Nors daugelis moterų apsipirkinėja tiek universalinėse, tiek specializuotose parduotuvėse, tyrimai rodo, kad populiariausias pasirinkimas vis tiek išlieka paprastesnės, kasdien vartojamos kosmetikos ženklai. Daug moterų renkasi būtent vaistinėse ar prekybos centruose randamus prekių ženklus, o ne brangius prabangos vardus.
Prekių ženklų pasirinkimą lemia kainos ir kokybės santykis
Paskutinių apklausų duomenimis, dažniausiai lojalumą pelnė kasdieniai kosmetikos ženklai. Daugiausia ištikimų pirkėjų sulaukė švelnius, odai tinkamus produktus siūlantis gamintojas, išskirtinai populiarus dėl daugelį metų siūlomų skaistalų, bronzantų, maskuoklių, pudros ir makiažo pagrindų. Net iki pusės lojalių klienčių šio ženklo priemones naudoja daugiau nei penkerius metus.
Nauji žingsniai įvairovės link
Klasikiniai kosmetikos ženklai per pastaruosius metus taip pat įtraukė modernesnių sprendimų, siekdami pritraukti jaunąją auditoriją ir parodyti atvirumą įvairovei. Tai padėjo pabrėžti požiūrio pokyčius grožio industrijoje.
Lemiančios priežastys: kokybė, kaina ir įpročiai
Nors žinomi prabangos ženklai vis dar matomi grožio lentynose, vartotojų pasirinkimus dažniau nulemia priemonių kokybė. Net 38 procentai apklaustųjų išskyrė būtent kokybę kaip pagrindinį motyvą būtent tą patį prekių ženklą pirkti vėl ir vėl. Dar daugiau nei trečdalis teigė pripratę prie vieno produkto ir dėl to neieško alternatyvų. Apie penktadalis pabrėžė svarbą, kad už palankią kainą gauna patikimą produktą, tad vis grįžta prie to paties pasirinkimo.
Pavyzdžiui, itin pigūs, tačiau veiksmingi nagų lakai ar populiarūs tušai visame pasaulyje parduodami itin dideliais kiekiais būtent dėl tokio kainos ir rezultato santykio.
Skirtingos pajamos – skirtingi eksperimentai
Tyrimas taip pat atskleidė, kad kas uždirba daugiau, dažniau mėgsta išbandyti naujus produktus ar ženklus. Tarp didesnes pajamas turinčių moterų kosmetikos pasirinkimų įvairovė gerokai didesnė, o mažiau uždirbančios neretai laikosi vieno patikusio varianto.
Kur dažniausiai perkama kosmetika?
Nors kosmetikos produktai dažnai siejami su vaistinėmis ar didžiaisiais prekybos centrais, realybėje tik maža dalis moterų renkasi apsipirkti būtent ten. Daugelis pirmenybę teikia pirkimui internetu – tai ypač patogu, jei patikęs produktas žinomas iš anksto ir nėra poreikio ieškoti naujų atspalvių ar faktūrų vietoje.
Populiariausi kasdieniai ir prabangūs prekių ženklai
Iš visų apklaustųjų naudojamų kosmetikos priemonių, viena įperkamiausių prekių ženklų užėmė pirmąją vietą daugelyje kategorijų, ypač kasdien naudojamų priemonių – skaistalų, bronzanto, maskuoklio ir makiažo pagrindo. Nedaug atsiliko kitas gerai žinomas žemas kainas siūlantis prekių ženklas, ypač kalbant apie blakstienų tušą, akių pieštuką, šešėlius ar antakių priemones. Makiažo pagrindų ir maskuoklių srityje taip pat buvo paminėtas garsus dermatologų mėgstamas ženklas.
Nesvarbu, ar įpratote prie paprastų, ar mylite prabangius prekių ženklus, dažniausiai lojalumas formuojasi dėl rezultatų, kuriuos gaunate, ir kainos, kurią mokate. Šie pasirinkimai atspindi šiuolaikinių moterų poreikį derinti grožį su praktiškumu.