Naujas sprendimas grąžinti internetu užsakytas prekes tapo dar paprastesnis: vartotojai jau gali pasinaudoti gerokai didesniu punktų skaičiumi, kur galima atnešti grąžinamus siuntinius. Didelis elektroninės prekybos tinklas sudarė sutartį su viena iš populiariausių fizinių parduotuvių grandinių, tad daliai klientų ši naujovė suteiks dar daugiau patogumo kasdieniuose procesuose.
Grąžinimo punktų plėtra
Daugelis, pirkdami internetu, jau yra susidūrę su siuntos grąžinimo procesu: dažniausiai tenka užpildyti etiketę, supakuoti prekę ir keliauti iki artimiausio pašto skyriaus ar specialaus savitarnos terminalo. Tačiau įgyvendinus partnerystę su fizine prekybos tinklų grandine, šalyje atsirado daugiau nei tūkstantis naujų punktų, kur grąžinti įsigytas prekes galima dar greičiau ir paprasčiau. Šie nauji centrai išsibarstę po visą šalį, tad grąžinimo procesas tapo itin patogus daugeliui pirkėjų.
Nauda abiem verslams
Tokia partnerystė naudingai veikia abi bendroves. Fizinės parduotuvės dabar sulaukia daugiau lankytojų, o internetinis prekybos tinklas užtikrina sklandesnį ir patogesnį prekių grąžinimą pirkėjams. Kol vieni klientai atneša siuntinius grąžinti, jie turi progą apsižvalgyti parduotuvėse ir galbūt net įsigyti naujų prekių. Didėjantis lankytojų srautas itin svarbus prekybos centrų gyvybingumui, ypač tuo metu, kai šios parduotuvės optimizuoja veiklą ir ieško naujų būdų išlaikyti pardavimų apimtis.
Pirkėjų patogumas
Naujoji grąžinimo tvarka eliminuoja daug varginančių žingsnių. Ankstesniu būdu klientai turėjo rūpintis pakuotėmis bei etiketėmis, o dabar užtenka tiesiog atnešti prekę į punktą – viskas atlikta vos per kelias minutes. Toks paprastumas ir patogumas prisideda prie vartotojų lojalumo: grįžę į fizinę parduotuvę, pirkėjai dažnai atranda ir kitas siūlomas prekes, o elektroninės komercijos tinklas gali džiaugtis sklandesniu klientų aptarnavimu.
Papildomi privalumai ir ateities perspektyvos
Šiuolaikinėje prekyboje populiarėja įvairūs bendradarbiavimo modeliai, kai jungiasi skaitmeninės ir fizinės erdvės. Tokios iniciatyvos ne tik išplečia siūlomų paslaugų spektrą, bet ir padidina klientų pasitenkinimą bei skatina dažnesnius apsilankymus. Augantis srautas rodo, kad sprendimas pasiteisino ir tapo naudingu abiems pusėms. Laikantis inovacijų tendencijų, galima tikėtis, kad panašių verslo tandemo pavyzdžių ateityje daugės.