Dažnas, matydamas ryškias dideles raides „CVS“ ant prekybos ar vaistinės fasado, nesusimąsto, ką jos iš tiesų reiškia. Daugumai šis prekinis ženklas tiesiog asocijuojasi su vaistinėmis ir sveikatos prekėmis, tačiau už šių raidžių slypi prasminga istorija.
CVS reikšmė: kilmės istorija
Ciklu sugrįžkime į 1963 metus, kai buvo atidaryta pirmoji „CVS“ parduotuvė. Įkūrėjai ja pasirūpino norėdami pasiūlyti vartotojams didesnę vertę. Pavadinimas buvo pasirinktas kaip „Consumer Value Stores“ – lietuviškai būtų „Vartotojo vertės parduotuvės“. Toks pavadinimas atsispindėjo ir pradiniame logotipe, kuriame greta trumpinio matėsi ir pilnas pavadinimas. Laikui bėgant trys raidės tapo tokios atpažįstamos, kad žmonės pradėjo jas sieti su kokybe ir patikimumu, nereikalaudami tikslaus paaiškinimo.
Kita universitetuose aptariama reikšmė
Įdomu tai, kad yra ir dar viena šio žodžio interpretacija. Vienas iš buvusių vadovų pabrėžė, jog „CVS“ gali reikšti ne tik „vartotojo vertės parduotuvę“, bet ir atstovauti trims svarbioms gairėms, kuriomis įmonė vadovaujasi – patogumui, vertei ir aptarnavimui. Ši idėja išpopuliarėjo kaip alternatyvus aiškinimas, pabrėžiantis įmonės veiklos principus ir prioritetus klientų atžvilgiu.
Trumpinio prasmės pokyčiai
Per daugelį metų šio prekinio ženklo raidžių prasmė keitėsi drauge su pačia įmone. Nors iš pradžių akronimas buvo siejamas su vartotojo verte, vėliau imta pabrėžti patogumą ir paslaugų kokybę. Dabar šios trys raidės pirmiausia žymi vietą, kur galima rasti sveikatos produktų ir profesionalų aptarnavimą, tačiau pačios raidės tapo tam tikru kokybės simboliu.