Ar kada susimąstėte, kodėl greitojo maisto tinklas pavadintas būtent taip, kaip jis vadinasi, ir ką reiškia paskutinė didžioji raidė A?
Vardas ir jo reikšmė
Pavadinimo pirmoji dalis, „Chick“, buvo pasirinkta tam, kad aiškiai nurodytų pagrindinį patiekalą – vištieną. Ji yra ne tik žymiausio sumuštinio pagrindas, bet ir pagrindinis šio tinklo baltymų šaltinis.
Kita pavadinimo dalis, „fil-A“, kilusi iš žodžio „fillet“ – taip vadinamas bekaulis mėsos gabalėlis. Tai savotiškas žodžių žaismas, pritaikytas lengvesniam įsidėmėjimui. Įdomu tai, kad rašyba tyčia yra šiek tiek pakeista – sumažinta viena raidė „l“ ir pridėta didžioji raidė „A“, taip sukuriamas išskirtinis prekinis ženklas.
Kodėl būtent didžioji A?
Nors ši raidė užbaigia pavadinimą ir kuria žodžio „fillet“ skambesį, jos prasmė yra dar gilesnė. Didžioji A simbolizuoja aukščiausią kokybę – tarsi užuomina į Grynai Aukščiausios kategorijos vištieną, naudojamą patiekalams ruošti. Tad šis ženklas vartotojams primena apie ypatingą dėmesį maisto kokybei.
Kitos žodžio A reikšmės
Nors pagrindinė idėja yra pabrėžti produktų kokybės standartą, simbolinė A raidė turi ir daugiau prasmių. Ši raidė neretai aptariama kaip nuoroda į „aukštesnį lygį“ – darbuotojai siekia būti paslaugūs ir demonstruoja aukščiausią aptarnavimo kultūrą kasdien.
Kaip keitėsi pavadinimas ir logotipas?
Nors įmonės pavadinimas nuo jos įkūrimo nesikeitė, logotipas per kelis dešimtmečius nežymiai buvo atnaujintas. Pirmasis sumuštinis buvo siūlomas kitos užkandinės meniu, kur jis buvo vadinamas „Chick-fill-a“. Tada logotipe buvo matomas vištos piešinys, juoda kursyvinė rašyba, dvi raidės „l“ ir mažoji „a“.
Vėliau atidarytos pirmosios tinklo užkandinės metu pavadinimas supaprastintas – palikta viena raidė „l“, o „a“ tapo didžiąja. Tokiu būdu buvo dar labiau pabrėžtas kokybės akcentas.
Kodėl logotipas tapo toks atpažįstamas?
Sukurta stilizuota vištiena ir moderni, švari logotipo išvaizda padėjo išsiskirti iš kitų greitojo maisto tinklų. Dėmesys kokybei tapo vizitine kortele, o logotipas tapo lengvai pastebimas ir atpažįstamas įvairiose medijose bei reklamoje. Toks nuoseklumas sustiprino įvaizdį, kurį vartotojai susieja su aukščiausios klasės produktais.
Galbūt didžioji dalis pirkėjų nesigilina į smulkmenas ar dizaino istoriją – jiems svarbiau išsirinkti mėgstamą vištienos sumuštinį. Tačiau būtent aiškūs vizualiniai sprendimai ir nuolat laikomasi kokybės įsipareigojimų užtikrino prekinio ženklo sėkmę šiandien.













