Daugiau nei trečdalis iš 1000 geriausių kriptovaliutų projektų – terminas, apimantis ir kriptovaliutų įmones, ir individualius žetonus – 2023 m. savo atitinkamose svetainėse nepaskelbė nė vieno naujo straipsnio.
Remiantis „blockchain“ rinkodaros agentūros „Guerilla Buzz“, kurios klientai yra tokie kaip „CoinGecko“ ir „AAX“ kriptovaliutų birža, gegužės 1 d. tyrimo ataskaita, stulbinančiai 35,8% iš 1000 populiariausių kriptovaliutų projektų šiais metais nesugebėjo atnaujinti savo svetainių jokiu nauju rašytiniu turiniu.
Be to, ataskaitoje nustatyta, kad iš šių 1000 projektų mažiau nei pusė (49,7 %) iki šiol paskelbė daugiau nei du naujus straipsnius 2023 m.
„Guerilla Buzz“ tyrėjai teigė, kad įkvėpimas lyginamajam tyrimui atsirado pastebėjus, kad „daugelis kriptovaliutų įmonių neteikia pirmenybės tvirtiems rinkodaros pagrindams“. Vietoj to, didžioji šių įmonių dalis nusprendžia sutelkti savo pastangas „sukurti ažiotažą savo žetonų pardavimui“ ir „pasirinkti trumpalaikius augimo spurtus“, o ne teikti pirmenybę ilgalaikiam organiniam augimui.
Straipsnyje teigiama, kad tyrimo metodika buvo „paprasta“, tačiau „imli daug darbo“. Pirmiausia tyrėjai rankiniu būdu patikrino atitinkamą 100 populiariausių kriptovaliutų projektų svetainę, kad sužinotų, ar jie turi tinklaraštį. Iš ten jie įvertino pastaraisiais metais paskelbtų straipsnių skaičių ir patikrino, kiek naujų tinklaraščio įrašų buvo paskelbta 2023 m.
Iš 10 geriausių kriptovaliutų projektų „Binance’s BNB Chain“ buvo aiškus tinklaraščių lyderis – šiais metais buvo paskelbti 59 nauji straipsniai. Antroje vietoje buvo Polygon (MATIC) su 36 naujais postais, po to Cardano (ADA) su 12.
Straipsnyje taip pat nustatyta, kad populiariausia tinklaraščių svetainė, skirta kriptovaliutų projektams, buvo nemokama tinklaraščių talpinimo svetainė „Medium“. Pranešama, kad tai praktika, įsitvirtinusi nuo 2017 m. pradinio monetų siūlymo pamišimo dienų, kai per kelis mėnesius atsirado tūkstančiai naujų projektų, iš kurių daugelis pasirinko šiek tiek daugiau nei vieno puslapio tinklalapį. balta knyga ir „didūs technologijų revoliucijos pažadai“.
Pažymėtina, kad nors „Medium“ išlieka pagrindine platforma daugeliui kriptovaliutų projektų tinklaraščių, ji iš tikrųjų gali būti ne geriausias pasirinkimas įmonėms, siekiančioms ilgalaikio augimo.
„Pasitikėdami „Medium“ platforma, šios įmonės iš esmės skatina „Medium“ srautą ir augimą, o ne savo“, – rašė mokslininkai.
„Nors dėl puikių „Medium“ puslapio SEO galimybių ir aukšto domeno autoriteto galėjo būti lengvas pasirinkimas kriptovaliutų įmonėms, siekiančioms greitai sugeneruoti susidomėjimą, toks dėmesys trumpalaikei naudai gali būti tvarus ilgalaikėje perspektyvoje.
Šaltinis: cointelegraph