Kaip sukurti pelningą ,,Google Ads” kampaniją

Kaip sukurti pelningą ,,Google Ads” kampaniją

,,Google Ads” yra puikus įrankis, su kurį galite turėti prie savo rinkodaros įrankių, jeigu siekiate turėti pelningą verslą. Turėdami gerą strategiją, galėsite eksponentiškai augti per labai trumpą laiką. Visame pasaulyje, leidžiama milijardai eurų į ,,Google Ads”, o tai reiškia, kad tai yra pelninga. Tačiau norint protingai investuoti į ,,Google Ads” , reikia pirmiausia suprasti kaip jis veikia. Todėl pateikiame jums svarbiausius aspektus.

Supraskite kas yra ROI ir ROAS

Jei norite turėti pelningą ,,Google Ads” kampaniją, reikia jums mąstyti ir matematiškai. Reikia žiūrėti kiek srauto jums būtų sugeneruojama, kiek to srauto konvertuojama ir kiek tai jums kainuotų.

ROI = pajamos – išlaidos / kaina už reklamą

Kad galėtumėte apskaičiuoti tikrąjį ROI, turite pirmiausia žinoti savo pelno maržas. Nepamirškite apskaičiuoti tokių dalykų kaip susijusios išlaidos, įtraukiant naujus potencialius klientus arba atliekant pardavimą.

ROAS = Bendros pajamos / kaina už reklamą

Svarbu suprasti koks modelis jūsų kampanijai yra reikalingas ir suprasti apie jų našumą. Jei jau turite su rinkodara susijusių išlaidų, tuomet galbūt apgalvosite ir ROI modelį.

Apskaičiuokite savo lūžio tašką

ROI ir ROAS supratimas yra labai svarbus, jeigu norite veiksmingai stebėti savo pelningą ,,Google Ads” sistemoje. Apskaičiavę lūžio tašką galite gauti puikų ,,Google Ads” kampanijų etaloną ir tikslą. Taigi, kaip žinoti koks turėtų būti ROI, kad būtų pasiektas nuostolis? Atsakymas yra labai paprastas. Padalinkite pelno maržą iš vieneto.

Tarkime mūsų lūžio apskaičiavimo formulė būtų tokia: Lūžio taškas: 1/.4 = 2,5 arba 250 %

Tai reikštų, kad norint pasiekti lūžį, mums reikia uždirbti 2,50 EUR, už kiekvieną išleistą eurą reklamai. Kyla klausimas kodėl? Tai yra todėl ,kad už kiekvieną 2,50 EUR pajamų jūs gausite tik Eurą ( 40 procentų). Tai reiškia, kad jūs uždirbate 0 Eurų.

Patikrinkite paieškos dažnumą ir gaukite raktinių žodžių įžvalgas

Prieš pradėdami reklamuoti savo kampaniją, pirmiausia reikėtų peržvelgti visą rinką. Peržvelkite metriką, tarkime kiek istorinis vidutinis MUP buvo jūsų tiksliniams raktiniams žodžiams ir kokia yra paieškos apimtis. Pats pagrindinis būdas tai padaryti, tiesiog naudokite ,,Google Keyword Planner”. Šis įrankis gali jums parodyti, kiek reikės finansų, kad išgautumėte norimą rezultatą. Jūs taip pat pamatysite koks yra maksimalus MUP pasiūlymas ir konversijų rodiklis, kuris paveiks jūsų kampanijos našumą. Atlikę šį tyrimą, jums bus lengviau nuspręsti ar su savo biudžetu galite gauti naudos ar ne. Kartais net 5 eurai gali skirtis tarp pelningos ir nepelningos kampanijos.

Raktažodžių planavimas
Raktažodžių planavimas

 

Norime priminti, kad ,,Google” prognozės ne visada yra tikslios ir gali neužtikrinti jūsų kampanijos našumo. Jūs gausite tik ,,Google” įžvalga kuri yra pagrindžiama turimais duomenimis. Naudokite jų įžvalgą kaip pagalbos ranką, kuri padės jums atsirinkti norimus raktažodžius ir dienos biudžetą. Siūlome pradėti viską po truputi ir neskubėti, taip galėsite stebėti gaunamus duomenis ir žiūrėti efektyviausius raktažodžius.

Konversijų rodiklio optimizavimas

Padidinti konversijų rodiklį yra vienas iš svarbiausių komponentų kuriant pelningą ,,Google Ads” kampaniją. Tai gali apimti įvairius dalykus, įskaitant skelbimo kopiją, tinkamų raginimų veikti ir nukreipimo puslapių optimizavimą. Šiam aspektui turėtumėte skirti daugiau laiko, kad galėtumėte tobulėti. Taip pat turėtų būti naudinga ir A/B testavimas, kad galėtumėte dar labiau padidinti konversijų rodiklius.

Padidinkite plėtinius

Jūs taip pat galite padidinti konversijų rodiklį ,,Google Ads” sistemoje, jeigu sieksite būti naudingas vartotojui. Jūs turėtumėte stengtis suteikti jiems ko reikia, kad būtų išsprendžiama jų problema ir suteiktų jiems naudos. Norint būti naudingesni, padidinkite plėtinius. SERP ( Search Engine Results Page) puslapio viršuje yra keturios ribotos teksto skelbimų vietos. Kuomet ten patenkate, reikia protingai išnaudoti tą erdvę ir ja pasinaudoti. Taip pat jūsų skelbimas turi užimti kuo daugiau vietos tame puslapyje.