Socialinė žiniasklaida yra platforma, leidžianti beveik kiekvienam reklamuoti save ir savo talentus. Tai pagimdė naują interneto įžymybių veislę, dar žinomą kaip socialinės žiniasklaidos influenceriai. Stambūs prekių ženklai ir įmonės bendradarbiauja su influenceriais, siekdami parduoti savo produktus ir paslaugas. Tačiau susidoroti su ego ir didelėmis influencerių kainomis kartais gali būti šiek tiek problemų. Bet ką daryti, jei būtų galima panaudoti šiuolaikines technologijas, kad sukurtų pagal prekės ženklą pritaikytą influencerį ir būtų itin ekonomiškas? Tokia istorija apie pirmąjį ispanų dirbtinio intelekto modelį Aitana! Pažiūrėkime, kaip agentūra nusprendė panaudoti dirbtinį intelektą, kad sukurtų kitą didelę interneto sensaciją.
Aitana yra alternatyva žmonių modeliams ir influenceriams
Bendravimas su influenceriais ir modeliais buvo nusivylęs Rubén Cruz, agentūros „The Clueless“, kuri dabar yra AI modelių agentūra, įkūrėjui. Dėl jų populiarumo, įtemptų tvarkaraščių ir asmeninių reikalavimų darbas su jais tapo iššūkiu kasdien. Jis ir viena iš įkūrėjų Diana Núñez norėjo būdo dirbti nesusidūrę su kitų žmonių ego ar jų vis didėjančiomis kainomis. Įvertinę turimus įrankius, jie sugalvojo savo didžiulę idėją: sukurti virtualų influencerį ir modelį naudojant AI. Taip gimė pirmasis Ispanijos dirbtinio intelekto modelis Aitana!
2024 m. sausio mėn. „Aitana“ turi 274 000 sekėjų Instagramas. Rankena @fit_aitana yra užpildyta pirmojo Ispanijos AI modelio nuotraukomis įvairiose vietose ir dėvint skirtingą aprangą. Jos tikroviški bruožai ir ryškiai rausvi plaukai liudija, kiek dirbtinis intelektas pagerėjo per pastaruosius kelerius metus. Tiek, kad neretai žmonės galvoja, kad Aitana yra tikras žmogus!
Nors Aitana yra dirbtinio intelekto kūrinys, jos gyvenimas kuriamas taip, kad atrodytų kuo įtikinamesnis
„Aitana“ buvo sukurta tam, kad agentūra „The Clueless“ galėtų iškirpti influencerius ir modelius. Rubén Cruz ir Diana Núñez žinojo, kad vien sukurti gražų modelį neužtenka, kad idėja pasiteisintų; jai reikėjo tikros asmenybės ir gyvenimo, su kuriuo žmonės galėtų susieti. Aitanos kilmės istorijoje teigiama, kad ji yra 25 metų modelis iš Barselonos, Ispanijos. Agentūra renkasi kas savaitę, kad nuspręstų dėl veiklos, gyvenimo būdo pasirinkimų ir būsimų pirmojo Ispanijos AI modelio krypčių, labai panašių į influencerių naudojamas socialinės žiniasklaidos strategijas.
Tačiau skirtumas tas, kad nereikia kelionių ir fotosesijų. Visas turinys gaunamas iš dirbtinio intelekto ir dizaino ekspertų komandos, kuri naudoja „Photoshop“ kurdami realaus gyvenimo scenarijus „Aitana“. Agentūra atliko tokį gerą darbą, kad neįvardytas garsus lotynų kalbos aktorius susisiekė su agentūra, kad pakviestų Aitaną į pasimatymą! Nuo to laiko su agentūra susisiekė įvairūs prekės ženklai, norintys sukurti individualų AI modelį, kuris taptų jų verslo veidu. Aitana kas mėnesį vidutiniškai atneša 3000 eurų (daugiau nei 3200 JAV dolerių), o didžiausios iki šiol jos pajamos yra 10 000 eurų (daugiau nei 10 800 JAV dolerių). Šios pajamos gaunamos iš reklamos socialiniuose tinkluose ir sporto priedo prekės ženklo rėmimo. Jos sėkmė paskatino agentūrą sukurti antrą AI modelį, pavadintą Maia.
Pirmasis Ispanijos AI modelis reiškia didėjančią AI įtaką visose pramonės šakose
Aitana kas mėnesį vidutiniškai atneša 3 000 EUR (apie 3 300 USD), o didžiausios iki šiol jos pajamos yra 10 000 EUR (apie 10 900 USD). Nors Aitanos vaidmuo buvo pakeisti influencerius ir modelius agentūrai „The Clueless“, jos kūrėjai nemano, kad AI kūriniai, tokie kaip Aitana, ateityje visiškai pakeistų modelius. Jie sutinka su didžiuliu Aitanos potencialu. Tobulėjant technologijoms, pvz., virtualios realybės akiniams, gali būti įmanoma sukurti pritaikytą patirtį socialinės žiniasklaidos auditorijai naudojant tokius kūrinius kaip Aitana.
Nors Aitana yra pirmasis Ispanijos AI modelis, virtualūs influenceriai nėra nauja koncepcija. Miquela Sousa, žinoma m Instagramas kaip @lilmiquela, yra vienas populiariausių virtualių influencerių platformoje. Prekės ženklai dabar supranta, kaip dirbtinis intelektas gali būti naudojamas kuriant ekonomišką pritaikytą patirtį savo auditorijai. Dirbtinis intelektas sukuria bangavimą įvairiose pramonės šakose – nuo rinkodaros ir reklamos iki farmacijos ir duomenų analizės. Tyrėjai kreipiasi į dirbtinį intelektą dėl jos greičio ir efektyvumo sprendžiant sudėtingą informaciją ir paspartinti mokslinių tyrimų ir plėtros terminus. Kadangi dirbtinis intelektas tampa vis sudėtingesnis, mes tikrai pamatysime, kad jis vis dažniau naudojamas kasdieniame gyvenime.
Kaip ir Aitana, šie AI modeliai taip pat yra socialinės žiniasklaidos pojūčiai
Miquela, patvirtinta dirbtinio intelekto asmenybė „Instagram“, turinti daugiau nei 2,5 milijono sekėjų
Miquela yra viena iš labiausiai sekamų AI influencerių socialinėje žiniasklaidoje.
Vaizdo kreditas: Lilmiquela/Instagram.com