Ar kada atidžiau pasižiūrėjote į garsios ledų parduotuvės logotipą? Neretai pro akis praslysta smulkmenos, kurių kūrėjai paslėpė logotipuose, ir ne viena įmonė savo simboliuose yra įterpusi slaptų užuominų. Viena tokių paslapčių slypi žinomo ledų tinklo ženkle – bet ar pastebėjote ją anksčiau?
Baskin Robbins logotipo pasikeitimo istorija
Ledai buvo svarbi dalis šios šeimos gyvenime. Pirmiausia viename Kalifornijos mieste buvo atidaryta nedidelė ledų parduotuvė, o netrukus kitas šeimos narys įsteigė dar vieną – visai netoliese. Po metų verslai nusprendė susijungti.
Taip 1953 metais atsirado bendras ledų ženklas, kuris iš kitų išsiskyrė siūlomų skonių gausa. Tradiciškai didžioji dalis ledų gamintojų pasiūlydavo kelis, dažniausiai klasikinius skonius, tačiau šis tinklas pasirinko drąsų šūkį: 31 skonis – tam, kad kiekvieną mėnesio dieną klientai galėtų išbandyti vis kitą ledą.
Norėdama sustiprinti šią unikalią idėją, įmonė į logotipą aiškiai įrašė skaičių 31, iškeliant jį virš ledų pavadinimo. Ilgą laiką būtent toks logotipas buvo atpažįstamas ženklas – iki 1991 metų, kai dizainas atsinaujino: skaičius atsidūrė tarp dviejų dalies žodžių ir logotipas pirmą kartą nusidažė rožine ir mėlyna spalvomis.
Slapta prasmė logotipe
2006 m. ženklas buvo vėl atnaujintas, tačiau šį kartą skaičius 31 tapo subtiliau pateiktas: jis paslėptas pačiame logotipe, o ne atskirai išryškintas. Rožiniai B ir R logotipo elementai kartu sudaro 31 – tereikia atidžiau įsižiūrėti. Ši unikali detalė iki šiol puošia šio tinklo ženklą – nors šiandien skonių asortimentas išsiplėtė kelis kartus, simbolinis skaičius liko neatsiejama istorijos dalimi.
Naujasis įvaizdis ir tradicinio skaičiaus reikšmė
2022 metais logotipas dar kartą patobulintas: dizaineriai pakeitė mėlyną spalvą į rudą, šrifto stilius tapo modernesnis, bet pagrindinė žinutė nepakito. Kaip ir ankstesniuose variantuose, skaičius 31 išlieka ryškiausia simbolio dalimi, paslėpta tarp B ir R raidžių. Per daugelį metų pasiūlyta net daugiau nei 1 000 skirtingų ledų skonių, bet skaičius 31 vis sugrąžina prie paties ženklo ištakų ir išlieka svarbi jo dalis.
Netikėti atradimai populiariuose logotipuose
Dažnai tik pasimėgaudami ledais susimąstome apie jų istoriją ar detales, slepiamas žinomuose ženkluose. Tai dar kartą primena, kad kūrybingos smulkmenos slypi ten, kur dažnai jų net neieškome.