Vienas garsiausių užkandinių tinklų prasidėjo nuo labai paprastos idėjos.
Ši užkandinė išgarsėjo kaip vieta, kur bet kuriuo paros metu galima pasimėgauti sočiais pusryčiais: blynai, kiaušiniai, šoninė, dešrelės, bulvių plokštainiai, sultys ir kava – viskas viename meniu, kurio populiarumas nedingsta jau dešimtmečius.
Įkūrimo istorija
1953 metais du verslininkai atidarė mažą spurgų kioską Kalifornijoje, kurį pavadino „Danny’s Donuts“. Netrukus jų idėja prigijo – po trejų metų prekinis ženklas virto „Danny’s Coffee Shops“. Taip pat išsiplėtė ir darbo valandos, todėl užkandinė tapo traukos centru norintiems pavalgyti bet kuriuo metu. Tuometinis vadovas siekė, kad klientai galėtų gauti skaniausią kavą, šviežiausias spurgas, nepriekaištingą aptarnavimą ir geriausią kainą – o durys būtų atviros visą parą.
Vardo keitimo priežastys
Augant restoranų kiekiui, netrūko ir iššūkių. Kad išvengtų painiavos su kitu tuo metu populiariu tinklu, verslininkai pervadino savo įmonę į „Denny’s Coffee Shops“. Tai padėjo aiškiai atskirti jų restoranus nuo kitų ir užtikrino geresnį atpažįstamumą tarp klientų.
Įtvirtintas pavadinimas
Vos po kelerių metų pavadinimas dar labiau sutrumpėjo – pradėjo veikti tiesiog „Denny’s”. Naujas vardas liko ilgam ir tapo neatsiejama prekių ženklo dalimi. Šis sprendimas pasiteisino: per šešis dešimtmečius tinklas užsiaugino tūkstančius nuolatinių lankytojų ir atidarė daugiau nei 1 700 restoranų.
Nuolatinis augimas
Nuo nedidelio spurgų kiosko iki didžiulio tarptautinio tinklo – ši istorija primena, kad net ir maža verslo idėja gali virsti sėkmingu, žinomu verslu. O paprastas, visą parą veikiantis pusryčių meniu ir šiandien išlieka svarbiausia šios užkandinės žavesio dalimi.