Didelė dalis pirkėjų džiaugiasi apsilankymais didžiuosiuose prekybos centruose, kuriuose ne tik galima nusipirkti būtiniausių prekių, bet ir pasimėgauti ypatinga atmosfera ar net paskanauti vietoje siūlomų užkandžių. Vis dėlto, iš pirmo žvilgsnio linksmas apsipirkimas ne visuomet atsispindi darbuotojų kasdienybėje. Būtent jie dažnai žino daug daugiau nei atrodo, įskaitant ir tai, kurios pareigos didelėje parduotuvėje yra pačios sunkiausios.
Darbo vieta – viena iš populiariausių
Didelis prekybos centras sulaukė ne vieno įvertinimo kaip viena palankiausių įmonių dirbti. Darbuotojai dažnai teigiamai atsiliepia apie darbo sąlygas. Remiantis darbuotojų apklausomis, daugelis jų rekomenduotų prisijungti draugams, o vadovas vertinamas itin palankiai. Vertinama ir tai, kad įmonė pasižymi geromis atlyginimo sąlygomis, darbuotojams siūlomos įvairios papildomos naudos, užtikrinamas stabilumas bei sudaromos galimybės tobulėti.
Darbas reikalauja pastangų
Nors darbuotojai vertina įmonę ir patys dažniausiai jaučiasi patenkinti, kiekvienos pareigos turi ir savo niuansų. Vieni darbai įvardijami kaip itin sudėtingi, pavyzdžiui, kasininko vieta. Tokia pozicija reikalauja ne tik greitos reakcijos, bet ir gebėjimo paslaugiai bendrauti bei įgyvendinti įvairias akcijas ar programas. Prižiūrėtojų darbas taip pat anaiptol ne visada lengvas – jiems tenka rūpintis kitų komandos narių veikla ir spręsti iškylančius nesutarimus.
Sudėtingiausia pareiga parduotuvėje
Tarp visų darbinių pozicijų viena dažniausiai įvardijama kaip labiausiai alinanti – tai prie įėjimo budinčio darbuotojo pareigos. Šioje vietoje reikia ne tik ilgai stovėti, bet ir nuolat bendrauti su kiekvienu į parduotuvę įžengiančiu žmogumi. Nuolatinis budrumas ir monotoniškas darbas vietoje gali pasirodyti daug sudėtingesnis nei nuolat judant kitose darbo vietose. Ilgas stovėjimas tame pačiame taške neretai labiau išvargina nei aktyvesnė veikla.
Nors iššūkių netrūksta, darbuotojai patenkinti
Nepaisant to, kad kiekvienos pareigos reikalauja skirtingų pastangų ir kartais tenka susidurti su nemaloniais momentais, darbuotojai išlieka patenkinti – įmonei rūpi jų gerovė, atlygio ir naudos sistema vertinama kaip teisinga. Geros darbo sąlygos ir rūpestingumas darbdavio pusėje leidžia darbuotojams jaustis įvertintiems, net jei tenka perimti sunkesnes pareigas.