesiems, jie vis tiek matys jūsų skelbimus naršydami „Facebook“ – tai dar kartą padidins įsitraukimą ir padidins jūsų CVR tris ar daugiau kartų. atvejų.
Apibendriname
Todėl į mūsų klausimą Ar verta rinktis Facebook ads-reklamą mažam verslui? Galime drąsiai teigti , kad apsimoka.