Ar kada pastebėjote, kad vos pamatę ryškiomis spalvomis šviečiantį greitojo maisto restoraną, akimirksniu išalkstate? Tai nėra atsitiktinumas – už garsiojo logotipo slypi psichologija, kuri priverčia jus užsukti vidun. Logotipo istorija Daugelis šiandien neįsivaizduoja šio greitojo maisto tinklo be jo legendinių auksinių arkų. Pirmą kartą jos atsirado netrukus po to, kai atsidarė pirmasis restoranas – tuomet pastato architektas sukūrė dizainą su dviem didžiulėmis arkomis, kurios driekėsi nuo žemės iki pat stogo. Vėliau šios arkos buvo sujungtos į „M“ formą – simbolį, pažįstamą visame pasaulyje, kuris dar ir šiandien puošia restoranų fasadus. Spalvų reikšmė Nedaug kas žino, kad būtent raudona ir geltona spalvos buvo pasirinktos, atsižvelgiant į jų poveikį žmogaus psichologijai. Raudona spalva asocijuojasi su energija, žadina aktyvumą ir netgi šiek tiek padidina širdies ritmą, o tai stimuliuoja apetitą. Geltona spalva siejama su gera nuotaika bei džiaugsmu, taip pat ji yra viena lengviausiai pastebimų dienos metu. Todėl stovėdami prie judrios gatvės, būtent šio tinklo logotipą pamatysite pirmiausia. Mūsų smegenys reaguoja į spalvas greičiau nei į formas ar žodžius. Būtent todėl šis prekių ženklas pasirinko tokias spalvas – jos ne tik priverčia pajusti alkį, bet ir sukelia malonius jausmus, taip paskatindamos užsukti į restoraną. Kaip spalvos pasitelkiamos šiandien Bėgant metams, kompanija pradėjo taikyti spalvų psichologiją ir kituose dizaino aspektuose. Kai kuriuose Europos restoranuose interjeruose pradėta naudoti daugiau žalios spalvos atspalvių – taip siekiama pabrėžti aplinkosaugą bei draugiškumą gamtai. Šis pokytis neatsitiktinis: didėjant dėmesingumui aplinkosaugai, buvo nuspręsta, kad žalia kurs asociacijas su ekologiškumu ir atspindės įsipareigojimą mažinti neigiamą poveikį aplinkai. Taigi matydami šio greitojo maisto tinklo ženklą, nenustebkite, jei iš karto užsimanysite užsukti nusipirkti mėsainio ar dar kokio skanumyno – šį norą sukelia ne tik maistas, bet ir apgalvotas spalvų pasirinkimas.